Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Rittjuh alvast succes met klussen...zet hem op!!!:D

Moon,hier gaat het goed hoor. Ik mag eindelijk weer gezellig mee doen in bed.hihi
    Mijn ongi is nu weg.
    Maar het echte klussen moet nog een paar daagjes wachten.]Nu maar alvast oefenen.
    En ik hoop voor je dat het klussen bij jou toch goed genoeg is geweest.
    De vorige keer dat ik zwanger was had ik eens niet veel geklust.
    Maar twee keer.en toen was het raak.
    Alle andere maanden heb ik het veel meer gedaan.
    Mmmm mischien was dat wel de reden.
    Zal ik het deze maand ook eens proberen???:)
    Ik zal voor jou duimen.

Florabella,ik hoop het voor je.niet dat je lichaam je voor de gek houd.

En natuurlijk hoop ik het voor de rest ook:)

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Diene: Ik zou het laatste half jaar nemen...Ik zou zelf gewoon het gemiddelde aanhouden. Wat ik zelf doe: Ik ga uit van 28 dgn en zodra ik m`n ei heb gevonden (door temp) reken ik m`n NOD uit en stel ik hem zonodig bij...Ik tel zelf het aantal dagen NA mijn ei voor de LF. Als ik dus op dag 16 mn ei heb en op dag 29 m`n ongi begint reken ik een LF van 12 dgn.

Hier was niemand toen ik testdrang kreeg dus ik zei het tegen m`n vriend. In de hoop dat hij me zou tegenhouden. In plaats daarvan zei hij: doe maar, anders blijf je er de hele tijd aan denken :-s

Helaas omo wit...aan het einde van de middag moest ik naar de wc en had erg harde ontlasting (sorry voor de details). Meteen had ik wat rood bloedverlies (vaginaal). Nu valt het wel weer mee, heb ik donker bruine stolsel verloren en nog een heel klein beetje bruine spotting...maar dat kan natuurlijk ook gewoon een geknapt haarvatje zijn geweest door het persen en harde ontlasting. Heb wel veel pijntjes/steekjes/krampjes laag in mn buik. Verder voel ik me slapjes, bibberig en het lijkt wel of mn kop een zeef is. En dan zijn er nog de (.)(.) die zo heavy aanvoelen! Maar ja, dat had ik vorige maand ook.

Al met al heb ik al minder getest dan vorige maand. Dus dit topic werkt echt wel een beetje :)

Ik ben weer ff weg. Tot straks!

3. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Iris hopelijk is het idd een innesteling!

Boney zou een leuk kado zijn voor je zijn voor de verjaardag van je dochtertje hopelijk krijg je een posi test.

Rittjuh vel plezier met klussen en hopelijk vind je je ei snel.

Ik denk idd dat ik maar uitga van het laaste half jaar met mn cyclus. En dat ik voor deze keer gewoon een lf van 11dgn aanhoud. Dan heb ik de 24ste mijn nod.....en mag dus 3 dgn eerder testen als ik niet ongi word. Zijn toch weer 3dgn minder wachten en gek worden :p

4. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Ik heb deze maand ook minder geklust dan normaal rond mijn ei, dus ik hoop dat je theorie kopt Nita :)

Inge balen van die nega test, maar het was niet met ochtendurine toch? dus er is nog hoop, wacht nog 2 dagen tot je nod en test dan in de ochtend, hopelijk heb je dan wel een posi test!!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Balen Inge. Maar het zegt nog niks...

6. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    Hallo meiden!

Mirtjuh....balen meid.. echt balen op naar de volgende ronde.. Ik ga duimpjes draaien!

Florabella.. wat bijzonder dat je je zo zeker zwanger voelt! Ik hoop dat je gelijk hebt!! We gaan het zien!!!

Inge.. balen die onzerkerheid! heb je inmiddels nog meer bloed gekregen of niet??

Diene.. w88 is zoooooooooooooooo vervelend :)

Moon.. wat ik deze cyclus anders heb gedaan? Niets! Tjah mijn ei opgespoord dat had ik de x ervoor niet gedaan.. cyclus daarvoor weer wel! Ennuh ohja de dagen rond ei echt VAAK geklusd.. au! Soms sochtends en savonds..

Lottie.. vraagje .. of andere meiden die weten hoe zwanger zijn werkt

Ik liep vandaag lekker te wandelen in het bos met vriend en kennissen.. voel ik uit het niets... plons een hele vloedgolf in mijn onderbroek. Geen pijn ofzo, schrok me rot en kon ook niet ff kijken. Bleek geen bloed gelukkig.. witte slijm mega vloeibaar. Bijna melk.. Hoort dit erbij??

