Effe snel. @Rittjuh: Spannend! Ga je het volhouden denk je?? Een ovutest mag altijd hè !? Nee, nog steeds geen posi gehad. Test idd nog elke dag. Vandaag nog geen kans voor gehad, dus dat wordt straks als ik thuis ben. Hebben na zaterdag ook niet meer geklust...hmmm. @Lottie: Tja, ik dacht zelf dat ze 24e en 25e gelijk waren en dat mijn knaller eraan zat te komen. Ik had toen ook fotootje geplaatst en jij zei ook dat ze nog niet posi waren dus ik wacht nog steeds...hahaha. Ben vanaf 25/26 jan wegens omstandigheden ook erg emotioneel, dus mss dat ik mijn eisprong heb uitgesteld. Heb ook nog geen verdere kenmerken gehad dat mijn ei geweest zou zijn. Heb wel al dagen weer ongibuikpijn, dus ik weet het ook niet meer . Waar is je buikfotootje?
Moon Hmm...ik heb ze toen idd gezien, maar toen zei jij dat ze even donker waren in het echt...dus dan waren ze wel posi zei ik later. Vervelend dat je geen leuk nieuws hebt gehad. Heel veel sterkte daarmee! Ik vind de foto's zo lelijk haha...of eigenlijk mn lijf....dus durf ze steeds niet te plaatsen...zal nog eens kijken of er iets fatsoenlijks tussen zit'
Ahhg Lottie.. je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt natuurlijk! Maar wil even kwijt,,. voor ons hoef je je nergens voor te schamen hoor! Niemand hier die denkt wooowww wat lelijk zeg! Eerder.. hmmmm hadden wij ook maar zon zwanger buikje hihi
rittjuh haha ik heb nog nooit een ovu test gedaan. Dus heb er ook geen in huis. Ik denk dat ik zondag meteen test.(als ik dan nog niet ongi ben) Kan echt niet wachten.
Zo zeg dat is een schattig buikje zeg lottie.vind hem al best goed te zien voir 7weken. Je mag er trots op zijn...
@ lottie; Nee geen schimmel.. haha.. Was ook niet knalgeel of fluor hoor, maar gewoon wit neigend naar een geel tintje.. Zal es zoeken op t forum.. Mooi buikje heb je al..!! Ook al zijn het darmen, het is toch leuk om iets te kunnen laten zien! (Had jou trouwens heel anders voorgesteld hihi) @Moon en Caruli; Hoop echt snel dat er voor jullie een ei volgt! Hup eitje; springggggg!! @Nitaa; Volhouden he!!
Thanks dames. Haha weet dat het darmen zijn. Je ziet het nu gewoon sneller omdat het een tweede is, alles gaat al een ander plekje zoeken. Voel me eerder dik dan zwanger nu haha. Marrr Hoe had je me voorgesteld dan? Ben wel benieuwd...groter zeker
Lottie, ik weet niet waarom, maar had verwacht dat je blonde krullen zou hebben.. Hihi... En wat kleiner ofzo...
Grappig he dat je altijd een beeld van iemand krijgt. Ik ben klein hoor hihi, nog kleiner zou niet fijn zijn
@Lottie: Mooi buikje al! Haha...ik had jou ook anders voorgesteld. Ook blond. Maarre niks mis met 1.60 m, ik ben 1.63 m. Klein maar fijn zeg ik altijd maar (ook al had ik wel wat langer willen zijn ). Heb weer een ovutestje gedaan. Heb foto's gemaakt, maar vanwege de donkerte en het licht niet echt duidelijk denk ik. @Nitaa: Welkom! @Marrr: Dank je wel! Hoe is het met jou?
@ Lottie: Ja, idd. Leuk hoor zo'n buikje! Hoop dat wij hier allemaal snel mogen volgen @ Moon: Heb helemaal geen kwaaltjes, dus denk niet dat ik ga testen haha. Ben nu ook aan het tempen, maar pas sinds zondag ofzo. Dus heb niet echt een richtlijn hoe en wat het hoort te zijn bij mij helaas. @ All: Ik ben ook maar klein hoor haha. 1,65