@Diene: Zag jouw berichtje pas nadat ik de mijne had geplaatst. Ja gek hè? Echt irri. Obv mijn ovutesten van nov en dec is mijn lf 11 à 13 dagen, maar adhv cycli daarvoor en duidelijk aanwezige eipijn was het ook 13 dagen. Dus tja....lastig. Ik ga gewoon door met testen en klussen . Dan moet ik toch een keer ongi worden, eisprong krijgen of zwanger blijken te zijn...hahaha.
@ Moon, ja heel vervelend als het zo onzeker blijft. Maar inderdaad gewoon door klussen en dan moet er wel iets komen....en hopelijk een positieve zwangerschapstest!! Als je de 25ste je ei hebt gehad, dan zou je donkere ovu van nu een goed teken kunnen zijn.... Ik ga voor je duimen dat je snel duidelijkheid krijgt!
Wat een gedoe he, rondom die eieren zoeken! Ik vind het grote nadeel van ovu testen dat een posi test niet zeker een ei betekend. Als je wel een LH piek hebt, maar je lichaam laat het eitje niet springen, test je wel posi voor de ovutest, maar heb je dus geen eisprong. Het nadeel van tempen is weer dat je pas weet of je je ei hebt gehad als je temp 3 dgn hoog is gebleven...dus nu doe ik maar beide. Ik heb eerst die van de kv gebruikt, maar die vond ik heel erg duur. Ik hoop morgen die van zwanger en kids binnen te krijgen. Nu heb ik 3 dgn met die van de kv getest, kan ik morgen gewoon met die van z&k testen, of moet ik wachten tot volgende maand??? Ik wil nl doortesten, totdat de ovutesten negatief zijn....vandaag was ie al wel minder posi dan gister, maar toch echt nog positief. @Diene: ik zie dat je naar de gyn moet binnenkort, weet je al welke onderzoeken ze gaan doen? @Lottie: Ja, ik kan eigenlijk op elk moment een echo maken. Ondanks dat mn zwangerschap met 5 wkn misliep, heb ik het toch op de echo kunnen zien
@Diene: Dank je wel meid! Ik hoop dat jij rond 27 feb ook een positieve zw.test in handen hebt en je niet naar de gyn (iig niet om zwanger te raken ) moet. @Inge: Ik zou gewoon doortesten hoor! Kun je ook alvast wennen aan die z&k testen. Oei kv ovutesten?? Die schijnen slecht te zijn, omdat ze altijd posi testen. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik gebruik ook z&k testen, de dipsticks dus maar die heb je de afgelopen dagen wel regelmatig voorbij zien komen hahaha.
@ inge, ja een heel gedoe he Ik ga er alsnog maar van uit dat ik wel een ei heb, heb ook wel gedacht om te tempen, maar ik werk onregelmatig en dan wordt tempen lastig omdat ik niet altijd op de zelfde tijd kan tempen. Ik weet niet precies wat er bij de gyn gaat gebeuren, is mn eerste afspraak. Ze hebben alleen gezegd dat ik een inwendige echo ga krijgen en dat mn vriend mee moet, dus denk dat zo ook veel vragen gaan stellen en dat we vandaar uit gaan kijken wat er allemaal gaat gebeuren..... ben benieuwd. Kijk er ook wel een beetje tegenop, ten eerste tegen de onderzoeken en ten tweede toch ook wel bang dat er iets mis kan zijn....maar daar moet ik maar niet vanuit gaan
dank je wel moon Ja inge idd gewoon doortesten met de testen van z&k. Ik heb ook niet veel goeds gehoort over de van kv een vriendin van me had die ook een keer en telkens waren ze posi, toen is ze verder gegaan met z&k en had een paar dagen later posi daarmee. Ze is nu zwanger en volgens de termijn had ze inderdaad haar ei toen die van z&k het aan hadden gegveven en niet die van kv
Diene nee gebeurt amper dat je de max vd piek tegenkomt!! Heb je wel de goede foto gezien? Wat jij noemt kwam k zelf ook nie helemaal uit. Mijn temp steeg pas 3 dagen na de eipijn en qua testjes klopte t ook niet. Dus lijkt of eipijn ook aan je ei vooraf gaat. Op inet staat dat je eipijn krijgt door t springen v je ei, omdat er dan n vloeistof vrijkomt die voor de pijn zorgt. Moon al een zwangerschapstest geprobeerd!!!!?
ja gek he van die eipijn dat die voor het ei komt, want t staat inderdaad anders op internet...Dus zo zie je maar weer niet alles op t internet klopt
Ik had idd ook niet veel goeds gehoord over die van kv. Maar ja, toen had ik ze al gekocht Bij mij klopten ze wel. Heb ook echt nega testen gehad met die van kv. Maar goed, ze zijn nu op. Ik hoop maar dat die van z&k vandaag binnen komen! @Diene: Kan me voorstellen dat je het spannend vind!! Ik denk dat ze bij je eerste afspraak niet veel onderzoeken zullen doen. Voor de meeste moet je toch een afspraak maken. Misschien zullen ze wel al bloedprikken en wie weet al een sperma onderzoek inplannen. Maar dat zijn gelukkig niet de ergste onderzoeken, toch? Ik hoop voor je dat je deze maand gewoon zwanger wordt en dat je helemaal niet heen hoeft te gaan!!!
