Suzy Wat stom. Bij ons moet je standaard inspreken als ze niet opnemen en dan word je terug gebeld. Bel je met een huistelefoon? Dan kan je de 5 intoetsen als ie ingesprek is en dan ophangen. Dan zou je terug gebeld moeten worden zodra de lijn niet meer bezet is.
Ik heb vanmorgen een beetje gezondigt Aangezien ik mn nod heb verzet naar donderdag had ik dus vandaag al vroeg kunnen testen..... Ik kon me niet inhouden en zat echt in een rare discussie met me zelf. Ik dacht doe een dipstick van z&k, die zal nou toch nog niks aangeven zo vroeg. Dan is het ook niet erg als hij wit blijft. Als ik een kv zou doen en die wit was zou ik balen.... Nou na even heen en weer met mezelf heb ik de dipstick gedaan, maar voelde me toen toch schuldig en vond het stom van mezelf dat ik hem voor de tijd om was, na een minut ofzo maar weg heb gegooid Testdrang begint dus echt te komen en ik word gek
Even nog een toevoeging... ben daarna weer naar bed gegan en heb gedroomd dat er een dikke 2de streep kwam........hoop dat het donderdag zo is!!!
Diene Best knap dat je m hebt weggegooid! Niet gekeken dus? Dan zou ik dat nu ook niet meer doen, want die zwenk testen geven nogal vaak een streepje na de afleestijd. Behoorlijk irri
Quint; denk dat dat de enige oplossing is.. Lottie; Kan dus niet zo zijn dat mn ei is "blijven hangen"? Want idd 16 en 17 waren de knallers, maar had verwacht dat de testjes wel lichter zouden worden, zijn nu nog bijna gelijk aan c-streep.. Diene; Whaha! Respect voor jou meis!! Hopelijk komt je droom uit!
Ben nu net toch even gaan kijken, is uren na de test en hij was dus wit. Maar het is zo lang na de aflees tijd dus telt niet Suzy vreemd van je vk dat je ze niet te pakken krijg...heel bergpijpelijk dat je vaak belt hoor, hoef je je niet voor te schamen Hopelijk krijg je ze zo nog te pakken,
bedankt meiden ik zet me in t lijste NVNT-lijstje - Lynnami nod 31 jan - Nitaa, nod 6 feb - Caruli, nod 20 feb - Boney nod 21 feb - Diene, nod 27 feb - Marrr, nod 5 maart - Gimena nod 5 maart - Rittjuh, nod 12 maart - Iris2009, nod xx maart - wendyenrichard, nod 6 maart Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: - Florabella aka ongeduldige truttebel nod 22 feb (getest op 16-2 en 18-2) - Caruli nod 20/21 feb nega getest op 18 feb. Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief getest) - Moon77, nod 20 feb (op 18 feb licht positief) Dames die ongi zijn geworden: - troetjuh nod 8 feb - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest) - Iris2009, nod 17 feb Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest) - Berenbotje, nod 20 jan - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds) - Suzy, nod 15 feb (17 feb positief getest!) Miskraam - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari
Tis 14.00 uur geweest! Ga me bij deze maar via de website aanmelden! Ik was net te laat met t lezen van de 5 intoetsen! Die functie gebruik ik eigenlijk nooit! Hoop dat ik snel gebeld wordt!
Marrr Vind het lastig te zeggen, omdat ik de testen niet heel erg duidelijk kan zien. Het is idd wel vreemd als ze bijna gelijk aan de c-streep blijven. Weet t ook niet...Let je ook op je vruchtbare slijm? Dat is namelijk wel erg handig
Lottie; geen vruchtbaar slijm meer, nu gewoon wit en niet rekbaar.. Ook is bmm weer hard en gesloten..(< -- wat let je toch op rare dingen in deze tijd whaha) Dus dan zal ik er maar van uit gaan dat ie wel gesprongen is en die testen gewoon raar doen?
Marrr Ach ja, het is wel handig. Dan is je ei wle geweest hoor! Zeker als je bmm hard en gesloten is! De testen doen gewoon raar dan ja haha. Weet je heel toevallig nog wanneer het vruchtbare slijm stopte of wanneer het t ergst was?
uhhhhh.. geloof de 15e en 16e, maar weet niet zeker, want dagen daarna geklust, dus durfde niet te checken.. iig was het ná de 19e wel weg..
Hihi, maar was het die dagen het ergst of juist weg? Je ei springt in de regel namelijk de dag nadat je het overvloedigst vruchtbaarslijm hebt. Dus dat zou met je testen ook wel kunnen kloppen.
Die dagen het ergst.. Dus dan zal mijn ei de 18e zijn gesprongen neem ik aan, komt ook overeen met die rare buikpijn die ineens vertrokken was.. Het zal allemaal wel kloppen hoor, maar blijf het vaag vinden.. En aangezien de laatste tijd mijn cyclus volledig op de hobbel is, word ik niet meer blij van "vage dingen"
Haha meiden solly dat ik heb gezondigd....maar kon het niet laten nadat ik het hier had geschreven om toch eens ff te kijken Maarja ik blijf er bij dat het nog niks zegt en afwachten tot donderdag....lekker eigenwijs
Diene Het zegt idd nog niks hoor. Zeker niet met een zwenk test, die zijn niet zo gevoelig als ze beweren!
Marr het klink dan idd dat je ei al is geweest. Vreselijk he die vage dingen en onduidelijkheid. Hopelijk heb je over 10 wel duidelijkheid in de vorm van een posi test! Ik duim hard voor je!!!