Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen en gelukkig nieuwjaar ook hier!!!

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #182 Moon77, 1 jan 2011
    Laatst bewerkt: 1 jan 2011
    Iedereen de beste wensen!!

@Lottie: Nee, ik voel niets. Af en toe een steekje, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn...hihi. Ook soms een trekkerig gevoel aan mijn onderbuik. Weer als ik afveeg op de wc, dat het lijkt alsof mijn onderbuikspieren te kort zijn zeg maar...trekt enorm. Ook als ik hoest...hihi. Daarnaast af en toe toch een beetje een zeurderige pijn. Verder he-le-maal niets.
    En bij jou? Nog niet gerust zie ik. Heb ik ook een beetje hoor, omdat de 27e eind ochtend de laatste keer was. Maar als je zelf denkt dat ie de 28e gesprongen is, dan is dat mss ook wel zo. En ik denk nog steeds dat als ie wel de 29e gesprongen is dat je nog steeds kans maakt....met zowel de 25e en 29e klussen.

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Iedereen hier ook een goed 2011! En dat we allemaal maar zwanger mogen worden dit jaar :D

Hier is het denk ik over... Heb sinds net ongipijn... De vorige keren zetten mn ongi toen binnen een paar dagen door :(

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo meiden!

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Dat 2011 maar een vruchtbaar jaar mag worden met allemaal plakbeebjes!

Heb niets teruggelezen, sorry...
    Hier denk ik af en toe wat te voelen, maar dat is meer wishfull thinking ben ik bang. Nog 11 dagen...duurt lang...

5. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Een gelukkig en super vruchtbaar jaar voor iedereen !!!

Het is mij gelukt! Morgen mijn NOD en heb nog niet getest:D

Heb nu alleen maar een dure Clear Blue zwanger / niet zwanger in huis, dus denk dat het zelfs maandag pas testen wordt...

6. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg

Hey super goed van je Groen,

Ben trots op je :D

7. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    Hier al dagen ongi pijn in de buik, wordt r niet echt goed van.
    Vandaag ook weer erge last van mijn benen, wat ik ook altijd heb als ik ongi moet worden. Ben dus bang dat het gaat doorzetten.
    Moet nog even wachten met testen, al vind ik het af en toe ook moeilijker worden.
    Maar we blijven gewoon volhouden.
    Waarschijnlijk als ik woens, nog niet ongi ben, dat ik dan nog wacht met testen, was de vorige keren ook zo. Ik zie liever ongi, dan "niet zwanger" (al is het beide gewoon klote) :(

Hier ook nog voor iedereen een heel vruchtbaar en liefdevol 2011.

Knuf

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    gek dat trekkerige gevoel! Ik zit pas 3dpo geloof ik dus wat k voel kan sowieso niks zijn;)

groen
    super knap dat je t volhoudt! Ben trots op je:)

Whitney
    oh jammer dat je ongi symptomen er al zijn:(. Hopelijk word je alsnog gewoon nie ongi

testen
    heb ff geen testdrang vandaag. Had t sowieso niet voor nu al, maar wel steeds in m'n hoofd voor 4 dagen voor nod snappie?? Maar nu heb ik ff niet t gevoel dak eerder ga testen:).

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Groen: Hoop dat je ongi wegblijft en je maandag posi test! Kan je anders niet beter is een kv2v5 doen? Dat scheelt weer wat geld mocht de test niet posi zijn.

@ Lottie: Hoeveel dagen moet jij nog tot je NOD? Volhouden om niet te testen he :p Je had geloof ik ook niet echt veel geklust deze ronde toch? Of was dat iemand anders?

Hier is de ronde zo goed als voorbij, dus totaal geen testdrang. Zit vandaag op 10 of 11 DPO, maar heb wat donkerroze/bruin verloren vanmiddag. Verwacht dat het snel doorzet. Wel een korte cyclus, van 26 dagen maar. Had hem toch liever wat langer gehad, iig de lf dan. Nu is de kans vast veel kleiner geweest dat het zich kon nestelen.

10. gimena

gimena Niet meer actief

gelukkig nieuw jaar dames :)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rittjuh
    uhm nog 10 dagen vanaf morgen. Heb waarsch 29e m'n ei gehad. We hebben 19,22,25,27,29 geklust. Vind ik niet weinig haha. Maar missch niet de goede dagen.
    Kan t geen innesteling zijn?? Heb je altijd zo lang v te voren bruinverlies??

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Groen: Spannend!! Voel je iets?

@Rittjuh: Ik dacht ook meteen aan een innestelingsbloeding. Verlies jij altijd bruin vooraf?? Ik duim voor je dat het een innesteling is.

