Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Rittjuh: Poverdrie meid... Dikke knuf voor jou!

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    He Gatver Rittjuh!! Knuffel!!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Rittjuh: Balen meid :(

Hier vandaag wel een een streepje op de ovu test, denk dat ik ze dan nog even opmaak en daarna maar stop. Ben toch nieuwsgierig of hij alsnog ooit positief aan gaat geven.

4. gimena

gimena Niet meer actief

@rittjuh nee :( succes in de nieuwe ronde.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey lieve dames

Moon
    Raar dat je testen toch wat licht blijven. Bedacht me ineens dat mijna net na het testen ook wel eens vrij donker leken, maar bij opdrogen zo licht als bij jou. Dan was ie nog niet posi. Als ie posi was dan bleef ie donker bij het opdrogen.

Marr
    Rot dat je ongi bent geworden:(
    Weet je zeker dat je lf 10 dagen was? Een eisprong is nl vrij lastig precies te bepalen. En 10 dagen is in principe perfect om zwanger te kunnen raken:). Dus geen zorgen.

Suzy
    Zou wel handig zijn als het nu raak is, zeker omdat jullie nu rustig aan moeten doen! duim duim

Caruli
    balen zeg. Ik had laatst nog wat aan je gevraagd,maar heb je denk ik niet gelezen;). Je zei dat jullie er even mee stopten ivm Mitchell die nu even alle voorrang krijgt. Maar zijn jullie toch maar wel doorgegaan? Ben gewoon benieuwd hoor:)

Rittjuh
    He bah...Februari begint niet leuk...knuf

Moon
    Al een knaller gehad?

6. gimena

gimena Niet meer actief

@lottie deze banner vindt ik erg lief :D

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    Thanks. Ik word gek van die banners haha. Ik kan er maar geen vinden die ik echt heel leuk vind;)
    Ik vind jou avatar super:D

8. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    zzje
    Dat klopt, maar zoals ie er bij moon uitziet lijkt ie echt verre van bij mijne bijv. net na het testen...ik zal nog eens kijken of ik een plaatje heb net na het testen en als ie opgedroogd is. Ook opgedroogd moeten ze namelijk toch wel erg donker blijven hoor:)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    de onderste was net na het testen

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    De derde van ondere was toen ie opgedroogd was bij deze (is dus dezelfde test als op de vorige foto). De onderste was weer een paar min na het testen

12. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    wow nu begrijp ik wat sommige met KNALtesten bedoelen... :) haha dat heb ik nog nooit gehad in de 3 keer dat ik mijn ei zocht

Ach jah, in de bijsluiter staat dat een iets minder streepje ook goed is.. toch? Gelijk aan teststreep óf donkerder

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    zzje
    Ja dat klopt hoor. Als ie even donker is als de teststreep dan zit iig je ei eraan te komen. Waarschijnlijk binnen 24-48 uur. Als ie zo knal is als die onderste v mij dan duurt t nog 10-12 uur voor ie springt. Deze knaller van een ei heeft voor dit brusje gezorgd hahaha

14. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    heb ik uberhaupt wel een ei gehad dan denk je lottie?? Nu begin ik ook te twijfelen :-S Na deze werden de streepjes lichter en na 2 dagen niets meer

15. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    ooh oke :) haha tnx

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Deed je beide een dag na elkaar? Sommige testen maar 1 dag posi omdat ze een korte lh piek hebben, dus je kan zeker wel een ei gehad hebben:)

17. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    kijk, zo was het.
    2x per dag.. maar was niet megastrikt in tijdstip en vocht moet ik eerlijk zeggen.
    Die donkerste streep had ik op 27.. Dat tweede lijntje verscheen ook al heel snel met het testen

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zzje
    Ik ook niet hoor! Tempte echt op verschillende tijden en de ene keer 1 uur na het drinken en de andere keer 3 uur.

Die waar 28 bij staat zien er sowieso nie helemaal goed uit, ook de cstreep nie...zie je dat? Ik dekn dat je ei wel is gesprongen hoor:)

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lottie: We zijn in principe gestopt, maar test wel om te kijken hoe mijn cyclus is.
    Mochten we zwanger raken dan is het zo en WELKOM maar we gaan niet kei hard ons best doen. En aangezien de kans heel klein is dat het lukt ook met mijn pco enzo....
    Maar wie weet, als het ervan komt dan is het welkom.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heb vandaag getest en nu toch wel weer een duidelijkere streep aanwezig, en gisteren geen?

zal ff foto plaatsen.

Deel Deze Pagina