Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Inge, ik zie hem zelfs op de 2e foto! Hij is vaag, maar dat komt gewoon omdat je te veel hebt gedronken. Heb je geen kruidvat in huis?
    Wauw, je bent gewoon zwanger. Gaaf! Ik ken je niet, maar toch ben ik heel blij voor je. En jaloers op je streepje ;)

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Inge: Duidelijke foto hoor! Je bent gewoon hartstikke zwanger :D

@ Zzje: Al een behoorlijk buikje ja. Fijn dat je positiebroeken kunt lenen. Lijkt me lastig als je nu even nergens meer in past...

3. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    inge mooie test hoor op die tweede zie ik ook wel iets lichts. Gefeliciteerd meid!! Je bent zwanger!

4. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Inge ik zie op de tweede ook een vaag streepje! Gefeliciteerd!!

5. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Gefeliciteerd meid! Joehoe voor jou!

Hier nog steeds niets.. Spanning stijgt! Morgen de testjes maar vast in huis halen! ;)

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Spannend! Nog steeds geen gevoel erbij? Steekjes of krampjes?

Hier al een paar dagen hele moeie benen en vandaag weer zeurderige buikpijn erbij, dus dat zal wel weer pms zijn ;). Ga ook nu maar snel naar mijn bedje wat ben kapot.

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: Hoop niet dat het tekenen van pms zijn, maar dat je gewoon over een paar dagen een mooie test hebt. Wanneer zou je gaan testen als je ongi er niet aankomt?

@ Suzy: Wanneer ga jij een testje wagen? ;)

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge! GEFELICITEEEEEEEEEERRRRRDDDDDDD!!! :D Had de traantjes in mn ooghoekjes toen ik je berichtje las.. hihi.. Geniet ervan meis!

@ Moon en Suzy; Spannenddddddddd.... Ik duim zooo hard voor jullie!! (en de rest)

Mijn mannetje is stiekem een oude romanticus.. hihi.. Zal es vragen of hij cursussen wil gaan geven.. ;)

Ik had gisteren een posi ovu.. Dus geen tijd om hier wat te typen.. ;) Heb de halve wereld over gerandjefietst en vertrouw nu volledig op de methode van Lottie.. Want vanavond wordt wrs niks met klussen omdat ik tot 22.30 moet werken en mijn mannetje vanmorgen al érg moe was.. (hihi) Dus verwacht dat die al ligt te slapen vanavond, maar je weet maar nooit.. Iig gisteren goed ons best gedaan en hopelijk was dat genoeg.. Ik mag weer achterover zitten duimendraaien.. ;)

Spannende ronde dit.. Flora wanneer ga jij weer testen?? Hoop het zooooo.... :)

@ haat na mk... Heb ik stiekem ook last van.. Eigenlijk zijn jullie de enige die ik het echt gun.. Maar dat komt wrs omdat we sowieso erg met elkaar meeleven... En zelfs op dit forum (niet dit topic) betrap ik mezelf weleens op een "grrrrr..." Heel irritant, maar ja, je gevoel kun je niks aan veranderen...

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Inge: Gefeliciteerd meid :D

zzje: Mooi buikje al ;)

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    NVNT-lijstje

- Lynnami nod 31 jan
    - Nitaa, nod 6 feb
    - Suzy, nod 15 feb
    - Iris2009, nod 17 feb
    - Caruli, nod 20 feb
    - Moon77, nod 20 feb
    - Boney nod 21 feb
    - Florabella, nod 23 feb
    - Diene, nod 27 feb
    - Marrr, nod 5 maart
    - Gimena nod 5 maart
    - Rittjuh, nod 12 maart

Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben:

Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben:

- IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 jan licht positief getest)

Dames die ongi zijn geworden:

- troetjuh nod 8 feb
    - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest)

Zwanger!!!

- Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest)
    - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder)
    - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest)
    - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest)
    - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest)
    - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest)
    - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest)
    - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief)
    - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan:$:p Positief getest op 18 januari)
    - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest)
    - Berenbotje, nod 20 jan
    - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds)

Miskraam

- Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari MK)

Heb mijn datum ook maar es veranderd.. ohhhhhhh.. zit me net te bedenken, als ik gister al posi ovu had, betekend dat wrs vandaag ei, en dat betekend dan weer dat mijn cyclus mss eindelijk wel weer normaal is.... :D:D:D Yaaaaaaaaaayyyy!!!!

11. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Nee ik voel helemaal niets! Moet alleen erg vaak plassen maar verder niets.. Jij mag niet ongi worden hoor! Dit zijn gewoon de eerste symptoompjes voor jou! ;)

@ Marr & Rittjuh: Jaaaa idd spannend, ga morgen testen. Maar ik voel geen gekke dingetjes ofzo hoor.. Dus ben bang dat ik gewoon weer een olifantencyclus heb (voor mijn doen dan! ;))

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..duim..

