Jazeker gaan we snel volgen moon.we zijn ook al veel te lang bezig met stresse.positief blijven,dames die nog helaas niet zwanger zijn. We kunnen het ,we kunnen het ,we kunnen het!!!!!!! (even de boel hier positief houden)
@Nitaa: En zo is het ! @Inge: Had jij nog een foto van je test van vandaag? Nog kwaaltjes? @Suzy: En nu inmiddels al wat kwaaltjes?
Goh meiden, jullie kletsen zzzzzzoooooooo veel kan jullie niet eens bijhouden Inge en Suzy, Gefefeliciteerd meiden!!
@Suzy: Wat een duidelijke test? Is dat een kv2v5??? @Moon: Ik snap je frustratie heel goed! Ik had ook altijd last van de frustratie en jaloezie als er weer iemand zwanger bij was gekomen. Maar weet je, des te harder je tegen het gevoel vecht, des te sterker wordt het! Ik merkte dat als ik dat gevoel juist toe liet, zonder (waarde)oordeel en verzet ik er veel minder last van had en het zelfs minder werd! Voor de rest heb ik echt alles gelezen, maar ik heb echt last van zwangerschapsdementie denk ik....vergeet alles. Ja, verdere kwaaltje; vanmiddag bijna aan het kotsen. Het ene moment heb ik ergens trek in en bij de laatste hap/slok denk ik gadver! Ben erg moe, pijn in mn rug, veel janken...dus ja, ik merk het wel haha Heb geen foto's gemaakt van de test van vanmorgen. Ook niet echt tijd voor. Moet de tas nog inpakken voor morgen en moeten vroeg weer op. Mocht ik jullie vanavond niet meer spreken dan spreek ik jullie maandag of dinsdag pas weer!
Suzy; Mooie duidelijke test hoor meid Gefeliciteerd Hier beginnen de ongi klachten al te komen. Opgezette boobs, winderigheid (heb ik altijd voor de ongi, dan gaan mijn darmen blijkbaar aan het werk)
Carulli heb ik ook altijd ladt van voor dat ik ongi wordt. Maar ja,ook toen ik zwanger was.dus????kan nog alle kanten uit. Het lijkt ook allemaal veel te veel op elkaar. Zal nog wel ff doorduimen voor je
@ Caruli: Hoop stiekem dat het voortekenen zijn van een zwangerschap. @ Nitaa: Succes met wakker blijven en klussen hihi.
Vandaag 10dpo en nog steeds niet getest ! Moest idd niet nadenken vanmorgen en gewoon snel plassen....hihi. Tja, nu gaat het spannend worden...heb een lf van 11/12 à 13 dagen. Moet zeggen dat ik alleen in sept en okt een lf van 13 dagen heb gehad, daarna was het 11/12 dus zondag of maandag is D-day. Ben nog steeds moe en heb wederom slecht geslapen, tja zo rust je natuurlijk ook niet uit hè!? Hoe is het met jullie dames? @Inge: Jullie gaan een weekendje weg? Zo ja, veel plezier en geniet ervan. @Rittjuh: Hoe is het met jou? @Nitaa: Nog geklust, of toch in slaap gevallen...hihi? @Mirtjuh: Hoe is het bij jou? @Lottie: Dank je voor je hcg-tjes ! Nog gedroomd dat ik zwanger was toevallig...hihi?? Ik ook niet (gelukkig). @Suzy: Bevat je het al? Intussen al wel klachtjes gekregen?? @Diene: Hoe is het met jou meid??
Suzy; GEFELICITEERD MEIS!! Mooie test ook!! Moon; Knap van je! Zeker aangezien je de rest zo goed kan overhalen wel te testen.. Nog even volhouden!! @Roze; Ik stem ook vóór! Dan kunnen we eindelijk met zijn allen over op het topic "Ik ga (proberen) niet voor mijn uitgerekende bevaldatum (te) bevallen.." Of geldt dat niet? Wie mag wanneer testen trouwens? Ik zit nu net officieel op het wachtbankje..Straks nog even ovu voor zekerheid, maar gisteren had ik weer knal, dus denk dat ei vannacht gesprongen is.. Gisteren niet meer geklust helaas.. Dus de zwemmers van woensdag moeten extra hun best doen... De testen roepen nu al... zucht.......
ritjuh en moon, niet in slaap gevallen gisteravond.maar ja mijn ei zal toch wel ergens volgende week komen. je weet maar nooit he.??blijven ze teminste ook vers (zwemmers)hihi moon goed zo nog niet getest!!!!!!! carulli en??? marr ik zit nog niet op het wachtbankje.moet nog ff wachten op mijn ei.
@Marrr: Hahaha, dat is zo maar ik weet dat het bij mij geen zin heeft om te testen . Heb ook maar 1 dipstick van z&k liggen, dus ja. En ik wil morgen of zondag testen...ik weet het dat is net ietsjes te vroeg maar dit ivm plannen. Ik zou, als ik jou was, vandaag toch maar klussen voor de zekerheid. Niet geschoten is altijd mis...whahahaaa wel heeeel letterlijk in dit geval. Jeutje, nu al testdrang?? @Nitaa: Goed zo...je moet goed oefenen nu...hihi. @Flora: Hoe is het met jou? Al een tijdje rustig geweest hier??
Moon, je kunt altijd testen bijbestellen.. Ben wel heel nieuwsgierig.. Heb voorgevoel dat t bij jou wel es raak kon zijn.... Oja, Flora.. Hoe is t bij jou???
zzje Nee helemaal geen goeie hahaha. Meestal wil je JUIST voor je uitgerekende datum bevallen. Natuurlijk geen weken, maar 2 weken ervoor is best fijn MArrr Vorige keer had je ook al gelijk testdrang kan ik me volgens mij herinneren. Arme jij hahaha
WIT....zucht nog wel veel kwaaltjes, misselijk, boeren, rommelende darmen, kramp en lage rugpijn Was net ff echt verdrietig, ik voel me zo zwanger maar dat zal dan nog wel door de mk komen! Ik zat net op FF te kijken naar mijn gegevens en die plaatst mijn NOD op 22-2 dat betekent dat ik nu ook nog wel heel vroeg ben.....misschien nog een klein kansje?! Mijn temp ziet er nog steeds goed uit, maar ja dat zegt ook niet alles, wat denken jullie?
NVNT-lijstje - Lynnami nod 31 jan - Nitaa, nod 6 feb - Suzy, nod 15 feb - Iris2009, nod 17 feb - Caruli, nod 20 feb - Moon77, nod 20 feb - Boney nod 21 feb - Diene, nod 27 feb - Marrr, nod 5 maart - Gimena nod 5 maart - Rittjuh, nod 12 maart Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: - Florabella aka ongeduldige truttebel nod 22 feb (getest op 16-2 en 18-2) Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief getest) Dames die ongi zijn geworden: - troetjuh nod 8 feb - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest) Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest) - Berenbotje, nod 20 jan - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds) Miskraam - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari MK)
Flora Aan de ene kant kan het te vroeg zijn, maar dat zou ook betekenen dat je 2 dpo dus al symptomen kreeg ofzo toch?? En dat kan echt niet dan. Maar natuurlijk zou je alsnog zwanger kunnen zijn hoor, maar of die symptomen nu echt wat zeggen...kweenie...balen hoor...Je temp is wle heel mooi stabiel. DUIM DUIM