Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Kaarzen en Ooievaars.. Het begint al een aardige sekte te worden hier.. ;)

Iris; mss kan ze daar ook wel een kaarsje voor branden; dat je eisprong ná je vakantie valt.. :) Je weet nooit of het werkt, ik begin ook al aardig bijgelovig te worden.. whahaha!

Ben benieuwd of mijn ovu morgen ook wéér posi is.. Vind het allemaal maar bijzonder hoor... Alleen daarom hoop ik al nooit meer een mk te hebben (en nog 100 andere redenen of course!) Irritante nasleep!

Het is rustig hier vanavond....

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Marrr, wahahahahaha, moet erg om jouw laatste bericht lachen! Wanneer is jouw mk geweest als ik vragen mag? Ik vind jouw handtekening erg mooi!

Alle zwangere dames, VAN HARTE!

Ik heb een tijdje geleden hier meegedaan maar het is helaas een mk geworden. Het was te mooi om waar te zijn...

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    #2763 suzy, 19 feb 2011
    Laatst bewerkt: 19 feb 2011
    @ Marr: Ik ben in principe niet zo bijgelovig hoor! ;) Maar ik kan t altijd proberen, en als de kaarsjes geen nut hebben staan ze gewoon gezellig!

4. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Quint: Wat erg zeg! Dikke knuf voor jou!

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Quint; Wat K** van je mk zeg! Hoe ver was je? Dikke knuff!! Mijne was een MA, kwam ik 29 nov achter tijdens de 12 wk echo. Een week later is mijn mk uit zichzelf gestart.. Tekst is mooi he.. Ergens van i-net geplukt. Sprak me wel erg aan.. :)

Suzy; Das waar! Kaarsjes zijn altijd erg gezellig! Maar vind het wel erg lief van je dat je ze voor ons brand hoor! :)

6. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Marr: Is het minste wat ik kan doen toch? Jij hebt je ook helemaal te pletter geduimd voor mij! ;) En dat heeft z'n "vruchten" ook afgeworpen! Hihi!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Suzy, dank je wel! Geniet van je zwangerschap, het is zo mooi en bijzonder!

Marr, wat vreselijk... Je gaat naar z'n echo toe om je kleintje te bewonderen en dan krijg je zoiets te horen, zo heftig... er zijn geen woorden voor. Ik weet niet precies hoe ver ik was, ma 21 feb zou ik een echo krijgen om dit te bepalen. Ik denk zelf iets tussen 5 en 7 weken. Het is erg verdrietig. Het liefst wil ik gewoon doorgaan maar het is moeilijk omdat ik nu echt geen benul heb hoe mijn cyclus loopt. En tja, niet testen voor je nod... ik heb nu dus echt geen idee wanneer mijn nod is... ;)

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Snap je helemaal Quint! Mijn1e cyclus na mk duurde zo'n 34 dgn. In de tussentijd ook geen ei gehad.. Daarna was het nog steeds 1 drama! Is nog steeds geen pijl op te trekken, dus het effect op mijn lichaam was blijkbaar ook erg groot.. Gun jezelf wat tijd, en laat je vooral niet gek maken door je eigen lichaam! Die kan namelijk in deze tijd erg gemene kunstjes met je uithalen!! Reken voor je cyclus een week of 6 na je daadwerkelijke mk, dan zit je redelijk ruim denk ik. Sterkte meis!

Suzy; KNUFF!!

9. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Sterkte Quint, wat verdrietig!

Marr jou cyclus ook nog steeds niet op orde dus? Bij mij ook niet, hoewel mijn ongi dit keer vrij normaal lijkt te verlopen zonder die erge rugpijn die ik de keren ervoor wel had. Dus heb goede hoop dat het nu klaar is... Irritant dat je ovutesten maar positief blijven, dan weet je ook niet of je ei geweest is, temp je ook? Dat ben ik afgelopen cyclus mee begonnen en dat vond ik toch wel handig, kreeg iets meer inzicht.

Suzy bedankt voor alle kaarsen die je gisteravond hebt aangestoken he!!

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Iris: Hoop idd dat je ei pas komt als je alweer terugbent! Veel plezier in ieder geval alvast met je dochtertje bij je familie. Ben je half Portugees?

@ Marr: Ben benieuwd naar je ovu. Zou dan al de 3e dag op rij posi zijn he. Ben je niet alweer zwanger? Heb wel eens gehoord dat je dan ook posi test met ovu's.

@ Quint: :( Wat naar van je mk. Wanneer is het misgegaan? Moest je curretage of heeft het zichzelf opgelost om het zo even te zeggen? Kan je nu alweer door of moet je nog wachten op je 1e menstruatie?