Verder gister fototje gemaakt van mijn buik haha.. leuk straks om elke maand het verschil te zien!!!! Spannend allemaal hoor.. Je ziet al een beetje wat :)

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pfff....nee, was idd geen eerste ochtend urine.

Heb niet echt meer bloed verloren. Net ff een 'tampon'test gedaan. Zat nog wel wat bruine afscheiding aan de tampon. Maar dat was lichtbruin en nog een klein stolseltje. Normaal heb ik veel meer spotting 2 dgn voor mn ong...

We wachten af. Ik wil eigenlijk dinsdag afwachten, als ik dan niet ong ben woensdag ochtend testen.

Weten jullie of het uitmaakt of je met een midstream of cassette (beide van z&k) test of zijn ze beiden even (on)gevoelig?

@Diene: Is tempen voor jou geen oplossing om je ei makkelijker te vinden?
    @ZZ: wat gek zoveel afscheiding! Had dat zelf niet in die paar weken van mijn zwangerschap, maar ik weet wel dat veel afscheiding erbij hoort....

8. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hier vanmorgen weer een heel klein beetje lichtrood bloed helaas... hoewel mijn ongi eigenlijk altijd met oud bruin bloed begint. Mijn temp was ook al wat lager dan gister, dus ben bang dat dit niet goed gaat. Jammer hoor!

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Iris: Neee :( Geen tempdaling!! Is het geen innestelingsdipje?

@ Nitaa: Klinkt goed hoor. 2x klussen en toch zwanger. Ik ben altijd zo bang dat het nooit genoeg is geweest :p Denk niet dat ik die gok zou durven nemen...

@ Inge: Heb geen ervaring met de Z&K zwangerschapstesten. Heb die van kv2v5 en die kan je 4 dagen voor je NOD gebruiken.

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zzje
    yep helaaaas hoort het erbij!! Ik schrik er af en toe ook van! Je kan echt enorm veel afscheiding verliezen als je zwanger bent. Hb t zelf ook weer erg!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oewwww ik voel me vandaag zo slecht (misselijk/kokhalzen/buikkramp/rugpijn/boeren/emo jank buien) dat ik aangekomen op mijn werk ben omgedraaid. Lig nu met zakdoeken en een kruik in bed. Heb de kv2v5 testen verstopt en aangezien ik een geheugen als een zeef heb weet ik zo meteen vast niet meer waar :)

12. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    zzje hoort er idd bij.had ook altijd inlegkruisjes in.

inge,ben benieuwd.nog geen echte ongi????

rittjuh, weet niet of het me lukt om maar twee keer te klussen.
    Toen ging het ff niet anders omdat mijn vriend snachts werkte.
    En overdag ik.

diene, hoop voor je dat ik gelijk heb.haha

iris, balen dan zal het wel doorzetten.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    flora
    Wat vreemd zeg...heb je wel al een normale ongi gehad? Nee toch? Het kan bijna niet van een zwangerschap zijn allemaal zo vroeg...Daarmee wil ik niet zeggen dat je niet zwanger bent hoor, maar de symptomen zijn er al voor of echt NET na de innesteling dan en dat kan niet lees je overal....Maar hoop zooooo dat je lijf je niet voor de gek houdt!

DAMES
    Heb nu net al het hartje zelf gehoord!!!!!! Echt vroeg!! Maar overduidelijk van de kleine! Zo gaaf...wilde het toch even delen!

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Flora:Wat naar dat je je zo voelt! Ik hoop dat het van een zwangerschap is. Dan is het voor het goede doel!!!

Hier nog steeds nauwelijks spotting...wel een beetje licht bruinige (sorry) afscheiding. Maar tis nauwelijks spotting te noemen. Verder wel een opgezette onderbuik, die ook gevoelig is. En moe en een beetje dizzy. Nog 2 daagjes wachten...

Ik ga weer ff aan het werk!

@Lottie: Gaaf dat ej het hartje hebt gehoord! Heb je zo'n doppler thuis???

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    Ik heb een Angelsound (30 euro dacht ik) en hij werkt super. Had m de vorige keer al:D

Jij hebt lang spotting zeg voor je nod! Irri

Vroeg jij nou om dat lijstje vd lengte enzo? Ik zet de link hier even!

