Thnx Flora... Ik baal er van dat ik elke keer zo teleurgesteld ben als het weer eens ongi tijd is. Ik wou echt dat ik het wat meer los kon laten...maar ja, wil het zo graag. En die miskraam heeft het er echt niet makkelijker op gemaakt helaas.
Diene ik hoop echt voor jou dat het deze maand raak is en dat onderzoeken niet nodig zijn, ik ga heeeeel hard voor je hopen. Daar heb ik nu alle tijd voor aangezien ik zelf nu denk ik echt ongi ben geworden, vanmorgen al wat meer bloed... Zo apart bij mij begint deze ellende altijd op zondag klein beetje en dan op een dinsdag echt ongi. Terwijl ik nog voor geen meter regelmatig ben. Ja of ik heb ineens een cyclus van 6 weken IngeG bij jou ook geen goed nieuws dus, balen meid. Had goede hoop voor jou! Helaas nieuwe ronde nieuwe kansen ..
Inge. Ik herken het, ik kan het ook echt niet loslaten helemaal niet meer sinds mijn mk....zit nu op 9 DPO al kotsend bOven de wc pot maar ben zo bang dat mijn koppie dit veroorzaakt. Ik duim voor je dat Je snel zwanger bent!!!!!
Florabella mocht je niet zwanger blijken, hoef je je niet druk te maken dat het je koppie is die je gek maakt hoor... ik hoor dit echt heel veel bij meiden die na hun miskraam de cyclus erna een heleboel zwangerschapsymptomen hebben!
Goedemorgen dames, @Marrr: Sterkte meis ! Hoe ver zit je in je cyclus?? @Inge: Nee, geen bloed is goed! Dus nog effe moed houden! @Iris: Bah, balen meis ! Knuffeltje! @Diene: 13, ach een soort van octomom...hihi. Ik hoop wel dat het raak is voor je. Je wacht idd al zo lang en het zou zo mooi zijn nog net voordat je naar de gyn moet. @Flora: Jeetje, dat je geen testje doet dan? Ik weet het...we moeten je tegenhouden, maar als ik jou was dan had ik allang getest hoor! Klinkt iig allemaal veelbelovend ! @Suzy: Hè, laat je ons nog zo lang in spanning zitten?? Heb jij klachtjes of iets?? Ik ben er ook veel te veel mee bezig en dat wil ik echt niet. Ik verlang stiekem terug naar de tijd dat we hier helemaal niet mee bezig waren . Bij mij speelt leeftijd ook een rol, dus vandaar dat ik elke ronde dat het niet lukt ik steeds meer druk ga voelen en da's ook niet goed en bevorderlijk. Merk ook dat ik het elke keer moeilijker ga vinden...bah. Dames, ik hoop dat ook wij deze ronde lekker de roze vlag uit mogen hangen !
Net stond ik op de operatiekamer voor rontgenondersteuning en ze waren ff niet zo aardig. Ik moest vechten tegen m`n tranen! Daarna op de wc lekker potje zitten janken. Zo ken ik mezelf helemaal niet. Af en toe denk ik echt 'waar zijn we aan begonnen'. Stom hè? Dus Moon, ik herken wat je schrijft
@Flora: Euh, geen idee. Jij zit op 9dpo ipv 8dpo (banner) en 4 dagen voor nod toch? Lottie had op 10dpo al posi getest. En er was nog iemand (weet even niet meer wie) die op 7dpo de innesteling had en op 9dpo posi testte, volgens mij. Maar als jij al zoveel klachtjes hebt en het is van een zw, dan moet je neem ik aan nu ook al posi testen, toch? Stel dat je op 5dpo de innesteling hebt gehad, dan ben je nu 4 dagen verder. Tja, een nega test zegt natuurlijk nog niks want je kunt ook te vroeg zijn geweest met testen dus ik weet het niet. Ikzelf zou het wel doen, maar ja ik ben altijd te nieuwsgierig...hihi. Ben benieuwd hoor! Je moet doen waar jij je goed bij voelt !
Ik ben wel 8 DPO heb niet goed getypt!! Maar ik ga zo wel testen halen, vriendje zegt dt ik niet stoer moet doen en beter elke dag een keer kan testen dan me het als maar afvragen! En op 8DPO kan ik omo wit goed aan!! LOL de vorige keer testte ik op 10/11 DPO positief. LOTTIE. Ik kan straks alweer op het stoute meisjes lijstje....waarom heb ik me ook nog maar in dit topic gemeld.....