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hallo dames,

@Rittjuh: Hihi...dank je wel! Ik heb vanmorgen weer getest. Streepje is wel ietsje duidelijker. Hoe is het met jou? Ga je al richting een posi ovutest?? Klussen en randjesfietsen hè?!

@Iris: Leuk een vakantie in het vooruitzicht :)! Wel jammer dat je vriend/man niet meegaat. Ze zeggen ook vaak dat je op vakantie zwanger wordt door de ontspanning, dus mss toch meenemen?? En anders hoop ik dat je ei voor of na je vakantie komt :D!

@Quint: Ha meis! Jeetje wat erg :(! Is heel verdrietig :(! Dikke knuffel voor jou! Hoe gaat het nu met je??

@Suzy: Heb jij nog getest de afgelopen dagen? Hoe voel je je?

@Flora: Heb jij nog een testje gedaan gisteren? Ben benieuwd meis!

@Diene: Hoe is het met jou?

@Marrr: Hoe is het met je ovutesten? Nog posi, of inmiddels toch al minder??

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    @Rittjuh/Moon; Nee was 4 dgn posi.. Vorige maand 2 dgn. Net weer getest (wel een uur eerder dan normaal) en er staat nog wel een streepje, maar is niet meer posi.. Ga toch morgen nog maar xtje testen.. just to be sure..
    Volgens mij moet je voor een zwschap toch eerst een paar dagen nega testen en pas ná innestelling weer posi?

13. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    @ ritje marr en nitaa, jullie kaarsjes hebben gister gebrand hoor.. haha. Hopen dat het weer helpt. Een sekte haha ach,. beetje bijgeloof mag best toch!

@quint.. wat verschrikkelijk voor jullie. Jeetje! Sterkte meid... bizar dat je er bij de echo achterkwam. Was je niet gaan bloeden of had je geen pijn gehad ofzo? Kan dat zomaar dan zonder dat je het merkt..? Eng hoor!
    Ik hoop dat het goed met je gaat intussen.. knuffel!

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Ik heb geen idee. Op 8 feb mijn eipijn en knaller (rijtje gisteren volgens mij verteld) en op 12 feb nog steeds duidelijk zichtbaar. Op 16 feb heb ik mijn laatste ovutest gedaan en die was ook zichtbaar, maar minder duidelijk dan op 12 feb. Heb geen idee hoe dat ie nu is, heb er nl geen meer. En ik weet ook niet hoe ie tussen 12 en 16 feb was. Het is dus spannend, hè!? Ik hoop het voor je :D!

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Zzje; dank je wel voor je kaarsje! Lief!! Denk trouwens dat jij mijn verhaal met die van Quint verwisseld.. En ja, het kan, ze noemen het een missed abortian.. Blijkbaar heeft je lichaam dan niet door dat het niet goed zit..

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Ik hoop het ook. Heb nog 4 ovu's dus zal het af en toe nog even bijhouden.. :)

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Zzje: Bedankt voor je kaarsjes! Het gaat vast geluk brengen :D

@ Moon: Mooi dat je test alweer iets donkerder is. Hier nog steeds op zoek naar m'n ei. M'n temp is nog steeds laag, dus hij is nog niet geweest. Vorige ronde ook pas op dag 24, dus het kan allemaal nog ;)

@ Marr: Je test zal dan idd eerst weer lichter moeten worden en rond je NOD pas weer donkerder/posi.

18. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Rittjuh; Hoop dat dat gebeurt ;) Aan jouw pendels te zien moet dit wel een goede maand voor jou zijn he.. :) Hopelijk komen ze uit..

19. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hey Rittjuh ik ben niet half portugees nee.. had gekund hihi. Maar mijn oom en tante (en nichtjes) zijn 20 jaar geleden verhuisd naar Portugal, dus vandaar! Wel handig zo'n logeer adresje . Even de lente opzoeken :). Nog een paar dagen tot jou eisprong dus, druk aan het klussen neem ik aan ;)?

20. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Moon: Heb vanmorgen nog gestest, Clear Blue! Nog steeds hardstikke zwanger! Jij dus ook? Fijn hoor! ;) Hier al wat beginnende kwaaltjes, beetje vermoeidheid, rommelende darmen en snel buiten adem! ;) Owja, en ik heb weer van die steelwratjes in m'n nek, had ik bij m'n vorige zwangerschap ook, beetje jammer, maar als dat alles (nog) is! ;) Hoe voel jij je?

Deel Deze Pagina