@Lottie: Ik had dat gevoel vorige ronde ook. Mss weet je nog wel dat we het over lange armen en flexibel zijn hebben gehad...hihi?? Ik heb trouwens een paar kleine pukkeltjes in mijn gezicht...wel in haargrens en onder pony, dus kan ze verbergen :p. Oké, 3dpo is een beetje vroeg. Ik zit vandaag op 6dpo...heb af en toe ook zeurderige buikpijn. Ik vind trouwens dat ik me maar weinig dagen tijdens mijn cyclus "lekker" voel.

Ik heb trouwens vandaag gezondigd ;). Nou ja, het was een ovutest...telt die ook mee of mag dat wel?? Ik was nieuwsgierig hoe hij nu was aangezien ik nog best lang een duidelijke test had. Was wel een streepje maar wel een stuk lichter gelukkig.

13. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Wat goed van jullie dat jullie nog niet hebben getest!!!

Rittjuh ik hoop dat het een innestelbloeding is!

Moon de ovu zullen we maar niet mee tellen als testen :p haha
    Ik had ook een ovu test gedaan.......bij mij was er ook een streepje, maar ja dat zegt niks. Nog ff volhouden en dan mag je echt testen en komt er hopelijk ook een mooi streepje!

14. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ik ben na deze dag erg lui dus heb even de tekst uit t NOD forum gekopieerd!

O meiden, das idd heel veel om bij te lezen! Lig nu lekker met de voetjes omhoog op de bank! Druk dagje gehad maar ons meisje is heeeeeeeeeeeeeeeeel erg verwend! ;)

Alles doet me zeer, buikkrampjes en last van m'n onderrug, dat kan 2 dingen betekenen.. Hoop dat t t goede is..

Hoest met jullie allemaal? Al meiden die positief getest hebben?

Ik heb BTW nog steeds niet getest!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    yep ik weet t nog hoor;). Hopelijk betekend t nu iets goeds;)
    ohhh n ovutest! Foei hihi. Maar zolang t gee zwtest is vergeef ik t je haha:p

Suzy
    goedzo!!! Nog niet getest!!!

Chicken
    al ongi???

All
    truste!!!

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Whitney: Die pijn in je buik kan je ook hebben met een zwangerschap. Zou echt super voor je zijn als het nu raak is. Ik duim voor je dat je volgende week een mooie test in handen hebt :D

@ Lottie: Nee, het lijkt me geen innesteling. Ook gezien de ongipijn die ik erbij heb. Mn ongi is sowieso erg veranderd sinds de pilstop. Normaal was het echt gewoon 3 tot 4 dagen helderrood. Na mn onttrekkinsbloeding had ik de cyclus erna 1 dag wat rood en verder alleen bruinig met een klein puntje rood. Dat is de afgelopen en deze keer ook weer zo. Het lijken me wel ongi's, want ze duren rond de 3 tot 4 dagen.

@ Moon: De laatste cycli is het voornamelijk bruin wat ik verlies met af en toe een puntje rood en roze. Blijkbaar is dat hoe mijn ongi eruitziet na de pilstop :( Een innesteling zal het niet meer zijn. Weet wanneer mn ei ongeveer geweest is en daar zou het nu te laat voor zijn helaas. Op naar de volgende ronde en hopelijk brengt die ons ons 1e wonder :D

@ Diene: Helaas geen innesteling, maar een ongi :(

@ Suzy: Hopelijk gaat het jou de goede kant op meid :D

17. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Hallo meiden, hoe gaat het met jullie?

Ik zit nu 5 dagen na ei en heb een tempdip die onder de coverline gaat ;) spannend :D:D:D
    Al zegt een tempdip niet altijd wat, maar.. ik heb het nog nooit gehad in de 2 jaar dat ik temp 8)

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie en Diene: O, gelukkig :D! Ik hoef niet in de hoek te gaan staan?

@Rittjuh: De innesteling vindt plaats zo'n 5-10 dagen na eisprong, dus dan kan het toch nog steeds? Ik heb ook een rare ongi gekregen in de loop van de jaren. Met of zonder pil maakt ook niet uit, raar want de pil zorgt voor een kunstmatige bloeding. Het begint bij mij ook met wat dagen bruinverlies en dan wordt het wat meer bloed. Uiteindelijk heb ik dan 2 dagen echt bloed en dan begint het bruinverlies weer. Het komt dan toch vaak neer op zo'n 8 dagen ongi....BLEGH.

@Adora: Een tempdip is posi neem ik aan? Hopen dat het dan idd een goed teken is :D!

Hier nog niet zoveel bijzonders te melden.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    spannend! Al zeiden ze op dit forum tegen mij dat 5 dagen te vroeg is voor n innesteldip. Ben benieuwd!! Mijn vragen en reactie aan jou niet gelezen?? Denk vorige pagina;).

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden :D

Hoe is het hier? Nog niemand die getest heeft?
    Hopelijk beginnen we het nieuwe jaar allemaal in het roze :D

Hier nog 1 week wachten, en is niet helemaal duidelijk hoe mijn cyclus is. Pas ronde 1 na stoppen met de pil ;)

Deel Deze Pagina