Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Manlief is gisteren op stap geweest, dus verwacht dat alle nog levende zaadcellen iig goed dronken zijn.. ;) Dus maar geen poging meer gewaagd.. (kon zn adem ook niet zo goed hebben! Whahaha!)

Dan noem ik je wel gewoon aanstaande mama.. Klinkt wat vriendelijker ;)

Oja, en dat van die 6 punkers was ik, en aangezien mijn andere voorspelling ook uit kwam.................................................. :D:D:D :p

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    hihi ik test vanavond of morgen weer!!

momenteel veel boeren en heel veel dorst?!

Herkent iemand die dorst, ik blijf maar drinken de laatste twee dagen, als of ik een teen knoflook op heb!!

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: O ja, da's vies :p! Maar de zaadcellen die er nu uitkomen zeg maar, zullen nog wel een goede kwaliteit hebben hoor :)! Trek je gewoon een zak over zijn hoofd :D.
    Hmmm, hoop niet dat deze voorspelling uitkomt...hihi.

@Flora: Veel dorst schijnt ook een zw.kwaal te zijn, dus mss toch?? Ik hoop het voor je en niet dat je lichaam je zo in de maling neemt of dat het door je mk komt. Irritant die onzekerheid....bah.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    whahahaa dan heb ik het in ieder geval niet zelf bedacht want dat wist ik nog niet!

Ik ben namelijk een beetje bang dat ik de andere kwaaltjes snel herken en dat mijn psyche deze dan uitvergroot....maar dorst heb ik niet gehad!

Verder voelt het nog steeds goed, temp is nog steeds prachtig constant, het is gewoon een rechte lijn, als het mijn hartslag was dat was ik gestopt met ademen!

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    AAARRRRRRRGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!:x:x:x:x (<-- Stompt zichzelf in buik en bonkt hoofd tegen muur!!) :x:x:x:x

Nu is mijn ovu nóg stééds positief!! :x:x

Raak hier zóóóó gefrustreerd van!!! Wanneer houdt die ellende es op!!

Flora; Hoop zóóóóó dat jij een posi test krijgt!! Dorst had ik ook heel erg toen ik zwanger was.. Maar afgelopen 2 maanden rond NOD ook, dus kan er weinig zinnigs over zeggen... :(

Moon; Heb nu al zin in je eerste echo. ;)

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Hahaha, nee daar ben ik nog niet mee bezig hoor! Eerst mijn nod maar eens voorbij gaan ;). Nee, je moet jezelf niet in je buik stompen....stel dat je bevrucht bent :$. Tja, ik had vaak ook meerdere dagen posi ovutesten, maar deze keer was het echt erg. Op 6 feb gelijke strepen, maandag 7 feb begon ie knal te worden, 8 feb hele dag knal en ovupijn, 9 feb knal en gelijke strepen, 10 feb ook nog gelijk, 11 feb mss iets minder dan gelijk en op 12 feb ook nog duidelijk aanwezig. Toen ben ik maar gestopt, maar vond het wel erg raar.
    Heb je nog buikpijn gehad? In dit seizoen schijnt je eisprong 's avonds of 's nachts plaats te vinden, dus hoop voor je dat ie dan gisteravond gesprongen is. Heb je nog geklust vandaag? Ik zou gewoon voor die zak kiezen, of zijn mond afplakken :p.

@Flora: Ben benieuwd naar je testje meis. Ik hoop het echt voor je!

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Nee geen buikpijn meer gehad.. Best raar... Heb ook nooit eipijn gehad, dus zou je niet kunnen zeggen of dat t was... Ook zo raar dat t 3 dgn was.. Zou al bijna naar de HA gaan.. :p
    Krijg mannetje op dit moment niet zo ver om te gaan klussen.. Gisteren en woensdag moeten het klusje maar geklaard hebben hoor.. ;)
    Ben blij te horen dat jouw ovu's ook zo lang posi waren. Betekent het iig niet dat mijn ei helemaal niet wil springen... :)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    moon
    opzich niet raar, want ik doe mee aan mvm
    dus naar de wc gaan is niet ff hoppa klaar
    meer;). Dus ik zat te denken aan dat jij niet zou testen (heb je urine
    voor nodig, vandaar die link haha). Maar ik
    kan t wel pben als ik weer achter de pc zit.
    Volgens mij heb je trouwens nog steeds nooit meer gereageerd op
    m'n pb over m'n "werk" toch!? Of wel??

