Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Boney hoelang is je lf??
    Als je maandag je ei had, is het komende maandag toch nog te vroeg voor je nod?

En natuurlijk mag je morgen nog niet testen ;) dat is inderdaad niet de bedoeling van dit topic :)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoelang m'n LF is weet ik niet. Ik temp ook niet en gebruik nog maar 2 maanden ovu testen. Maar volgens mij een dag of 14.
    En ik had 2 weken geleden die ovu testen ;) Niet afgelopen weekend. Dus aanstaande maandag 14 dagen na m'n ei.

3. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    Ja het zal bij iedereen anders zijn qua vermoedheid en ik kom net kijken natuurlijk.. maar ik slaap heel slecht. Normaal slaap ik al voor mijn hoofd het kussen raakt en nu lig ik te staren. Normaal kon ik me ook sochtends nog 5 keer omdraaien en nu sta ik meteen op. Soort onrust.. Verdere kwaaltjes.. darmen zijn nogal aanwezig zowel letterlijk als figuurlijk (mijn buik lijkt al goed zichtbaar.. gisteren aan mijn moeder verteld en die keek zo en zei maar meid je bent veel verder dan 5 weken .. of het zijn er 2 of 3! :-S >>verder zijn lijkt me niet ivm een posi ovustick en 3 dagen ongi.. Zal straks ff foto plaatsen van mn buik)
    Uhm verder heb ik last van vergeetachtigheid.. ik zeg woorden die ik helemaal niet bedoel en raak alles kwijt. Haha.

Maar over die vermoeidheid in de benen.. dat herken ik wel! Bij mij trok het de eerste dagen van mijn bekken naar mijn bovenbeen.. soort licht slaperig gevoel in je been.

Ach meid... misschien is het ook wel vals alarm.. maar ik vind het zooo spannend voor je! Ik ken je niet maar leef helemaal mee! Wanneer ga je testen

4. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    #2564 zzje, 16 feb 2011
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
    Dit is de foto. Mijn vriend zei: je moet je buik niet expres gaan uitzetten voor op de foto!! Maar dat deed ik helemaal niet haha. Moet zeggen dat ik niet een extreem platte buik had hoor hiervoor dus een deel is van mezelf.. maar ik pas werkelijk geen ene broek mee! Ik draag rokjes die schuif ik omhoog tot over mijn navel.. krijg vandaag positiebroeken van mijn zus te leen.. want kan niets aan. Is toch raar zo snel meiden of niet? :( foto is van 4weken 2dgn

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Das wel heel heftig ZZ! Misschien zijn het er idd wel meer :p

Ik had net een heel klein beetje (bruin) spotting. Schiet meteen weer in de stress zucht...

Ik heb de gewone van z&k gebruikt. Zowel cassette als midstream. Casette teste ik vrijdag ochtend en zondag middag nog nega mee. Nu de midstream vanmorgen licht posi...

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    whahaha, sorry dames maar kwam niet meer bij toe ik de titel van dit topic las! is het iemand gelukt niet voor de nod te testen?? hier een keer (had maand ervoor mk gehad dus niet verwacht dat ik direct aan zou tellen was dus 2 weken overtijd zonder het in de gaten te hebben!)

ow zag de mooie buikfoto. en omdat je darmen ook opzetten kunnen inderdaad de broeken niet meer passen op korte termijn (of gewoon niet lekker zitten) dan is de overstap naar positiebroeken inderdaad fijn :) (zelf was ik een week of 9)

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    @ boney oke dan zou je vrijdag al vroeg kunnen testen, maar dat mag natuurlijk niet ;)

@zztje dat is al een degelijk buikje, mooi!!!! Weet neit hoe een buikje tegen 4 weken uit moet zien, dus kan je niet vertellen of het normaal is :)

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @zzje: Mooi buikje hoor :D! En mss ben je toch wel langer zwanger?? Als je ongi maar 3 dagen was. Wanneer was dat? En hoe lang voor of na je posi ovutesten?? Is mss toen al een innesteling geweest?? Ik roep ook maar wat hoor.
    Ik heb echt van die groeipijn (van vroeger) en die heb ik ook wel regelmatig als ik ongi moet worden maar dan heb ik vaak ook last van mijn rug en buik. Heb vannacht ook erg onrustig geslapen, geen idee waarom. Maar goed, ik maak mezelf niet gek hoor ;). Sta er nu veel minder bij stil dan normaal. Ik gun het ook iedereen ook al kennen we elkaar niet :)!

9. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Inge ik snap dat je nu van spotting in de stress schiet, dat is logisch na een mk gehad te hebben... Waarschijnlijk betekent het helemaal niks meid en is het van de innesteling!! Weet je wat raar is, ik had aldoor al het gevoel dat wij beiden zwanger zouden zijn en toen schreef je dat je temp was gedaald en dacht ik oh toch niet. Maar toch wel dus grappig is dat! Helaas is mijn temp wel gedaald, was vanmorgen nog maar
    36,6 en heb ook echt last van beetje stolels bloed.. dus heb voor mij geen hoop meer, maar ben echt heel blij voor jou!!!

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Wel heel apart Iris!!! Ik duim dat jij ook snel aan de beurt bent. Voor iedereen hier trouwens!

En bene cht blij met al jullie lieve reacties. Thnx meiden!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey dames

Ben ik weer! Even bijlezen

INGE
    CRL table. Laatste keer hoor hihi:p. En GEFELICITEERD!!!!!!! Nu is het tabelletje nog leuker om te zien! Dit is de officiele tabel van kruin tot stuit, zo meten ze ook bij de vk/gyn.

Flora
    Ahh balen dat ie negatief is, hopelijk over een paar dagen wel een streepje! En je zegt dat ie niet omo wit is...FOTOOOOO

Aowyn
    Welkom, gezellig dat je erbij komt:D

Zwanger en kids
    Zwangerschapstesten van hun zijn idd minder gevoelig dan van het kv, had ik al vaker genoemd;).

Zzje
    Nee is niet raar die buik. Trekt vanzelf weer weg;). Zeker bij een eerste!! Je darmen zetten op door de hormonen en dat wordt rond een week of 9-12 weer minder;)

12. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    inge wat superrrrrrr zwanger!!!!!!!
    wat spannend allemaal.foto lijkt me wel leuk hihi.
    nu hopen op een plakbeebje.
    Geniet ervan.

boney wachten wachten wachten....

moon ben zo benieuwd.hoop het echt voor je.

florabella wie weet???spannend.

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Heb net eigenwijs nog een test gedaan....had veel gedronken vandaag (1,5L) dus hij was heeeeeeeeeeel licht. Vanmorgen had ik de midstream en nu de cassette. Eerst een foto van de test van vanmorgen:

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    En die van net....op de foto is het teststreepje denk ik niet te zien....

15. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Ik zie hem wel.is het bij de tweede test roze van kleur??
    weet het moet een bril aanschaffen.

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ja, beide roze inderdaad...

17. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Ja dan is het toch wel super duidelijk.nogmaals gefeliciteerd.
    En hopelijk knallen de streepjes over een paar daagjes van de test af.

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    hmm ik had ook veel gedronken toen maar zag m wel
    duidelijk. Ga je morgen ochtend weer testen? Spannend zo!

Nu het linkje wel gezien;)??

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ja, heb het linkje gezien...

Pfff, je maakt me zenuwachtig! We zullen het morgen zien.....moeten maar afwachten helaas...

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    sorry!! Was niet de bedoeling! Ik had btw Kruidvat testen, dus niet te vergelijken:). Komt goed!!! Wel leuk hè dat tabel met hoe groot ze zijn? Ik pak er af n toe n rolmaat bij haha;) mijne is nu ongeveer 2,2cm staat daar

Deel Deze Pagina