@Flora: Oké ! Ja, in het begin heb ik ook al eens gezegd dat het goed is dat het geen AA is. Dan zou ik iedereen aan de alcohol krijgen, terwijl we elkaar er juist van af proberen te houden . Maar het gaat om je eigen gemoedsrust, toch? Mijn vriend zegt juist altijd dat ik moet wachten totdat ik overtijd ben, maar dan zeg ik weer het is mijn lichaam en ik voel vanalles en wil weten waar ik aan toe ben...punt. Maar ik moet zeggen dat het door dit topic wel goed gaat.
Dank jullie wel dames! Flora; Ik ben keihard voor je aan het duimen meis, maar wat Iris ook zegt; Maak je niet té gek! Ook ik heb na mijn mk ontzettend veel zwangerschapskwaaltjes gehad, mss nog wel meer dan toen ik daadwerkelijk zwanger was, en ik had niet eens een ei gehad... Maand erna net zo (toen wel ei) maar wederom gewoon ongi.. Vrouwenlichamen zijn een gemeen iets.. Desalniettemin hoop ik hééééél erg dat t voor jou wel raak mag zijn!! Moon; ik zit nu op dag zie hieronder.. hihi.. 13 ofzo? Volgens mijn eigen cyclus zou ik donderdag of vrijdag mijn ei moeten hebben... Nu weer een leuke puzzel voor jullie (aangezien mijn cyclus de laatste tijd toch ruk is) want ben het spoor alwéér bijster... **zucht** Heb net even bmm lopen voelen, staat helemaal open en ontzettend veel vruchtbaar slijm.... máááárrrrrrrr ovutest is nega.... Nahhhhhhhhhh... schiet mij maar lek hoor... Ik snap t nu officieel niet meer... **zucht** steun** kreun** Oja Lottie; Mooi buikje meis!! Je doet goed je best!! En verder.. Ben ik alles alweer een beetje kwijt *schaam*schaam* Soorryyy... Zag alleen dat ik een aantal knuffels uit moet delen Dus bij deze!! KNUFFEL!!
Ik vind trouwens dan Moon op het strafbankje moet en niet Flora straks!! Foei Moon! Laat die arme meid met rust! Ze heeft t al zo zwaar!!
oja.. btw... Wou ik nog even met jullie delen in t kader van valentijn... Ik heb zoooooooooo'n lief mannetje!! hihi.. Had hem een kaartje gestuurd en ik had m&m's meegenomen voor m, verder niks.. Zat ie zich de hele avond te verontschuldigen dat hij niks had e.d. Maar toen ik naar bed ging lag er op mijn hoofdkussen een heel mooi klein rood met witte stippen kadootje met een strikje erom... Had t schatje voor mij toch een kadootje gekocht.. Een heel lekker parfum.. Ooooo wat ben ik toch gek op mijn kerel!! Moest ik even kwijt....
Inge dikke knuffel!!!! Het is inderdaad erg vervelend dat we het zo moeilijk los kunnen laten. Maar ja dat is ook lastig, je kunt de gevoelens van je lichaam gewoon niet negeren! neem de tijd om ff lekker te balen en dan weer met goede moed er tegen aan! Knuf. Iris voor jou ook balen, dikke knuf. Flora, spannend voor je! ik weet niet hoe het lichaam werk na een mk, maar ik gun je echt dat het nou weer raak is! Iris en Moon dank jullie wel, lief. Ik hoop het ook echt. Marr wat een lief schatje heb jij wbt je puzzel, ik weet het niet , misschien komt je e eraan? en test je een deze dagen posi. Hier vandaag 3 dpo, tenzij ik me ei een dag eerder had, weet het niet zeker omdat ik 2 gelijke ovu's had ipv 1 knaller. Dan zou ik 4 dpo kunnen zijn. Ik had vandaag vreemd licht buin slijm met kleine stukjes rood erin (sorry voor de details) Zou dat een innestelling kunnen zijn? vind het maar vreemd.
@Diene; vreemd! Duim dat t een innesteling is! Zou mooi zijn! Kan natuurlijk heel goed; 4 DPO.. IIIIIIEEEEEEEEEE SPANNENDDDDDDD!!!!!!!!
@ Moon: Ik wil best testen hoor, maar sta dit x wat steviger in m'n schoenen! Misschien ben ik wel bang voor een teleurstelling, aangezien ik geen gekke (lees dikke) dingen voel!