Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ik ga nu proberen een foto te posten! Ik kan t echt nog niet bevatten! Zo gek allemaal! ;) Morgenvroeg ga ik met m'n ochtendplasje nog een x testen hoor! Thnx voor de felicitaties! Nu zijn jullie allemaal aan de beurt!!!!! Echt ik hoop zo dat we gezellig samen zwanger zijn!

2. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hoe kan ik foto's posten?

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0

Zo Dus! TADAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Dit is m!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mooi Suzy!! Ben je toch nog hartstikke snel
    zwanger:D!!

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Heb je idd snel gedaan! En te weten dat je deze ronde weinig kon klussen ivm je man :D! Enne een hele duidelijke posi test. Weet hubbie het al?? Hoe ga je het hem vertellen??

@Lottie: Hoe is ie met jou?

6. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Ja heel snel! Ook al is hubby nogal beperkt in z'n bedmoves, ik ben er gewoon een paar x brutaal bovenop gesprongen! Haha! Ja hubby is nog steeds thuis ivm z'n schouder dus we hebben net samen de test gedaan!

@ Moon: Ik was helemaal vergeten te reageren op de vraag die je over m'n werk stelde! Lief dat je daaraan denkt! T was heel erg gezellig en t voelde weer vertrouwd! Dus das fijn!
    Hoest verder met jou? Ik duim me echt helemaal te pletter, speciaal voor jou!

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Ik merk dat ik nu toch lichtelijk gefrustreerd begin te raken...ik wil ook zoooo graag ;). Ik gun het iedereen, hoor, ik bedoel het niet verkeerd ;). Tja, ik kan op dit moment niet er niet mee bezig zijn, heb continue last van mijn onderbuik (bm) die of zeurderig aanvoelt of nou ja gewoon aanwezig is....bah. Ik wil eigenlijk ook graag weten of we het überhaupt wel kunnen ;). Ik hoop natuurlijk dat ik wel zwanger ben, maar kan het niet geloven dat ik dat ooit zal zijn. Snap je wat ik bedoel??
    Fijn dat je werk je weer goed bevalt! Dat was natuurlijk ook de reden om terug te gaan, maar dan is het ook fijn dat het idd zo is. Nu mag je je werkgever gaan inlichten dat je zwanger bent...haha...zullen ze leuk vinden. Net in dienst en nu al zwanger...whaahhaaha!
    Lief dat je zo voor me duimt :)!

8. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon! Ik begrijp je helemaal! Ook je frustratie en onzekerheid!
    Maar ik weet zeker dat het voor jou ook goed komt! En ik duim me een ongeluk voor je!
    M'n nieuwe werkgeefster is tevens een goede vriendin van me en voordat we alles "rond" hebben gemaakt heb ik haar verteld dat we weer bezig zijn om zwanger te worden! Vind ze helemaal geweldig! Ze baalt er juist van de ze m'n eerste zwangerschap gemist heeft!

9. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    moon... ik brand vanavond een kaarsje voor je meid :)
    Ik hoop dat het helpt..

En ik denk dat iedereen hier je frustratie wel begrijpt.. als je iets graag wilt het liefst ook meteen toch! En inderdaad de grote vraag: zal het uberhaupt ooit lukken speelt bij iedereen rol bij een eerste kindje. Gewoon positief blijven denken! En stel dat je lichaam je nu in de maling heeft genomen.. dan komt het heus een andere keer.

Ik hou je in de gaten.. met je spannende banner haha xx

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @zzje: Ahhh, da's lief van je :)! Ik hoop ook dat het helpt...hihi. Jij kent dat principe van "kaarsje branden" ook?? Tja, als ik wat jonger was geweest had ik me minder druk gemaakt, denk ik ;). Ik ben nu 33 en over een paar weekjes alweer 34 :$!
    Hihi...mijn spannende banner...

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    idd wat de andere dames zeggen! Mee eens! Ik dacht ook dat ik nooit n kindje mocht krijgen (al ben ik nog jong!). Die angst hebben velen!! Zelfs nu we voor de tweede gingen was ik er weer bang voor! Je zit pas in ronde 5, dus nog alle kans!! Maar ik snap je zeer zeker wel! Hoop voor je dat je deze ronde posi test!

Met mij gaat t wel hoor;). Ben nu al erg benieuwd of t een jongen of meisje is:D!!

