Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Diene: In mijn oren klinkt t als een innesteling! *duim-duim-duim*

2. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @florabella nog niet testen he??nog maar eventjes en dan is je nod.
    @marr wat een lieve kerel heb je.zal ik hem het tel nummer van mijn vriend eens geven.Kan die eens vertellen aan die van mij hoe het wel moet.
    @inge jammer voor je.Ik vindt het nu na de mk ook veel moeilijker.
    Stom he?maar soms denk ik ook ik wil eigenlijk niet meer zwanger worden.alleen omdat ik zo bang te ben dat het weer mis gaat.
    Maar aan de andere kant wil ik het zooo graag wel!!
    in iedergeval veel succes met de volgende ronde.Moeten ons toch sterk houden.
    @diene zou kunnen toch??hoop het voor je.

hier niks verder te melden.
    weer een dagje dichterbij het klussen.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    je had uiterlijk vandaag je nod dus ben erg benieuwd!!

Iris
    dank je! Ja idd tweede zwangerschap:)
    balen dat je temp zo gedaald is!

Diene
    ik duim ook voor je dat je de gyn kan afbellen!

Inge
    ah jij ook een gedaalde temp, shit!!

Moon
    mooie banner!!

Marrr
    haha beebje doet goed z'n best met darmen wegduwen;) die buik valt me erg mee, want ben al meer dan 2,5kg
    kwijt nu! Oeps!
    Lief van je man dat cadeautje!

Valentijn
    2 kaartjes, een knuffel en een Wii spel gehad:D! Dat spel
    ook nog voor m'n verjaardag;) toen hadden
    we even geen geld om iets te kopen dus zei ik dat t niet hoefde. Hij voelde zich wel schuldig;)

Inge
    had je de link naar het tabel nog gezien!?
    Innestelling is 5-10 dpo, maar meestal rond 6-9 dpo

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    @after mk; Ik heb psies hetzelfde hoor... Ergens heb ik ook zoiets van LAAT MAAR! Als het niet van harte kan........ Maar uiteraard is mijn IK WIL IK WIL IK WIL kan veeeel sterker.. ;) Ook ik ben ineens zoo ontzettend teleurgesteld als blijkt dat t weer niet gelukt is, en ben er nu bijna obsessief mee bezig voor mn eigen gevoel.. Wordt trouwens ook versterkt door dat iedereen die ik niet mag (echt onvoorstelbaar veel, terwijl er helemaal niet zoveel mensen zijn waar ik een hekel aan heb) nu of zwanger is of een kindje heeft ineens... :(
    Ook ben ik heel bang dat wanneer het wel weer zou lukken ik er niet van kan genieten.. Omdat ik bang ben dat t weer misgaat.. En ik ben bang dat áls het weer misgaat, ik het echt niet ga trekken! En zo kan ik nog wel een uurtje doorklagen...
    Dus snap precies wat jullie bedoelen..! :)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik herken het zo goed allemaal. Mijn 1e zwangerschap eindigde in een MA met 12.5 week. Een curettage met 13.5 week. Heel vervelend allemaal, maar dan denk je dat afgesloten te hebben en krijg je een pracht van een dochter. Was 2 maanden na de MA weer zwanger.
    Dan wil je 3 jaar later proberen om weer zwanger te worden en ben je weer gelijk zwanger. Deze keer eindigd je geluk al met 5 weken. Toen ik afgelopen dec. zwanger was, was ik zo bang dat het mis zou gaan. En het ging dus idd mis.
    Ik heb ook echt soms het gevoel dat ik maar helemaal niet meer zwanger moet worden. Maar ja, de drang om nog zo'n prachtig wondertje op de wereld te zetten is toch iets groter.

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #2526 Moon77, 15 feb 2011
    Laatst bewerkt: 15 feb 2011
    @Lottie: Dank je! Kostte wel wat moeite ;). Hoop dat ik hem snel mag veranderen. Tja, mijn pendels zijn niet uitgekomen, dus dacht laat ik ze dan maar weghalen en eens rondsnuffelen voor een leuke banner.

@Suzy: Wat bedoel je precies met dikke dingen?? Klinkt leuk, maarre huh? Jij ging vrijdag testen toch? Ben benieuwd...hoop zo dat de roze vlag uit mag.

@Marrr: Hoe nega is je ovutest dan? Kan het niet zo zijn dat ie mss vanmiddag of morgen al richting posi gaat? Ik heb verder ook geen verstand van bmm enzo...ik voel nooit inwendig :). Wat lief van je vriend :). Mag mijn vriend op cursus bij de jouwe??

Het is zelfs zo erg dat ik wilde dat we veel eerder waren begonnen en dan gewoon zo van we stoppen met anticonceptie en zien wel hoe het loopt. Nu al vrij snel met ovutesten begonnen om maar geen enkele kans te missen. Hoezo er proberen niet mee bezig te zijn? Of druk voelen? Is gewoonweg onmogelijk. En dan een vriendin hebben die meteen na de pil zwanger wordt...tot 4x toe. Ze heeft 3 kindjes en de laatste is zelfs gepland, maar dan ook echt letterlijk gepland. Vanwege het werk moet het dan gebeuren....en voila! GRRRRRRRRRR :x. Het is oneerlijk!

7. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Ik bedoel dikke "tieten" dat was bij m'n vorige zwangerschap het eerste symptoom! ;) We hebben idd afgesproken om vrijdag een test te gaan doen, maar weet niet heel zeker of ik dat vol ga houden!
    Tis ook heel oneerlijk! Ik duim zo ontiegelijk hard voor iedereen!

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Ahhh, je boobs...hihi. Ik dacht ook eigenlijk wel dat je die bedoelde maar moest het toch effe checken :D. Heb je er zelf een gevoel bij? En hoe is het met je man? Is hij al helemaal hersteld??

