@ Iris: Na mijn vorige zwangerschap zijn ze ook weg gegaan, maar ik vind t zo lelijk! Ga eens ff googlen of er wat tegen te doen is!
Vervelend zeg; wratjes! Geen last van gehad gelukkig.. Maar zou t er graag voor over hebben.. Gaan jullie nog wat doen op deze zonnige zondag?
Zonnig maar wel erg koud hier en een harde wind. We gaan eind vd middag in elk geval uit eten met z'n 3tjes en verder weten we nog niet. Misschien even op bezoek bij vrienden.. En jullie??
@ Marr: Ik heb er verder geen last van hoor, maar t staat niet zo mooi! Ging net ff googlen en zag daar een paar afbeeldingen te zien! Gelukkig zien ze er hier niet zo uit! Ik ben nu heerlijk met m'n dochter aan t spelen! Zo ff samen de eendjes voeren! Ga vnvnd gezellig uiteten met m'n (ex)bandleden! Heb er erg veel zin in! Eerst maar eens kijken wat ik ook alweer wel en niet mag! En jullie?
Wij zijn beetje lui vandaag.. hihi! Gisteren op stap geweest en dat zijn de oudjes niet meer gewend.. Dus nu lekker tv kijken, straks filmpje en lekker zondags eten denk ik.. Hééééérlijk!
suzy hoe oud is jou dochter? heerlijk he marrr af en toe een luie zondag . ga ook niet zo vaak meer op stap, maar het blijft toch leuk af en toe. ben ook al 31 hihi.
Hey dames, zo mn werk weekend zit er weer up pffff nu lekker hangen op de bank en zo even lekker in bad. Quint k*t van je mk, strekte. Hoop dat het snel weer raak is en je dan een plak beeb hebt! Moon een duidelijker streepje vandaag, joepie Morgen is je nod toch? Dan kunnen we je echt feliciteren Iris, ben jalours lekker naar portugal. geniet ervan en hopelijk komt je ei pas als je terug bent. Rittjuh hopelijk komt je ei snel! Dan veel plezier klussen en fietsen Ik weet even niet meer wie de kaarsjes aansteekt, maar voor mij mag ook en ik wil ook wel een ooievaar langs gestuurd krijgen Hier gaat het kaarsje ook weer voor iedereen aan
Hoi meiden, Dank jullie wel allemaal, jullie zijn echt heel erg lief! Flora, heb je nog getest? Zonnige zondag viel hier tegen. Errrgg koud moet ik zeggen. Laat die lente maar komen!!!! Wij zijn een beetje aan het kijken voor een zomervakantie maar nog niks geboekt. Willen sowieso weg voordat onze kleine twee wordt... Mk... Ik heb in totaal 3 weken lang bloedverlies gehad. Verder geen pijn/krampen/klachten. Was in die 3 weken tijd 5 keer naar het zkhs geweest omdat men niet precies wist wat er aan de hand was. Geestelijk was het een zware tijd geweest, fysiek ging het redelijk goed. Ben nu op zoek naar mijn ei. Maar omdat mijn hcg nog redelijk hoog is en de temp ook denk ik dat het nog een tijdje gaat duren voordat ik het gevonden heb...
Hoi dames,leuke dag gehad vandaag?? Zzje bedankt voor het kaarsje.hopelijk werkt het ook. Quint wat erg voor je dat je een mk hebt gehad. Heb er in dec eentje gehad. Hopelijk mag jij ook weer snel zwanger worden. Moon,wat fijn dat het streepje weer iets donkerder is geworden. Rittjuh,en al gefietst vandaag hihi. Florabella,hoe gaat het bij jou?? Diene,nog fftjes en dan mag je testen...zal alvast,beginnen met duimen. Iris,alvast een fijne vakantie.. Weet niet of ik iemand vergeten ben.En anders sorry. Hier gaat het goed.heb me wat afgefietst gisteren en vandaag. maar wanneer mijn ei komt???weet het niet.voel er nooit wat van. Dus we gaan gewoon maar door met klussen.
Quint dan hoop ik dat je hem snel ziet en langs kan sturen Poeh wat heftig van je mk, kan me voorstellen dat het heel zwaar is geweest. Hopelijk is je cyclus weer snel normaal en ben je snel weer zwanger. Nina Goed bezig met het gefiets hopelijk komt je ei snel!
Hoi meiden hier inmiddels echt bloed, dus op naar de volgende ronde. Door alles wat er de laatse maanden in de privé sfeer als op mijn werk heeft plaatsgevonden gaat het niet goed met mij. Ik merk datvik me nu teveel vastklamp aan hetvweer positief nieuws willen hebben en dus zwanger willen zijn. Ik ga proberen om het iets losser te laten en ga daarom jullie allemaal een tijdje verlaten. Ik hoop snel weer terug te zijn want dat betekend dat het beter met mij gaat! Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden, een fantastische zwangerschap mogen hebben en een prachtig kindje mogen krijgen. Heel veel liefs Flora
hey meiden, ik zou graag hier mee willen typen als jullie dat goed vinden? Ik zal me eerst voorstellen, wendy 24 jaar oud uit velp (gld), doordat mijn man onvruchtbaar is gaan wij voor een donor ( na lang wikken en wegen) Gister ben ik geinsemineerd en 7 maart is mijn nod... heb gister tussen 8 en half 10 duidelijk mijn eisprong gevoeld, ik lag dubbel van de krampen in mijn buik... Om half 11 was de inseminatie... dus laten we t hopen. Ik voel sinds gister wel wat steken onderin mijn buik en ook zijn mijn tepels heeel gevoelig! ik hoop dat ik hier mee mag kletsen
Hey Flora; Jammer meis! Wil je heel veel succes en sterkte wensen en hoop dat je snel weer bij ons terug komt! (met goed nieuws!) Dikke knuffel!! WendyenRichard; Welkom! Wat spannend zeg! En wat een zwaar besluit lijkt me dat! Mag ik een hele brutale vraag stellen? (als je niet wil antwoorden, niet doen hoor!) Maar waarop hebben jullie de donor geselecteerd? Of is het een bekende? Ik duim iig heel hard voor jullie dat het raak mag zijn! En probeer je zo goed mogelijk te coachen om niet te vroeg te testen!
FLora: Heel veel sterkte met alles. Wendy: Welkom hier Quint: Jee balen van je mk meid Hier gisteren of vandaag nod, ben benieuwd. De bekende klachten zijn al volop aanwezig dus zal vandaag of vannacht wel komen denk ik. Zo niet dan test ik morgen nog een keer, maar verwacht er niet veel van.