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dorst
    sorry maar heb dat echt nog NOOIT als kwaal gelezen
    of gehoord en heb heeeel wat gelezen!!!

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Oké hahaha! Probeer me er geen voorstelling van te maken :D! Hoe gaat dat precies in zijn werk MvM?? Komen ze met een bestelbusje voorrijden met reclame Moeders voor Moeders, of gebeurt het wel discreet :)?? Woon in een drukke straat met bekende, dus ja....zo ver is het natuurlijk ook nog niet, maar mocht ik het wel overwegen ;).
    Klopt, ben helemaal vergeten te reageren op jouw werkmailtje....sorry :). Zal daar nog eens naar kijken hoor :)!
    Tja, ik was ook echt niet van plan om gisteren te testen en pas vanmorgen maar opeens gebeurde het: ik kon me niet meer bedwingen en voila.
    Ben benieuwd naar je pb-tje....hihi. Waar ik me nu ook zorgen om ga maken is wat ik wel en niet mag drinken/eten...pfff.
    Ga nog effe snel de stad in, dus dames tot later.

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lol

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oeh dat eten en drinken had ik ook heel erg... Nooit over nagedacht, en wist precies wat zwangeren wel en niet mochten hebben, maar toen ik zwanger was kon ik me zorgen maken bij elke hap en slok die naar binnen ging.. hehe.. Sla; oeh mag dat wel? Chips; zitten daar geen verkeerde stoffen in? Aardappels; hoe lang moet ik ze koken etc.etc...

Soms word ik ook wel moe van mezelf hoor.. ;)

13. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0

haha... heeft het toch geholpen!!
    Gefeliciteerd meid.. spannend!!! Ik zie een duidelijke streep hoor! Gek he! En ja natuurlijk ben je nog voorzichtig maar wat je zegt: je weet nu dat jullie vruchtbaar zijn en dat is al een hele opluchting he.
    Wauw.. echt leuk!

Meiden.. nog meer voor wie ik een kaarsje moet branden? :)

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: JEEEH!! Een licht posi test! Hoop dattie snel donkerder gaat worden! Heb niet alles teruggelezen, want het is een beetje veel. Wanneer ga je weer testen?

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Zzje: Je mag voor mij wel een kaarsje branden dat mn ei een beetje snel komt haha :p

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Zzje; Ik wil ook wel een kaarsje!! :)

17. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Zzje voor mij ook.dat ik goed randjesfiets de komende dagen.
    En dat de zaadjes dan snel naar het eitje zwemmen.:D

18. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ha dames, vandaag ben ik naar de 9 mnd beurs/HH beurs geweest.. pfff ben er echt moe van, het was zoooo druk maar wel erg leuk!!! En allemaal leuke baby spulletjes natuurlijk. Gelukkig ook nog wat leuks voor Iris gekocht, dus helemaal geslaagd :D.

Heb alles terug gelezen, weet nog maar 1 ding heel goed Lottie doe mij ook een ooievaar!?? Haha. Jij brengt wel geluk geloof ik, als ik alleen al kijk naar het aantal zwangeren op het lijstje hier. Nu ik nog ;). Zal komende maand wel niet worden, ga over 1,5 week een weekje naar Portugal zonder man.........

19. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo dames!

Daar is ik ook weer! Gewerkt vandaag en net thuis! Hoe issut hier? Ik ga ook weer een paar kaarsen aansteken hier!

@ Iris: Wat lekker dat je een weekje weggaat! Hoe valt je week, gunstig of niet betreft je cyclus?

20. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ja lekker he! Ik ga samen met mijn dochtertje van 1,5. Vind het wel spannend alleen met haar in het vliegtuig. We gaan naar familie van mij. En Nee het valt dus helemaal niet gunstig. Denk dat ik precies in die week mijn eisprong zal hebben.. Maar mijn cyclus was tot nu nog niet erg regelmatig, dus misschien is het nu wel weer later en dan hoop ik dat ik net op tijd terug ben. Even afwachten.. anders is het pech.
    En bedankt voor het aansteken van de kaarsen he, hoop dat het helpt ;)

Deel Deze Pagina