CRL table

Dit zijn de officiele lengtes van kruin tot stuit

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb ook zo'n angelsound. Bij de zwangerschap van m'n dochter heel vaak gebruikt. Zeker de 1e tijd. Dat je ze nog niet voelt bewegen. Toen ik ze eenmaal voelde bewegen heb ik hem stuk minder vaak gebruikt. Ja, voor papa.

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hallo dames,

Een fijne valentijnsdag allemaal :D! Nog bijzondere dingen gepland voor vandaag?
    Wij doen er niet aan ;). Heb ook geen "speciaal valentijnsdiner" gepland ofzo. Heb wel eens een driegangenmenu gekookt met alleen maar wat mijn vriend lekker vond, maar daar doen we vandaag niet aan.

Als ik idd 9 feb mijn eisprong heb gehad (nav 8 feb eipijn) dan zou volgens de calculator vandaag mijn innesteling zijn. Hahaha....zou wel leuk zijn. Maar ja, dat kan natuurlijk ook eerder en later gebeuren als het al gebeurt ;). Had gelukkig deze keer geen bloedverlies tijdens mijn vruchtbare (lees: positieve ovutesten) dagen, dus hoop dat dat iig positief is.

@Diene: Mijn lf varieert denk ik van 11-13 dagen (uitgaande van de dag dat ik eipijn heb) dus ik weet het eigenlijk niet zo goed.

@Nitaa: Maar 2x klussen en zwanger?? Wanneer had je je eisprong dan? En hoe lang zat er tussen? Als ik bijv. 2 weken lang om de dag vrij en ik vrij voor het laatst op woensdag en op vrijdag heb ik mijn eisprong, tja dan wordt het lastig denk ik. Maar als ik op woensdag en vrijdag vrij en op donderdag heeft mijn eisprong plaatsgevonden dan maak ik ws veel meer kans. Toch? Ben benieuwd...voel nog niets.

@Lottie: Gaaf!!!! Heb je al een nieuwe buikfoto? Ben er dol op :D!

@Inge: Ik hoop dat je bruinverlies een goed teken is!

@Florabella: Jeetje, wat heftig! Klopt jouw banner, want dan is dit toch allemaal wel heel snel of niet? Ik hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent.

@Rittjuh: Hoop dat je eitje snel komt!

@Iris: Kan het idd geen innestelingsdipje zijn en innestelingsbloeding? Hoop het iig wel voor je!

@Boney: Hoe is het met jou?

@Suzy: Joehoe, waar ben je? Hoe is het met jou?

@Marrr: Heb je al een tijdje niet "gehoord"? Alles goed?

@zzje: Veel afscheiding schijnt erbij te horen, maar kan me voorstellen dat je wel even schrikt als er ineens een vloedgolf komt.

Verder weet ik het effe niet meer :(!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Ik duim voor een valentijnsinnesteling voor jou hihihi.
    Jaa, ik heb nog wle een buikfoto, maar nog niet geplaatst op zp. Geen idee welke ik de vorige keer heb laten zien eigenlijk haha. ik zal m er zo onder zetten.

Hoeveel dpo zit je nu denk je?

Valentijnsdag
    Wij doen meestal wel iets kleins. Een kaartje of een klein cadeautje. We hebben zoveeel narigheid voor ons kiezen gekregen heel wat jaren, dat we eigenlijk vrijwel nooit wat leuks konden doen...dus die kleine dingen zijn voor mij heel speciaal..

Buikie!
    Ben wel 2,5kg kwijt

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wow lottie wat een buikje!!!
    Mooi hoor!!

De vorige keer had ik ook al wel heel vroeg kwaaltjes rond 5 DPO geloof ik. Dacht toen dat ik griep had. We zullen zien, ik denk dat ik donderdag een keertje test om mijzelf rust te geven!

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Wow, al een echt duidelijk buikje :D! En dan nog afgevallen ook...hihi.
    Euh, als ik uitga van eipijn (dinsdag) en meteen eisprong dan nu 6dpo en als ik van woensdag uitga dan dus 5dpo. Hoop alleen dat mijn eisprong vlak na eipijn is gekomen en niet pas donderdag of vrijdag ofzo :$.
    O, da's wel vervelend dan als je al jaren narigheid hebt gehad :(. Is je vriend normaal ook attent of alleen op 14 feb? De mijne dus eigenlijk nooit (qua cadeautjes en bloemen dan)...ook niet op 14 feb haha....maar de dag is nog niet voorbij hè?

Deel Deze Pagina