Diene lijkt me niet leuk idd, maar goed dan weet je wel waar je aan toe bent en als het dan maar lukt, is het voor een goed doel!!! Hopelijk niet nodig en komende maand zwanger. Ik duim voor je! Bij mij nog steeds geen echte stijging van temp vandaag, weer maar 0,1 hoger dan gister. We zullen wel weer zien.
Misschien heb je een 'slow rise' patroon deze maand? Heb ik ook wel een sgehad. Steeg ik 0,1 gr per dag, soms 2 dgn zelfde temp. Maar als ik terug rekende (vanaf mn ongi) klopt mn ei uiteindelijk wel... Heb net een z&k ovu test gedaan en die was idd zoals verwacht heel licht...dus negatief. We wachten af of het deze maand is gelukt...
IngeG ik hoop dat je gelijk hebt . Zo te zien heb jij wel en eisprong gehad al, mooie stijging te zien. Ik temp pas voor het eerst, dus moet nog ff kijken hoe het verloopt. En mijn cyclus is nog steeds van slag door de miskraam.. blijkbaar heeft mijn licham lang nodig om te herstellen. Toen ik bevallen was van Iris werd ik ook pas na 9 maanden! weer voor het eerst ongi.
@moon,ik wacht toch nog ff,op een of andere manier heb ik een raar voorgevoel dat het weer niet raak is.al hoop ik van wel.maar wacht nog twee extra daagjes met testen.mocht ik in de tussentijd geen ongi krijg.
@Iris: Wij hebben bijna tegelijk een mk gehad. Mijn lichaam was gelukkig weer snel hersteld. De ronde na m`n mk was wel wat langer, maar dat is wel logisch denk ik. Pfff, ik voel me heel raar! We gingen net een verlate lunch eten in een eetcafe waar we vaker komen. En ineens, toen m`n broodje bijna helemaal op was werd ik zo misselijk en bibberig! Werd echt niet lekker. Nu gaat het wel weer, ben alleen nog erg aan het trillen/bibberen. Ineens had ik gister en vandaag ook een beetje spotting. Heb ik nog nooit gehad zo snel na mn ei. Heerlijk he, van die lichamen die elke keer wat anders doen. Maarrr, we wachten rustig af...M`n ei was deze cyclus 1 dag eerder. Dus m`n NOD eigenlijk ook. Maar ik laat `m lekker op de 16de staan. Als ik dan nog niet ong ben mag ik pas testen van mezelf (zeg ik nu heel stoer haha)
NVNT-lijstje - Lynnami nod 31 jan - Marrr, nod 5 feb - Nitaa, Nod 6 feb - Rittjuh, nod 7 feb - troetjuh nod 8 feb - Zzje, nod 11 feb - Mirtjuh, nod 13 feb - IngeG, nod 16 feb - Iris2009, nod 17 feb - Caruli, nod ? - Moon77, nod ? - Diene, nod 27 feb - Gimena Nod 5 maart Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Gimena, nod 8 feb (niet getest <==TROTS) ronde 7 - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld) - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test) - Marrr, nod 12 jan (niet getest (<<-- Trots!)) - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) 17 jan ongi geworden. - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest) - Diene, nod 30 jan Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (positief getest op 13 januari!) - Berenbotje, nod 20 jan
Vandaag mijn nod. Maar heb nog niet getest.knap van mezelf. Denk echt niet dat het raak is deze maand. Heb niet echt een hoge temp.en heb verder ook niet echt andere verschijnselen. dus wacht rustig nog een dagje af.
@Nitaa: knap zeg dat je nog niet hebt getest!!! Ik had toen ik de pil slikte best vaak ontzettend gevoelige borsten (echt heel pijnlijk) na het stoppen met de pil was dat over. Tot vorige maand! Na mijn eisprong echt het gevoel dat ze gingen ploffen en zeer dat ze deden. Dus ik dacht misschien....maar na 2 dgn overtijd werd ik toch ongi. En nu heb ik weer van de zere (.)(.) Mijn lichaam speelt denk ik echt een spelletje haha
Spannend Nitaa! Als je het niet verwacht is het juist misschien wel raak . Ik heb ook steeds erg gevoelige borsten. Hormonen zijn weer lekker bezig zeg maar Heb dit steeds paar week voor mijn ongi, dus betekent niet zoveel helaas bij mij...
NVNT-lijstje - Lynnami nod 31 jan - Marrr, nod 5 feb - Nitaa, Nod 6 feb - troetjuh nod 8 feb - Zzje, nod 11 feb - Mirtjuh, nod 13 feb - IngeG, nod 16 feb - Iris2009, nod 17 feb - Caruli, nod ? - Moon77, nod ? - Diene, nod 27 feb - Gimena Nod 5 maart - Rittjuh, NOD 12 maart Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30 dec (op 30 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Iris2009, nod 2 jan (op 31 dec negatief getest en 2 jan ongi) - Gimena, nod 8 feb (niet getest <==TROTS) ronde 7 - Groen29, nod 2 jan (heeft zich niet meer gemeld) - Moon77, nod 9 jan (op 1 jan negatieve ovutest, 8 jan negatieve zw.test) - Marrr, nod 12 jan (niet getest (<<-- Trots!)) - Caruli Nod 9 jan ( 10 & 11 jan negatief getest, miss toch langere cyclus?) 17 jan ongi geworden. - Suzy, nod 4 jan (Van 4 t/m 11 jan meerdere keren negatief getest) - Diene, nod 30 jan - Rittjuh, nod 7 feb Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan posi getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (positief getest op 13 januari!) - Berenbotje, nod 20 jan ================================================ Mezelf bij ongi gezet en opnieuw op de lijst geplaatst.