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Haha...dat snap ik! Wat denk je zelf? Een jongentje of meisje? Of heb je er nog geen gevoel bij??
    Dank je wel :D! Ik weet het, ik moet geduldig zijn :)! Maar ja, da's vaak makkelijker gezegd dan gedaan hè ;)!?

13. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Suzy Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat geweldig :)

Moon ik begrijp je ook helemaal met je frustraties en onzekerheid. Ken die gevoelens maar al te goed! Maar jou tijd komt zeker en ik duim dat die over 4 dagen begint ;) Ik zal ook voor je duimen!!!
    Over die kaarsje....Normaal brand mijn oma kaarsjes voor mij, alleen kan ik het haar nu niet vragen omdat ze niet weet dat we bezig zijn....vind ik wel jammer, maar ja is niet anders.
    Maar ze helpen wel degelijk!!!! Ik moet zometeen weg en kan dan geen branden, maar als ik terug ben zal ik beginnen om dagelijks een kaarsje branden voor alle meiden op de wachtbank!!!!!!!!! of in onzekerheid zoals Inge ;)

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Diene: Dank je wel meis :D! Maar ik mag niet klagen, zeker niet in vergelijking met jou! Ik hoop ECHT met heel mijn hart dat jij over een paar daagjes een dikke vette posi zw.test hebt. Dat die gyn afgebeld kan worden en eindelijk jullie lang gekoesterde wens in vervulling gaat.
    Mijn oma brandde ook altijd een kaarsje met spannende/stressvolle momenten (bijv. sollicitatiegesprekken, enzo) maar ook zij weet niet dat we bezig zijn dus kan het ook niet vragen. Zelfde geldt voor mijn ouders ;).

15. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Dank je wel Moon, lief. Maar jij mag zeker net zo klagen hoor. Zoals sommige al zeiden, maak niet uit hoe lang je bezig bent. Als je iets zo graag wilt, dan is iedere maand dat het langer duurt een teleurstellig die onzekerheid brengt.
    Gelukkig hebben we elkaar hier op t forum zodat we onze frustraties kwijt kunnen ;)
    Nog even en dan zijn alle frustraties weg en kunnen we lekker gaan genieten!

Ja jammer he dat we de oma's niet kunnen vragen :)

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Had net een heel verhaal getypt, klik ik het verkeerde venster weg :(
    Ff in het kort nog wat ik weet :p

@ Suzy: GEFELICITEERD! Wat een duidelijke test :D Je pendels kloppen wel he ;) Hopelijk mag dat bij mij ook zo zijn haha. Ga maar eens extra m'n best doen deze ronde.

@ Moon: Hoop gewoon dat jij ook snel posi gaat testen hoor.

@ Inge: Heb je alweer een reactie van Z&K?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    ik durf niet te denken haha;) bij de eerste dacht ik jongen en was zo;). Nu twijfel ik n beetje.
    Ik snap je heel goed! Als je graag wil dan duurt elke maand te lang! En als dan ook nog eens iedereen hier vrij snel zwanger is;). Ik stuur allemaal hcg-tjes naar je:)!!

Diene
    het is dat we geen kaarsjes hebben, anders had ik er graag eentje voor je gebrand! Ik brand er eentje in gedachten:)

18. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Zo terug van een hele dag werken. En de kids net in bed gelegd.
    Maar tjonge ff geduurd voordat ik terug had gelezen.

Suzy gefeliciteerd!!!!!!wat een super posi test wauw.

Inge jammer dat de testen nog niet knallen.hopelijk heel snel wel.

Boney knap van je dat je nog niet test.volgens mij ben jij de enigste haha

Moon nog even geduld.je mag snel gaan testen.
    Ik hoop voor je dat ie dan posi is. Ik wil ook zo graag.en elke maand die stress pff.

Hier alles rustig.met dat oefenen valt het hier ook mee.tjonge als ik in bed lig val ik meteen in slaap.gelukkig kan ik nog geen ei hebben gehad.(te vroeg)
    Moet vanavond toch maar eens langer wakker blijven hihi

19. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ga heeeel hard voor je duimen Moon! Hoop dat het ook snel raak is bij jou :)

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ahhh, jullie zijn allemaal heeeeel erg lief :D! Doet me goed :)! Ik hoop voor de nog-niet-zwangeren onder ons dat wij snel volgen.

Deel Deze Pagina