Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat een prachtig mooi buikje al!

Moon, hoe het is? Euh, ik probeer het allemaal te vergeten, maar dat gaan nogal lastig met z'n forum ;) Maar dat is m'n eigen schuld. Vind het veel te leuk hier (zie aantal berichtjes... :))

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Boney: Haha...idd veel berichtjes maar je bent ook al een paar jaartjes lid. Is idd af en toe verslavend zo'n forum ;).
    Voel je wel iets dan? Hier maak ik me zorgen of we niet te vroeg gestopt (niet vrijwillig) zijn met klussen en dan natuurlijk die schok die ik heb gehad ;). Dus kan alleen maar afwachten....blegh. Voel verder niet zo veel, maar ik verwacht (lees: hoop) dus op 5/6dpo te zitten.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Thanks dames, hij is idd al aardig bol haha.

Moon
    Hij kan heel attent zijn haha. Maar soms is t wel komisch. Dan koopt hij bijvoorbeeld een spel voor valentijnsdag haha:p. Bloemen eigenlijk niet zo vaak, 1 keer per jaar misschien haha. Of minder. Maar hij weet ook dat ik ze niet goed verzorg;)
    Hopelijk krijg je iets! Ik heb een hele grote kaart laten drukken, met 4 foto's erop en daaraan zit een grooote heliumballon. Als hij de doos openmaakt, komt die heliumballon vanzelf eruit:D. Ik zag al een cadeautje liggen (en hij vroeg al of ik nieuwsgierig was, dus ik krijg straks ook iets:p

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Haha...ik krijg welgeteld ook 1x per jaar bloemen => met m'n verjaardag. Maar nooit eens een lief kaartje of kleinigheidje...jammer vind ik dat wel eens maar ja tis niet anders. We zijn ook al lang samen, mss dat dat het is ;).
    Ik ben benieuwd wat je krijgt :D. Die heliumballon van de reclame?? Lijkt me wel leuk om te krijgen :).
    Pfff...ik voel me een beetje raar...alsof ik gedronken heb...hihi.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Mannen snappen er meestal niks van:p. Ik denk dat ik een spel krijg voor de Wii haha, zag een pakketje van bol.com;). Hopelijk regelt ie ook een kaartje oid:p. Ik hou juist van die kleine dingen, maar hij komt vaker 1 x in de zoveel tijd met wat groters hahaha.
    Vorig jaar had ik voor ons tweetjes een ritje en 4 gangen diner geregeld in een oude stoomlocomotief! Zijn in september 10 geweest en had de bon 14 feb gegeven:D.

Heb geen helium ballon op de reclame gezien dacht ik?! Een groot hart is het van 45 cm.

Hihi, en je hebt niet stiekem gedronken?

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ja, da's waar. Mannen hebben af en toe echt een bord voor hun "kop".
    Is reclame van greetz, geloof ik, dan zie je zo'n dame met volgens mij een grote doorzichtige heliumballon en kaart.
    Goh, waar haal je de inspiratie vandaan? Was het alleen voor jullie tweetjes of waren er meer mensen die daar aten? Vind het wel een leuk idee, hoor!
    Nee, ik zit aan een fruitsapje. Hmmm mss is het fruit aan het gisten => alcohol....hahaha. Ik weet niet wat het is, mss wat vermoeid ofzo. Vanavond maar eens een keertje op tijd naar bed.

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden , wat is er al veel bij geschreven...
    Fijne valentijnsdag allemaal x

Lottie super buikje!!!!!

Hier doen we ook niks met valentijn, dus verwacht ook niks.... mijn vriend is ook niet zo van de lieve kleinigheidjes, idd best jammer. Al moet ik zeggen dat ik vorige week opeens bloemen van hem heb gekregen heel onverwachts. Hij zegt er dan niks bij, krijg gewoon bloemen in mn had gedrukt zo van "hier heb je wat" mannen, maar ja het is het idee wat telt.

Flora, hoop echt dat wat je voelt van een zwangerschap komt, nog ff en je zult het zeker weten.

Inge ik hoop ook voor je dat het een innesteldip is. Volgens mij maakt het niet veel uit welke test je gebruikt en meten ze beide evenveel hcg.

ZZtje tempen zal voor mij niet werken denk ik. ik werk zo onregelmatig en sta op zulke vershillende tijden op....en slaap ook niet altijd thuis, maar regelmatig ook op t werk. Dus ik hou het maar bij ovu's

Ja wachten duurt zo lang........

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx meiden!!