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Heb weer even alles bijgelezen, maar weet niet meer wie wat geschreven heeft.

@ Inge: Balen van je tempdaling :( Zou het dan toch gaan doorbreken?

@ Suzy: Hoop zo dat je vrijdag een mooie test hebt :D

@ Diene: Hoe vet zou het zijn als het 'gewoon' een innesteling is! Hoop megahard voor je hoor :)

@ Flora: Wanneer ga je testen? Ben je nu bezig hihi? Ben wel benieuwd hoor gezien je klachtjes. Hoop echt dat het daarvan is en niet dat je lijf nog in de war is!

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    ga denk ik morgenochtend testen, als ik dan weer netzo misselijk wakker wordt als vandaag! Verwacht dan wel een witte test te hebben, ben dan 9 DPO dus nog wel heel vroeg!

11. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Rittjuh: Thnx! Dat hoop ik ook! Hoe is het met jou?

@ Lottie: Ik probeer toch nog ff vol te houden tot vrijdag! (Knap he?!)

@ Moon: Haha, ja, was een leuke bijkomstigheid! ;) Heb er nu geen gevoel over! Ik voel niets dus t zal wel niets zijn! Met manlief gaat t na omstandigheden goed. Is al vanaf vorige week van de pijnstillers af. Hij mag alleen de eerste 12 weken helemaal niets tillen met z'n arm, dus ook ons dochtertje niet! Maargoed, daarna heeft hij er nooit last meer van!

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

@Lottie: Waar had ik die link moeten zien??? Heb hem helemaal gemist! Sorry!!!
    @mk: pfff, ik snap alles wat jullie schrijven helemaal! Voel me exact zo.

Nog geen bloed hier, zelfs geen spotting. Nu dus 1 dag overtijd. Maar ja, dat was ik vorige maand ook. Toen werd ik op 13 dpo heel laat (rond 22 uur) ongi...

Als ik morgen ochtend geen bloed heb EN mn temp minimaal 36.7 is, ga ik testen....

Vandaag werd ik helemaal gek van mezelf. Ik kon niets onthouden! Had ik de telefoon neergelegd, was ik alweer vergeten waar het over ging :-s Heb verder nu het hele topic weer bijgelezen, maar weet eigenlijk niet meer wat ik heb gelezen. Sorry meiden!!!

13. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Das wel een zwangerschapssymptoom hoor! ;) Ik kan het weten! ;)

14. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Florabella ik hoop het zo voor je.wel wat vroeg maar ja,kan zomaar niet omo wit zijn.

Moon,ik weet het mijn vriendin wilde geen derde..en wat denk je met condoom toch nog een derde kind verwekt.agelopen dec.een week na mijn mk is hun dochter geboren.het is een schatje.maar toch ook niet eerlijk.wij willen zo graag.en zijn nu al zo lang bezig.pfff

Boney,jij hebt het dus ook al zo moeilijk gehad.oneerlijk.
    marr,gelukkig ben ik niet de enigste die afentoe zo denkt.

15. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Inge,wat super je hebt nog een kans???

16. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    IngeG nog een kans dus idd! Je houdt het wel spannend hihi.
    Hier vandaag alleen stolsels bloed, echt raar dat heb ik sinds die rottige MK..
    Marr wat heb jij een lieve man! Ik heb niks gekregen op een kusje na dan;). Maar we doen er ook niet echt aan.
    Diene misschien een innesteling ohw wat spannend zou toch wel echt super zijn he!
    Suzy bijna testen dus, dat je dat zo lang vol kan houden. Knap hoor! Heb zelf deze maand ook niet getest ,dus ben wel trots hihi

17. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik ga trouwens zaterdag naar de huishoud/negenmaanden beurs. Tja helaas ben ik niet (meer) zwanger, nu baal ik waarschijnlijk de hele dag door het zien van die leuke baby dingetjes... Hopelijk hebben ze ook leuke dingen voor mijn dochtertje van 1,5 :)

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Nog steeds geen bloed/spotting hier. Ik word gek van die onzekerheid!!! Ben wel trots dat ik 'maar' 2 keer heb getest voor mn nod deze maand :)

@Nitaa: Ik heb ook hele erge gedachtes! Ik heb gewoon een hekel aan het kind van mijn schoonzus. Ze is geboren 2 wkn na onze mk. Dat kind kan er natuurlijk niets aan doen. En op kerstavond kregen we te horen dat de broer van onze zwager pappa wordt. Het eerste wat ik dacht (ik schaam me diep): ik mag leien dat het bij hun ook mis gaat. Dat is toch te erg voor woorden?!?! Ik weet dat ik zo niet mag denken en ik wens niemand een mk toe. Ik gun iedereen het geluk van een baby, maar onszelf ook!!

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Flora: Morgen wordt dus een spannende ochtend :)

@ Suzy: Hier nog geen nieuws wat betreft ei. Gezien mn temp istie nog niet geweest. Denk dattie pas volgende week komt eind van de week ofzo. Heb nu ook weer een blaasontsteking en hoor donderdag welke medicijnen ik krijg. Hopelijk niet eentje waarbij ik niet zwanger mag worden... Het is nu al de 3e keer in een paar maanden dat ik het heb, dus ben benieuwd wat ze gaan doen.

@ Inge: Ik duim dat je ongi wegblijft en je temp nog redelijk is morgen. En dan gevolgd door een mooie test natuurlijk :D

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ok Lottie ik ga mij ook hier aanmelden ... :p

Als mij ei ooit terugkomt *zucht* wil ik deze keer niet testen tot na NOD :(

Deel Deze Pagina