Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee het word weer spannend hier lees ik met al die testdatums die eraan komen.
    Ben benieuwd.

Hier mijn nod zondag, voel niks enzo dus ben benieuwd.
    Verwacht gewoon mijn ongi zondag of maandag en zoniet dan heb ik nog testen liggen van z&k en kan ik maandag evt eens testen.
    Maar was deze maand een dag na mijn ei sprong pas geklust dus verwacht er niks van hoor ;)

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ff snel een reactie:

Ik heb net in een potje gepiest en heb een licht posi test in m`n handen!!!!! Ben spontaan misselijk en heb buikpijn. Kan niet stoppen met huilen. 4 mndn na de mk is het weer gelukt :)

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    IngeG wat een super geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd !!!

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Inge toppeR gefeliciteerd!!!!

Nou hier stoute tester, wie zet me op het strafbanklijstje!!!!; 9 DPO een witte test, maar om hem nou omo wit te noemen nee.....iets gekanteld vermoed ik toch een lijntje te zien, maar die kan ook maar zo nooit echt verschijnen LOL!!

Vrijdag nog maar eens kijken! Verder nog steeds erg misselijk
    met name in de morgen, zit nu weer kokhalzend in de auto. Baarmoederkrampjes, lage rugpijn, rommelende darmen en boeren. Dus wie weet!!

Succes voor de rest, ik ga een poging tot werken doen!

5. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    inge gefeliciteeeeeerd!!! sta je nog steeds te trillen hihi bevat je het al???
    ik zeg: foto foto foto! haha

dames met ongi.. knuffel!

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik voel me heel vaag, heel rustig (vorige keer was ik totaal niet rustig).
    Ik wil nu elke dag een testje doen om te zien of de lijn donkerder wordt. Vorige keer gebeurde dat namelijk niet :)
    En de vorige keer bleef ik testen om te zien of het echt was, ik geloofde het niet. Dat gevoel heb ik nu totaal niet. Het is gewoon zo, klaar! :D:D:D

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wow Inge! Wat een geweldig nieuws! Dat had je echt niet gedacht! Gefeliciteerd!

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    JEEH!! Gefeliciteerd meid :D

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Gefeliciteerd Inge!

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Thnx meiden! Ik ben zo opgelucht. Was idd echt een verressing. Vanmorgen m`n temp 37.0

Dus ik heel verbaasd: he, mn temp is weer hoog. Dus ik doe die test, leg m weg. Na dik 5 min pak ik hem, loop rustig naar de badkamer (waar het licht aan was) en ineens schreeuw ik: Staat daar nou een streepje? M`n vriend stikte bijna in de tandenborst en tandpasta. Hij schrok, kennelijk schreeuwde ik nogal hard en paniekerig. Toen zag hij het ook en stond ik heeeeeeel hard te huilen. En daarna hij ook :)

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Inge: Gefeliciteerd meis :D! En ik zeg: FOTOOOOOO!

@Flora: Je houdt het spannend hoor! Bij jou zeg ik ook: FOTOOOOO!

@de rest: Hoe is het met jullie?

@Aowyn: Welkom :)! Wanneer is je nod?

Hier weer aan het wachten, wachten en nog eens wachten. Had vanmorgen weer van die ontzettend moeie benen dat ik echt mijn bed niet uit kon, dus ietsje langer blijven liggen en nu is het gelukkig een stuk minder. Dat gevoel begint in mijn bekken en straalt uit tot in het puntje van mijn tenen....errug vermoeiend ;)!

12. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    uhm flora.. kan je mijn eerste testjes nog herinneren 1,5 week terug. Zo licht dat niemand het zag whaha. Er is soms toch echt een verschil tussen omo wit en een vaagvaagvaag streepje! Ik duim zooooooooooooooo voor je!!!!
    Ik had toen de volgende dag een vroegtester gehaald van clearblue,. dat hielp.

Succes!

13. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    moon,. spannend! zou het? Maak je niet gek he.. je lichaam kan je ook in de maling nemen. Maar ik hoop dat je gevoel gelijk gaat hebben

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Welkom inderdaad Aowyn. Sorry hoor, voor de late reactie!

Ik zal vanavond een foto maken van de test. Maar ik weet niet of het er op de foto goed uit komt. Het was heel licht roze...

