ooohhhh Moon, die komen al aardig in de buurt Hier is alles zenuwslopend prima..! Weet niet zo goed wat ik denken moet, wil niet teveel hoop hebben en ook mn hoop direct in de grond stampen... Middenweg is erg moeilijk vast te houden.. Verder qua klachtjes, vrij weinig, alleen wat steekjes rechtsonderin.. Toink aanvalletjes oid.. Maar testjes beginnen nu wel steeds harder te roepen hoor!! Maar ben ik dan echt zo'n reus??? Ben 1.83 ongeveer... :O
@Marrr en Rittjuh: Blijft dus nog even spannend! Ben benieuwd hoe de score deze maand is. Ja, lijkt al bijna posi maar dat waren ze op 24 en 25 jan dus ook. Vandaar dat ik het even niet meer weet. Heb nog een totaalfoto in mijn album staan, maar die is ook niet zo duidelijk.
Moon; zat nog even te kijken in je album, maar kan er ook niks zinnigs over zeggen.. Hopen dat ie nu doorzet iig..
@moon dankje,heb geen ervaring met ovu testjes.maar voor een leek zien zr er goed uit. @marrr oei morgen vrij????dan lijkt het me ook moeilijk hoor.moet gelukkig de hele dag werken. @all. heb zenuwen!!!!
@ Marr: Dit is mijn temp: Dag 30 & 6 DPO - 36,7 Dag 31 & 7 DPO - 36,80 Dag 32 & 8 DPO - 36,90 Dag 33 & 9 DPO - 37,05 Ik temp dus pas sinds kort, zodat ik in ieder geval dag 1 van mijn nieuwe cyclus de temp heb. Doe het 2x achter elkaar en daar neem ik dan het gemiddelde van. Vandaag die 0,5 bij de laatste. Alleen je kunt hier denk ik geen conclusies uittrekken, want ben pas laat deze cyclus begonnen ermee.
Moon hmm vind ze idd nog steeds niet posi. Weet je mijn testen nog? Zwanger en kids wordt behoorlijk donker als ie posi is. Balen zeg! Lijstje de vroegtesters stonden nog nie op t lijstje verplaatst
Rittjuh je moet NOOIT twee keer tempen... Net als met wegen! Je moet gewoon je eerste temp. aanhouden lees ik overal
Hoi dames, van tempen snap ik ook nog niet erg veel... Hier nog steeds geen temp verhoging gehad... maar heb vandaag echt een knal positieve ovulatietest!! Dus misschien komt mn eisprong toch nog... wie zal het zeggen . Ben benieuwd morgen/overmogen of mn temp ineens wel hoger is. In elk geval flink aan de klus vanavond Marr spannend nog een paar dagen, nog even volhouden he!!!
Troetjuh betrapt!!! Foei!!! Iris woeiii als ie knal is komt je ei hoor!! Idd morgen of max over 2 dagen n verhoogde temp.! Ik weet ondertussen redelijk wat vh tempen
Hallo dames, Ik zag dit topic voorbij komen en moest meteen heel erg glimlachen. Ik test ook telkens voor mn NOD...Mag ik hier aanhaken? Afgelopen maand dacht ik echt dat het weer raak was. Ik voelde me zo anders! Helaas toch ongi geworden (na 2 dgn overtijd). Ben nu wachtende op mn ei...vandaag al een dikke posi ovu test, denk dat m`n ei eindelijk weer op CD 16 komt (voor het eerst weer sinds de MK). We wachten af!!! Vind het leuk dat er zo'n topic is
Dank je Inge! Nee valt wel mee! Begin nu sinds 6 dagen wel vaker misselijk te worden (vind k nie erg) maar vandaag niet zo. Verder wel erg moe ook steeds. Jij n mk gehad zag ik heb je t daar nog erg moeilijk mee?
NVNT-lijstje - Lynnami nod 31 jan - Iris2009, nod 5 feb - Marrr, nod 5 feb - Rittjuh, nod 6 feb - Nitaa, Nod 6 feb - Gimena, nod 8 feb - troetjuh nod 8 feb - Mirtjuh, nod 13 feb - Caruli, nod ? - Moon77, nod ? - IngeG, nod 16 feb - Diene, nod 27 feb Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Gimena, nod 3 jan (5 jan negatief getest en 6 jan ongi) - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld) - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test) - Marrr, nod 12 jan (niet getest (<<-- Trots!)) - Zzje, nod 14 jan (op 8, 10 en 12 jan negatief getest) - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) 17 jan ongi geworden. - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest) - Diene, nod 30 jan Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (positief getest op 13 januari!) - Berenbotje, nod 20 jan Lijstje gevonden! Heb mezelf erbij gezet