Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Rittjuh vaak beginnen de symptomen pas na je NOD dag, dus t kan best. Hoop houden he! Bovendien hebben we de eer hoog te houden in dit topic met veeeeel zwangeren hihi

2. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Rittjuh, altijd als ik symptonen heb word ik ongi
    Dus misschien is het juist postief als je niks voelt :)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik voelde dit keer weer dat opvallende zeurende gevoel onderin m'n bm en dat had ik bij zoontje ook. Daardoor deed ik de ovutest en die bleek posi... Toen maar n zwangerschapstest gedaan

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    zeurend gevoel lottie? Verklaar je nader....

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oja, en niezen, is dat ook iets?? ;) Word helemaal gek van mijn eigen genies.....!! pfff, lijkt wel of ik hondeharen snuif terwijl ik allergisch ben oid.. Maar als het nou een voorteken is, vind ik het ineens niet erg meer... :D

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Niezen heb ik nog nooit gehoord of gelezen whaha;). En heb al veeeel gelezen. Maar zou leuk zijn;)

tja hoe leg ik dat uit?? Diep onderin je buik een continu zeurend gevoel. Ook viel ik n paar dagen voor nod weer steeds in slaap op de bank savonds

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    #2067 Marrr, 3 feb 2011
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
    Hmmmmm.... ;);) weet niet of ik daar aan voldoe... Bij vlagen wel geloof ik, afgewisseld en korte krampjes achter elkaar... ;) Alsof iemand van binnenuit mij met een pen prikt..

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik weet niet waar ik vanochtend last van had, maar het tempen ging niet echt lekker. Had niet het idee dat ik hem er lekker in kreeg om het zo te zeggen haha :p
    En de temp die ik kreeg is niet heel veel belovend. Ja, voor een ongi die vandaag komt. Dus we zullen het zien vandaag...
    Denk dat ik mn testen lekker in de kast kan laten liggen deze ronde helaas.

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Rittjuh, niet opgeven he!!

Realiseer me net ineens dat ik de afgelopen paar nachten wel erg vaag droom.. hihi... Vannacht droomde ik dat mn moeder zwanger was... Kijk ineens met heel andere ogen naar mn moeder.. zoo raarrr.. :p

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rittjuh
    hmm wat was je temp? Duim duim

marrr
    hahaha dat droomde ik ook toen ik
    de vorige keer zwanger was!! Vond
    het vreselijk dat ze ook zwanger was!!

11. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    @ Moon
    Ik gebruik deze cyclus ook ovu's van Z&K en ik heb ook geen knaller gehad. Wel een duidelijkere streep dan op andere dagen.. maar niet dat het eraf spatte! Nu weet ik toch zeker dat de stick van 27-01 een positieve test is aangezien ik vlak daarna/dag erna rare dingen voelde van binnen.
    Kortom.. je hoeft niet altijd een knaller te hebben. Kan ook zijn dat je je piek bijv snachts hebt gehad en het streepje dus al minder is op moment van testen.

Als ik naar jouw foto kijk.. en vergelijk met de mijne.. begint die van 2-2 toch wel ergens op te lijken hoor! Klus-se!

12. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    mooie foto lottie! Mag je trots op zijn hoor!

13. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Lottie; Bizar he.. Wist niet zo goed wat ik ervan moest vinden vannacht, maar werd er vanmorgen ook zo raar wakker van.. De nacht ervoor droomde ik al dat mijn beste vriendin al een half jaar stiekem bij ons in woonde, zonder dat wij het wisten. Ze kwam binnen als wij het niet zagen en ging weg als wij al weg waren etc...

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zzje
    dank je:) lastig als je testen niet super duidelijk zijn!

Marrr
    haha das idd ook n rare droom! Ik heb vooral bloederige horror dromen:(

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ow gatsie! Horrordromen hou ik al helemaal niet van.. Doe mij dan maar bizar en vreemd.. hihi

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Okee, ik vind dat ik even het recht heb om te klagen.. Wordt werkelijk helemaal gek van mijn eigen lichaam! Klote MK!!! :x

Weet dus nu helemaal niet meer hoe het zit he.. Ik had ALTIJD een heel regelmatige cyclus van 28 dagen. Meestal een dag ervoor 's avonds klein beetje bruin en dan ging het de volgende dag "los"..

Nu heb ik mijn ei ineens pas op zn vroegst zondagnacht gehad. Want op zaterdag en zondag had ik een posi ovutest. Tot dusver nog prima, behalve dat ik me afvraag of ik mn nod mss 2 daagjes moet opschuiven.

Verder hele week gerommel in mn buik, echt gericht kwampen in bm.. (absoluut niet verzonnen of gedacht, was echt overduidelijk)

En nu ineens vandaag, dus op 10 of 11 dpo al bruinverlies. :(:x Betekent dus over en uit en morgen of vandaag ongi... Maar das hoe dan ook te vroeg! Heb ik dan nu opeens een veel kortere cyclus met heel korte lf????? Snap er echt HELEMAAL NIKS meer van en baal als een stekker! Stom K*T MK!! AAAAAAAARRRRRRGGGGHHHHHHHHHH!!! :x:x:x

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Hihi, wat een aparte droom ;)

@ Lottie: Mn temp was echt heel vaag. Heb niet het idee dat ik heel goed heb getempt. Weet echt niet waar ik last van had. Deze was 36,4 - 36,6 en 36,7. We zullen zien of het doorbreekt of wat ik morgen temp.

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Nee, weg met dat bruin!! Geen ongi hoor!!

19. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    marrr, kan het geen innesteling zijn? Ivm die steekjes die je voelt en het bloedverlies? Een innesteling is gemiddeld toch tussen 5 a 10 dpo?

Ik hoop het voor je... en geen ongi

20. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    hey marrr echt waar?bruinverlies??hopelijk zet het niet door.duim duim duim.

rittjuh,ik voel ook bijna niks hoor.dus wordt er ook een beetje onzeker van:(.voel de hele dag stiekem aan me (.)(.).hihihi gek he?maar dat komt omdat ik bij me vorige zw schap(mk)het ook als eerste aan mijn (.)(.) merkte dat ik zwanger was.
    maar tot nu toe voel ik niet echt iets.:(
    geef de moed nog niet op.we kunnen bijna testen:):):):):)

Deel Deze Pagina