Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ben er nog niet helemaal overuit.. Maar wil denk ik iets in de stijl van een Amy Brown/ Nene Thomas elfe, met wat schaduw lijntjes e.d. Eventueel wat vlinders en libelles met een piepklein beetje kleur.. Moet stijlvol en vrouwelijk zijn, maar zeker niet te liefelijk... Wil op mijn onderbeen met mogelijkheid tot uitbreiden naar bovenbeen.. Maar heb al iets op mijn enkel staan wat er niet echt bij past, dus denk dat t ook nog een cover-up wordt..
    Wat heb jij laten zetten dan???

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Nou, ik hoop dat je gelijk hebt/krijgt...hihi. Zo da's wel een grote dan? Niet dat ik daarmee wil zeggen dat je een groot onderbeen hebt ;), maar het is toch wel wat anders dan een kleine tweety ofzo. Heb je er buiten je enkel nog meer??

@Caruli: Jij ook al aan de tattoo's? Hoeveel en wat heb je?

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Marr: Gaaf zeg! Ik ben altijd meer van de piercings geweest maar zit ook steeds meer te twijfelen over een tattoo! ;)

@ Caruli: Balen zeg! Weet je: Ik ga gewoon voor iedereen die nog niet zwanger is hier een kaarsje branden vanavond!

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Heb 2 kleintjes.. Maar vond als kind hele grote al mooi eigenlijk.. Heb er jaren over nagedacht en nu ben ik eruit.. Nu zit me alleen 1 van die kleine in de weg.. ;) Ben ook gek op piercings hoor.. Maar bij mij groeien ze niet meer dicht, en vind die gaatjes her en der zo raar staan.. ;) Bovendien houdt mannetje er niet van...

Werkt zo verslavend die rotdingen.. :p

5. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    @lottie. De armband. Kon inderdaad kiezen uit een armband of ketting. Vind het al heel wat dat je iets krijgt voor een vrijwillige basis. Aan het eind van de periode krijg je óok nog een schoudertas. Wel leuk!

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hey als iemand van jullie mijn ketting wil hebben (als match met armband) moet je t even melden hoor! Ik ga niet weer meedoen denk ik, als ik weer zwanger raak(bijgeloof ;)) En ga ketting toch niet dragen ivm bad memories.. Dussehhh.. U roept maar!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    zzje
    Die tas krijg je alleen als je je vroegtijdig aanmeldt;). Als je vrij laat bent dan krijg je m niet.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    marrr
    Oh jammer dat jij de ketting hebt en niet de armband hihi, zou heel graag de match hebben;)

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Haha, verkeerd gekozen Lottie.. ;)

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ey meiden, willen jullie even meekijken? Wanneer heb ik nou mijn ei (gehad)???

Gisteren was duidelijk donkerder, maar vandaag nog steeds posi...:(

Bekijk bijlage 131072

11. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    van de goede camera is accu leeg, dus als fotoos onduidelijk zijn;sorry

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    ik denk dat je ei vandaag komt of vannacht geweest is, is je temperatuur al gestegen?

13. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    geen idee, ik temp niet...

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    *wurgt zichzelf* ik ben zo'n testverslaafde muts....heb er net een ovu testje tegenaan gegooid omdat ik weer kokhalzend door het huis liep. Met verdunde urine heb ik een 2e streep gelijk aan de test van dag voor mijn knaltest......

het zegt niets maar je kan jezelf er wel lekker gek mee maken!

Zometeen maar weer de kruidvat leegkopen!

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    haha! Hou je er wel rekening mee dat je nog moet eten dit weekend, dus niet al je geld verkwisten he... ;)

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    LOL als ik niet zwanger blijk te zijn hoef ik niet te eten....dan is die buik die nu 's avonds ontstaat vetzucht en kan ik die mooi kwijtraken

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Whahaha!! Zo kun je het ook bekijken! :p

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Marrr
    vandaag of morgen springt je ei waarschijnlijk:)!

Flora
    foto!!! Mijne was posi toen k zwanger was en toen k niet zwanger was altijd nega voor nod

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    hij is niet positief Lot, de streep is alleen wel aanwezig (en na mijn ei had ik een omo witte)

Heb net even zitten rekenen, de vorige keer (bij mijn mk zw) had ik mijn ei ong op dat 17 en testte ik de 29e dag positief

Nu had ik mijn ei op dag 16 en test ik de 27e dag negatief.....ik heb weer iets hoop LOL

Ik moet nu naar het station, zal straks een foto proberen te posten!

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: Goed dat je nog niet getest hebt :D Worden spannende dagen dus. Heb je een beetje afleiding?
    Hier net een ovu gedaan, maar nog niks te zien. M'n temp is al wel sinds 2 dagen gedaald, dus denk toch dattie er snel aan moet komen. Of ik moet niet goed getempt hebben op de een of andere manier...

@ Marrr: Je zw-testen moeten nog zeker 1,5 week geduld hebben haha. Ben hier nog m'n ei aan het spotten, dus nog geen nieuws.

@ Flora: Je temp ziet er idd nog goed uit. Even afwachten ben ik bang nog... Misschien was je nog te vroeg ja. Heb geen ervaring met een mk (nog) gelukkig, dus weet niet hoe je je erna kan voelen.
    Lees net over je ovu. Wordt het toch nog spannend!

@ Caruli: Balen van je test. Afwachten wat dit weekend gaat brengen dus :(

@ Suzy: Lief dat je voor ons allemaal een kaarsje gaat branden :) Hopelijk gaat het ons deze ronde helpen.

Deel Deze Pagina