Nee helaas is de kans alleen maar kleiner geworden na de ks van Mitchell, maar de gyn wil toch eerst even 3 maanden aankijken en dan misschien weer clomid en dan maar ivf als wij dat willen. Maar daar zijn we nog niet over uit.
Whahaha, ik ga morgen na 0.00 uur testen oke? (dus dan is t eigenlijk al woensdag! Ik wil niet verbannen worden uit dit clubske! @ Caruli: Ik hoop zo dat je gelijk hebt met je pendel! Januari 2011 zou fantastisch zijn! En een meisje ook! (een jongetje mag ook hoor! )
Caruli lijkt me ook n moeilijke beslissing! Hoop echt voor je dat t niet nodig is!! Had je mij al gependeld eigenlijk? Nee toch? Zou t wel leuk vind Suzy hihi goedzo!!!
Lottie: Is ook moeilijk we hebben al 5 jaar achter de rug met de medische malle molen. Ivf is niet makkelijk en legt een zware belasting op je leven, relatie enzo. Dus we moeten er nog goed over na denken, op dit moment zeggen we nee maar wie weet als het heftig begint te kriebelen voor een 4e kindje dat we dan alsnog over stag gaan Ps, als je wilt dat ik pendel voor je moet je me even een pb sturen met je naam, geb.datum erin.
@Suzy: Nee, je mag morgenavond niet na 0.00 uur testen, want dan is het dinsdag. Tenzij je idd toestemming hebt/krijgt om dinsdag te testen .
@lottie ik voel me goed.niets vreemd eigenlijk nog 2 dagen maar we zien wel of de duivel komt of een engeltje land. @adora haha wil nog even niet over testen na denken want als ik het in me hoofd heb ik de winkel ineens dicht bij.haha wacht echt netjes. heb het wel geleerd met voor me Nod testen of net 1 a 2 dagen erna
@ Moon: Thnx! Ben blij dat jij t wel een beetje met me eens bent! Hihi! @ Gimena:Natuurlijk wordt 2011 jullie jaar! Thnx, ik kan wel een oppeppertje gebruiken! Ben in staat om voor een test bij een van de drogisterijen in te breken vannacht!
@ Gimena: Hahahah das lief! Maar tis me te koud om nu nog naar buiten te gaan! Ik kruip lekker tegen m'n hubby aan en ga morgen gewoon legaal een test (of 4) kopen! Morgen gaan we lekker uit eten, (carpaccio en een biefstukje) en daarna gaan we testen! JOEHOE! EINDELIJK!!!!! Zooooooooooooooooooo benieuwd!
Goedemorgen meiden, Snap niks meer van mijn lichaam (nooit gedaan eigenlijk) Ik dacht vorige week dat mijn eisprong eraan kwam, maar nu krijg ik weer de zelfde klachten... dus nu weet ik het ook niet meer. NU dan maar afwachten wanneer ik ongi word of te lang overtijd ga..