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    NVNT-lijstje

- Lynnami nod 31 jan
    - Nitaa, nod 6 feb
    - Suzy, nod 15 feb
    - Iris2009, nod 17 feb
    - Caruli, nod 20 feb
    - Moon77, nod 20 feb
    - Boney nod 21 feb
    - Florabella, nod 23 feb
    - Diene, nod 27 feb
    - Marrr, nod 5 maart
    - Gimena nod 5 maart
    - Rittjuh, nod 12 maart

Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben:

Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben:

- IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief getest)

Dames die ongi zijn geworden:

- troetjuh nod 8 feb
    - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest)

Zwanger!!!

- Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest)
    - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder)
    - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest)
    - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest)
    - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest)
    - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest)
    - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest)
    - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief)
    - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan:$:p Positief getest op 18 januari)
    - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest)
    - Berenbotje, nod 20 jan
    - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds)

Miskraam

- Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari MK)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kwam even kijken of Inge nog wat gepost had!! Hopelijk is de streep weer donkerder!

Rest
    spannend hier!!

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Morrguh,

@Rittjuh: Ik hoop ook dat mijn ongi wegblijft, maar ja ik heb het helaas niet voor het zeggen hè!? Hoe ver zit jij in je cyclus? Al in de buurt van een eitje?? Ik wil in principe niet voor nod testen (anders zat ik hier niet ;)), maar wil eigenlijk wel zaterdag of zondag (=nod of één dag ervoor) een testje doen ivm bepaalde plannen. Ik heb alleen die stomme dipsticks van z&k.

@Marrr: Aan de klus jij! Ik duim ook voor jou hoor! En van dat fietsen wordt je ook echt moe hè ;)?!

@Suzy: Maar je hoeft natuurlijk geen klachtjes te hebben hè?! Ben benieuwd hoor! En hoe bevalt het bij je nieuwe oude werkgever??

@Caruli: Hoe is het met jou??

@Inge: Joehoeeee. Heb je nog een testje gedaan?? Ben benieuwd :D!

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon: Jee word ook spannend voor jou, zijn de dipsticks niet goed dan?
    Ik heb casettes liggen van z&k.
    Ben benieuwd, verwacht mijn ongi wel maar toch voor de zekerheid he ;)
    Hier nod zondag of anders maandag, mocht ik dinsdag nog niet ongi zijn dan zal ik wel een testje wagen (zeg ik nu heel makkelijk)
    Zal moeilijk worden denk ik.

Ik ga voor je duimen dat je ongi wegblijft met een positieve test :D

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Caruli: Ja, wij lopen gelijk da's waar :D! Ik weet niet of de dipsticks "slecht" zijn, maar heb het idee dat die minder duidelijk posi testen. Helaas heb ik daar zelf nog geen ervaring mee, maar wat ik dus hier regelmatig op zp voorbij heb zien komen. Hebben mss meer hcg nodig??
    Ik hoop dat wij allebei posi testen, maar ik denk dat het bij mij echt mijn pms is hoor.
    Ik moet zeggen dat bij mij de testdrang op dit moment ook niet erg hoog is....nog niet haha.

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!
    @Lottie: Ik weet dat het niet je bedoeling was me ongerust te maken. Sorry voor mn 'snauw'.

Die cassette testen van z&k zijn K*T! Vanmorgen heb ik EN een midstream EN een cassette test EN een dipstick ovu test gedaan (nee, ik ben niet obsessief haha).

Midstream: duidelijk posi, ovu: duidelijk posi maar de cassette: heeeeel lich mini streepje. NIET KOPEN DUS DAMES!!!

Maar goed, ik heb lekker lang uitgeslapen vandaag. Was zo moe. Heb nu weer hoofdpijn en gekke krampjes (lijkt op ongi kramp, maar dan heel mild) in mn onderbuik. Dat laatste maakt me een beetje onzeker, maar het hoort erbij. Is gewoon m`n BM die zich ontwikkelt.

M`n vader heeft zojuist de zak gekregen :( Hij kan kiezen: of volledig ontslag, of voor 50% een andere functie....eitherway: K*T. Terwijl hij 1,5jr geleden een deeltijd ww had geaccepteerd, want de mensen die dat deden, die zouden geen ontslag krijgen. Stelletje honden!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    geeft niet, ik zou ook onzeker worden! Had t anders moeten zeggen. Maar je zat nog voor nod en dan vind ik t persoonlijk nooit zo handig uitgebreid te gaan feliciteren...en omdat je streepje zo licht was maakte ik me n beetje zorgen;) straks maken wij je helemaal happy en word je toch ongi. Snappie? Maar gelukkig was die ene test nu gewoon weer donker:D!! Komt vast goed

20. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Marr: Thnx! Aan t duimen van jou kan t niet liggen!

@ Moon: Vorige x had ik ook geen klachten, alleen m'n boobs die overal uitgroeiden. Ze lijken nu wel weer wat voller, maar niet zoals toen en nu kan t natuurlijk ook door een naderende ongi komen! Wel fijn dak er nu echt relaxed onder ben.. (Hoop dat t helpt..)

@ Inge: Gaaaaaaaaf hoor! Lekker genieten van de milde krampjes (klinkt best fijn ;))

Deel Deze Pagina