Vind het wel heel stom dat die van z&k dus helemaal niet zo gevoelig zijn als ze zeggen. Met de kv2v5 had ik op mn nod de vorige keer al een vrij duidelijk streep...
    Nu had ik gisteravond wel flink gedronken (vanaf het avondeten tot het slapen gaan ongeveer een liter)...

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Welke zijn niet gevoelig van z&k? Ik heb namelijk van hun 1 in huis die je 6 dagen voor NOD kan testen. En ik heb, volgens mij zijn dat de dipstick, zien er het zelfde uit als die goedkope ovu testen.
    Maar welke zijn minder gevoelig dan ze zeggen? Kruidvat heb ik ook nog in huis.

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #2556 Moon77, 16 feb 2011
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
    NVNT-lijstje

- Lynnami nod 31 jan
    - Marrr, nod 5 feb
    - Nitaa, nod 6 feb
    - Suzy, nod 15 feb
    - Iris2009, nod 17 feb
    - Caruli, nod 20 feb
    - Moon77, nod 20 feb
    - Boney nod 21 feb
    - Florabella, nod 23 feb
    - Diene, nod 27 feb
    - Gimena nod 5 maart
    - Rittjuh, nod 12 maart

Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben:

Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben:

- IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 jan licht positief getest)

Dames die ongi zijn geworden:

- troetjuh nod 8 feb
    - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest)

Zwanger!!!

- Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest)
    - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder)
    - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest)
    - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest)
    - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest)
    - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest)
    - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest)
    - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief)
    - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan:$:p Positief getest op 18 januari)
    - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest)
    - Berenbotje, nod 20 jan
    - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds)

Miskraam

- Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari MK)

Inge, ik heb het lijstje (was even zoeken) aangepast :D. Heb je nog even bij de lichte streep laten staan. Heb zwakkeling wel weggehaald, hoor, hihi.

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @zzje: Ik hoop het natuurlijk van wel, maar ik ben de afgelopen dagen ook laat gaan slapen tot zelfs amper geslapen. Dit was wel voor het weekend, maar kan de nasleep daarvan zijn. Ik moet zeggen dat ik niet meteen denk: zou het? Heb er geen gevoel bij, maar normaal als ik die moeie benen heb en blijf bijv een half uurtje langer in bed dan gaat het over. Gisteren en vandaag dus niet en dat is errug irri.
    Wat voor soort moeheid is het bij zwangerschap?? Hoe is het met jou? En je kwaaltjes??

18. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    wow Inge geweldig!!!! gefeliciteerd, krijg bijna tranen in mn ogen voor je als ik lees dat je moets huilen. kan me dat zo goed voorstellen. Maar tranen van blijdschap zijn altijd goed :)

Flora nog spannend dus....duim dat het vrijdag vet posi is!

Moon bij jou klinkt het ook heel spannend ik duim voor jou ook dat je over 5 dagen een posi test hebt!

Aowyn heb jij je ei al gevonden?

Hier nog 8 daagjes wachten.........tja ik moet veel werken, dan zal de tijd wel snel gaan, hoop ik :)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik wil testen :), maar ik doe het niet. Ik zeg dat maandag m'n NOD is, maar zeker weten doe ik het niet. Ik had op zaterdag en zondag een knal ovu test. Dus ik ga er vanuit dat maandag m'n ei gesprongen is.
    zou ik morgenochtend al kunnen testen me die gevoelige test van z&k? Er vanuit gaande dat maandag m'n NOD is?
    O nee, dat is natuurlijk niet de bedoeling van dit topic. Ik ga gewoon proberen te wachten.

20. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Boney de zwtesten van z&k hebben 20mlu nodig, de uiterst gevoelige maar 10mlu. Ik weet niet wat de kruidvat nodig heeft. Maar volgens mij is de uiterst gevoelige van z&k wel de gevoeligste.
    een vriendin van me heeft eerst (in de ochtend) met de kv2v5 gestest en had een licht streepje. omdat ze zo onzeker ervan werd heb ik haar een van mijn uiterst gevoelige van Z&k gegeven, daarmee had ze in de avond een duidelijker streepje dan met de kv in de ochtend.

Deel Deze Pagina