Hai meiden voor de grap maakte ik in n ander topic n opmerking over of er ook n topic was om vroegtesters/dwangmatige testers te helpen. Ik kreeg zoveel leuke, enthousiaste reacties dat ik m maar ga openen hihi. Als we ons best doen kunnen we elkaar vast helpen. Al scheelt t maar 1 testje hihi. Voel je welkom!
NIET-voor-nod-test lijstje - Whitney, nod 5 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Lottie, nod 13 jan Ik doe ook mee
NIET-voor-nod-test lijstje - Iris2009, nod 2 jan - Whitney, nod 5 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Lottie, nod 13 jan Ik doe ook mee! Gelukkig hoef ik niet zo heel lang meer te wachten deze cyclus
NIET-voor-nod-test lijstje - Iris2009, nod 2 jan - Whitney, nod 5 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Lottie, nod 13 jan - Quint, nod 23 jan Leuk! Ik doe graag mee!
NIET-voor-nod-test lijstje - Iris2009, nod 2 jan - Whitney, nod 5 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Manoe, nod 11 jan - Lottie, nod 13 jan - Quint, nod 23 jan Ik doe ook mee
Ik meld me hier ook maar, vind het een goed idee Lottie en ook zat je zegt al scheelt het maar 1 testje Ik ga zeker me best doen maar uhummm krijg nu al een houten reed van het wachtbankje
NIET-voor-nod-test lijstje - Iris2009, nod 2 jan - Whitney, nod 5 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Doortje79, nod 12 jan - Manoe, nod 11 jan - Lottie, nod 13 jan - Quint, nod 23 jan Ik durf echt niets te beloven, maar doe mijn best! Is dat ook goed?
Jolan ojee en je moet nog 8 dagen! Komt goed!!! Veel hier komen manoe gezellig!! Haha gevaarlijk he die houten bankjes!? We kunnen het!!
Doortje haha yep! Daarom staat er tussen haakjes "proberen"!!! Wordt voor mij ook echt heel moeilijk!!
NIET-voor-nod-test lijstje - Iris2009, nod 2 jan - Whitney, nod 5 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Doortje79, nod 12 jan - Manoe, nod 11 jan - Lottie, nod 13 jan - Quint, nod 23 jan Ik doe ook mee meiden, mijn nod is op 9jan met cyclus van 28 dagen.. maar heb pco en ben net gestopt met de pil dus weet niet goed hoe mijn cyclus precies is. Maar ik hou het maar op 28-30dagen om te beginnen 9 jan is mijn dochter ook jarig, zou wel een leuk kado zijn.
NIET-voor-nod-test lijstje - Iris2009, nod 2 jan - Whitney, nod 5 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Manoe, nod 11 jan - Doortje79, nod 12 jan - Lottie, nod 13 jan - Quint, nod 23 jan heb mezelf even na manoe gezet, dan klopt het rijtje weer
- Iris2009, nod 2 jan - Whitney, nod 5 jan - Ukkie2009 nod 6 jan - Jolan25 nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Manoe, nod 11 jan - Doortje79, nod 12 jan - Lottie, nod 13 jan - Quint, nod 23 jan Ik doe ook mee Wel moeilijk hoor maar ik ga mn best doen!