Ja, die moeheid had ik vanaf dag 1! Ach, het schijnt beter te worden na 13 wkn he...nog maar 6 te gaan voor jou! Soms heb ik het er nog wel moeilijk mee. Mijn schoonzus is 2 wkn na de MK bevallen. Dat is wel confronterend, zo'n kleintje. Meestal gaat het erg goed hoor, maar ik heb zo nu en dan ook echt mn dip dgn. Die pijn gaat gewoon niet helemaal weg. Hopelijk wel als ik weer zwanger ben. Ik hou me vast aan de gedachten dat dit het beste is geweest voor het kindje, dat het geen schijn van kans heeft gehad. En ik ben wel 'blij' dat het zo vroeg is misgegaan en niet pas bij 10 wkn ofzo...
Ik had t vorige x en nu ook al 4 dagen voor nod gaaaap lijkt me ook heel zwaar. Hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn en blijven!
Ow hmmm, dat wist ik niet. Nou ja, we zien t wel Zoveel scheelt het gelukkig niet. Maar bedankt voor je advies
NVNT-lijstje - Lynnami nod 31 jan - Iris2009, nod 5 feb - Marrr, nod 5 feb - Nitaa, Nod 6 feb - Rittjuh, nod 7 feb - Gimena, nod 8 feb - troetjuh nod 8 feb - Mirtjuh, nod 13 feb - Caruli, nod ? - Moon77, nod ? - IngeG, nod 16 feb - Diene, nod 27 feb Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Gimena, nod 3 jan (5 jan negatief getest en 6 jan ongi) - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld) - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test) - Marrr, nod 12 jan (niet getest (<<-- Trots!)) - Zzje, nod 14 jan (op 8, 10 en 12 jan negatief getest) - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) 17 jan ongi geworden. - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest) - Diene, nod 30 jan Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (positief getest op 13 januari!) - Berenbotje, nod 20 jan Mezelf even naar 7 februari gezet. Dat is precies 14 dagen na mn ei.
Is dit je 2de kindje of heb je ook een mk gehad??? Ik wist ook niet dat je niet 2x moet tempen...Ik temp altijd 2x en als ie dan afwijkt nog een derde keer....niet meer doen dus Thnx voor de tip
Dat over tempen had ik gelezen op inet. Het is ook verwarrend want de tweede keer is ie bijna altijd anders. Dus als je altijd vd eerste x uitgaat dan is dat ook gelijk aan elkaar allemaal
Als het deze ronde voor ons weer niet raak is wil ik gaan tempen met een thermometer met 2 cijfers achter de komma....Hopelijk kom ik daar niet aan toen!
Van zwanger en kids, zie foto. Heb net pas een foto gemaakt, dus hij ligt al 2 uur.. Bekijk bijlage 126811
Welkom hier IngeG, leuk dat je ook mee kletst! Waarom wil je met 2 cijfers achter de komma tempen? Ik heb nog niet zoveel verstand van tempen, dit is de eerste cyclus. Ik doe het omdat ik volgens mij nog helemaal geen eisprong heb gehad na mijn miskraam in oktober. Als ik nu wel een eisprong krijg (hoop hoop) dan wacht ik tenministe niet voor niks... Had elke keer vlak voor mijn ongi wel zwangerschapskwaaltjes, maar loos alarm dus..
Iris die had ik ook. Die kunnen pikkedonker worden. Dus waarsch morgen nog veel donkerder lekker doorklussen hihi. Kan dus ook dat je ei overmorgen pas komt. Stuur morgen anders nog n foto, kijk ik met je mee. Mijne staan hier ook nog ergens in t topic. Inge hij is 1 jaar en 1,5mnd.. Temp je elke ochtend rond zelfde tijdstip?
Hey meiden, Wat wordt hier gezellig gekletst Lottie leuke foto en mooi buikje!!! Ik had me je ook anders voorgesteld, weet niet precies hoe, maar wel anders Moon die test ziet eruit alsof het ei nabij is, hoop dus dat je snel een knal test hebt. Iris welkom. Marr je mag nog niet testen!!!!! nog ff volhouden Rittjuh voor jou wordt het ook spannend, nog ff..... Ik duim voor jullie voor een mooie roze streep!!!!
@ Diene: Ja, nog een aantal dagen geduld. Hoop zo dat het raak is, maar heb helemaal geen symptomen dus denk dat mn ongi gewoon door gaat breken.
Hier is de ongi net voorbij, dus nog ff een paar dagen "rust" en dan op dag 10 weer aan de ovutesten en eitje zoeken Rittjuh je hoeft niet altijd symptomen te hebben! Dus ik blijf het voor je hopen!!!