Hey zzje dat is toch even een super duidelijke test!!!!geweldig heel erg gefeliciteerd.deze test moet je vriend toch wel echt geloven.
Hey meiden, ff snel een berichtje. Moest eigenlijk 6 min geleden al weg haha ZZ: Gefeli!!!! Lottie: Mooie echo! Ik heb vandaag ineens zere, jeukende/kriebelende boobs :s en wrijven/krabben doet al zeer...grrrrrr Verder heb ik niet echt symptomen, behalve zooo moe als ik de trappen oploop. Wel wat gekke steekjes in mn buik, aan de linker kant. Ik weet wel dat mijn BM een beetje naar links helt...We wachten af. ALhoewel de testkriebels al beginnen te komen! Ik ben 1 dag meer dpo dan mn banner aangeeft. Mijn ei was 1 dagje te vroeg deze ronde (wat een drama ) Nou ik ga snel! Misschien nog tot vanavond. Doeiiii
ZZje wow nu echt super duidelijke streepjes hoor!! Wat een mooie echo Lottie, echt super duidelijk, leuk
@ Zzje: Gefeliciteerd! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUW! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Gaaf joh! Lekker genieten! @ Lottie: Mooie echo hoor! Knap kindje! @ Lottie en Moon: Wat heb ik gisteren gelachen zeg, om t randjesfietsen, ga m ook maar eens in de praktijk brengen! Hoop dat t gauw raak is!
Inge klinkt spannend Suzy dank je. Haha. Succes met randjefietsen scheelt weer n dagje sportschool Iris dank je
@Suus: Hee hoi, hoe is het met jou? Jaja, dat was te erg voor woorden, maar heb ook enorm gelachen hoor . Heb het gisteren dus meteen geprobeerd en vanmorgen min of meer ook .
@Lottie: Hihi...vanmorgen lukt het niet echt helemaal . Toen moest ik het klusje zelf klaren terwijl vriend zich klaarmaakte voor het werk .
Haha wij hbben nooit samen op t randje gefietst, deed k rustig op m'n gemak. Ach heb t maar 2x gedaan dit keer in de tweede ronde alleen en woehoe raak!
Met mij gaat alles goed! Hectische periode achter de rug! Manlief zit 3 weken thuis wegens zijn operatie en ik heb nu een weekje vrij om zustertje te spelen! Woensdag begin ik bij m'n nieuwe werk! En wat t zwanger zijn/worden betreft heb ik geen idee! Heb met manlief afgesproken dat ik volgende week vrijdag ga testen als ik dan nog niet ongi ben!
@Lottie: Oké...haha. Nou ja, als het nu al 2x raak is dan is het toch het proberen waard niet waar!? Ik ben benieuwd hoe het er bij mij aan toe gaat . Of er iets gaande is daar beneden. Mss dat die schok van vanmiddag er juist voor gezorgd heeft dat ze elkaar "ontmoeten"?? Haha...mss dat er daardoor nog een eitje gesprongen is ?? Ach, we zullen het wel weer gaan zien over een dag of 11 à 12....pfff.
@Suzy: Gaat het al wat beter met je man?? Trek maar geen spannend verpleegstersuniform aan ! Begin je volgende week al? Ik dacht dat je in maart daar zou beginnen?? Spannend weer!
Suzy zusters verichten soms wonderen!! Welke cyclusdag zit je nu?? Al overtijd? Moon Idd!! Misschien zijn de visticks juist wel vooruit geschoten door de schok!! Hmm zie jij ook alles voor je??
@ Moon: Ja zou eerst per 1 maart beginnen idd, maar omdat ik nog meer dan 100 overuren had staan heb ik die opgenomen! (Dan weet ik zeker dat ik waar voor m'n overuren krijg omdat ik niets officieel op papier heb staan) en m'n nieuwe werkgeefster kon me al eerder gebruiken! Helemaal fijn dus! Wanneer kun jij testen? @ Lottie: Ik heb geen idee hoe ik in m'n cyclus zit, omdat m'n vorige cyclus 2 weken langer duurde dan normaal, waarschijnlijk wegens stress.. Weet niet of ik gewoon vanaf de eerste dag van m'n laatste menstruatie uit moet gaan, of juist niet.. Kweet het niet zo goed allemaal..
@Lottie: Ja, ben erg visueel ingesteld ! @Suzy: Heb gisteren/vannacht pas mijn eisprong gehad dus heb mijn nod op 20 feb gezet. Duurt nog even dus . Je moet de eerste dag van je laatste ongi als eerste cyclusdag zien, dus op welke dag zit je dan??
Zooo, ik ben weer thuis! De dag is zo goed als voorbij en vandaag geen spotting!!! Jippie. Wel heel veel pijn in m`n rug (spierpijn). Ik ga zo lekker m`n bedje in, morgen weer vroeg dag. Vrijdag lekker vrij!!! Zaterdag helaas wel weer werken... Slaap lekker allemaal.
Zzje; GEFELICITEERDDDDD!! Gaaf zeg! Geniet ervan! Lottie; Jij ook gefeliciteerd met je superecho!! Ben superblij voor je!! @220V; Hier krijgen ze idd een optater van en gaan ze extra snel zwemmen, bovendien schrikt je eitje zo dat die zn mond op doet en door de snelheid vliegen er direct 6 zaadjes naar binnen.. Probleem alleen wel is dat je dan moeder wordt van zes gemuteerde punkers.... Succes Ik ga lekker mn bedje in.. Vandaag lange dag gehad en morgen mag ik om 7.15 weer beginnen.. Hondje even uitlaten en dan lekker mn oogjes dicht...
@Suzy: Ja, een hele lange cyclus. Had pas op dag 32 (maandag) en 33 (dinsdag) een knalposi ovutest. Kreeg ook dinsdagavond ovulatiepijn. Lijkt trouwens wel of ik net mijn "slijmdraad" had . Dat is toch meestal de dag vóór je eisprong....zou ie dan toch nog niet geweest zijn??? Heb die overigens al een aantal cycli niet meer gezien, dus . Kom dan nu ws op een cyclus van 44-46 dagen uit . Heb ook de nodige emotionele stress gehad de afgelopen weken, dus ws gewoon de boel tegen lopen houden . Jij op dag 24, ben benieuwd hoor! Hoe lang was jouw vorige cyclus ook alweer??