Ik duim ook voor julle hoor!!! Op naar rose wolken!

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Lottie: Echt al een mooi buikje hoor :D

@ Flora: Hoop echt dat het tekenen van een nieuwe zwangerschap zijn! Wel een blijvende natuurlijk!

@ Diene: Wanneer wil je eventueel gaan testen? Wel voor je naar de gyn gaat of niet?

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hey Meiden!
    Tijdje niet geweest. Had even een nare week. Mijn oma is vorige week overleden en had dus even mn hoofd niet overal naar staan.. Maar goed, we zijn er weer in volle glorie! (Na anderhalf uur teruglezen..;))

Fijne valentijn allemaal..!! Manlief is nog niet thuis, maar heb hem over de post een kaartje gestuurd, verder niet.. Lieve scheet had voor mij een overnachting op en botel in A'dam geregeld, hoorde ik gisteren, maar de kon ivm begrafenis niet doorgaan helaas... :(

Verder ben ik vandaag weer begonnen met ovu's, maar word alweer gek van mijn lichaam, want heb na mijn ongi alweer 2x uit het niets ineens een piepbeetje bruinverlies gehad.. (nah ja, 1x bruin 1x rood) Snap er echt helemaal niks meer van! Ongi liep ook erg raar afgelopen keer.. Totaal niet zoals ik gewend ben, dus ben benieuwd wat ik deze maand voorgeschoteld krijg...

Ga nu even snel boodschappen doen, voor mannetje thuis komt... Hoop er zo nog even te zijn en dan reageer ik even verder.. :) xx

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rittjuh
    Dank je:D

Marrr
    Gecondoleerd...

12. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Marr gecondoleerd, heel veel sterkte!

Rittjuh ik denk dat ik volgende week donderdag ga testen, de 24ste (als ik dan niet ongi ben). Dat zou mijn nod zijn als ik mijn lf van 11 dgn aan hou. Ik denk dat ik dat doe, dan is het wachten ook wat minder ;)

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marr: Gecondoleerd!

@ Diene: Oew, spannend dus! Hoop voor je dat er geen ongi is dan en dattie ook voorlopig niet terugkomt!

14. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hier ben ik weer! Heb een erg druk weekje (ondanks mijn vakantie) gehad, maar heel leuk! Veel bijgekletst met m'n vriendinnen! ;)

Ik heb vandaag of morgen mijn NOD, (als mijn cyclus gewoon weer 28 dagen is)! Voor mijn gevoel deze maand geen stress gehad zoals de vorige, maar ik merk wel dat ik er niet te veel mee bezig wil zijn omdat ik bang ben dat t onbewust meespeelt! Ingewikkeld he? ;)

@ Lottie: Hier ben ik dus weer! Wat heb jij een prachtbuikkie zeg!

@ Moon: Hoest met jou? Nog een weekje geduld hebben?

@ Marr: Gecondoleerd!

@ Rittjuh: Hoest met jou?

En natuurlijk met alle andere dames?

15. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Marr gecondoleerd..
    Lottie wat een mooi buikje heb je al zeg, dat schiet mooi op hihi. Is ook je tweede zwangerschap toch?
    IngeG nog steeds spannend dus bij jou! Hier alleen vanmorgen spotting rest van de dag niet meer.. maar mijn temp was al gedaald dus heb er geen vertrouwen meer in.
    Innestelingsdip kan vast niet meer, zit al op 11 dpo!

16. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Thanks Ritt ik hoop het ook :)

Heel herkenbaar, ik begrijp je helemaal! ;)

17. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Iris ik weet niet veel van temp, maar ik blijf voor je duimen!

18. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Dat is lief Diene!

19. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @moon,ik weet ff niet wanneer mijn ei was toen.ik kijk er niet echt na.heb blijkbaar heel veel mazzel gehad.hopelijk gaat er nu iets moois nestelen bij jou.
    @lottie mooi buikie zeg!groeit al goed.super.....
    @inge je houd het wel spannend
    @marr nog gecondoleerd met oma
    @suzy spannend voor jou.
    @diene voor jou ook.duim duim duim

20. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    #2480 suzy, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
    @ Diene! Thnx voor begrip! Hoe is het met jou? Zie net dat je de 28ste naar de gyn moet! Hoever in je cyclus zit je nu? Ik hoop zo dat je je afspraakje bij de gyn kunt gaan schrappen omdat dat niet nodig is!

@ Nitaa: Hoe is het met jou?

@ zzje: Hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina