Soepkip; Welkom! En succes! Rittjuh; Hopelijk is ie al geweest en heb je goed geklust (scheelt wachttijd) En anders Klusze!! Ik ben ook weer een dagje verder met wachten.. Droomde vannacht dat ik hoog zwanger was van een meisje in een paars pakje met voelsprieten... hmmmmmmmm......
@ Marr: We hebben wel goed geklust gelukkig. Donderdagavond, zaterdagochtend, zondagavond en maandagavond. En straks maar weer Even kijken wat mn ovu vanavond aangeeft... Nog geen tempstijging, dus mn ei is op zn vroegst vandaag denk ik. Er zit gelukkig wel een voorraadje Heb een korte lf (10 dagen), dus zit niet zo lang op de wachtbank
Rittjuh; Spannend!! Kunnen we bijna tegelijk testen! Vindt jou man/vriend het niet erg op commando? Krijg het er bij de mijne nog steeds niet in...
Rittjuh zooo bij tis bij de konijnen af geintje ook gerandjefietst?? En dat van 10 dagen lf betekend nie dat je eerder mag testen hoor! Stel dat t eitje bevrucht wordt dan werkt t als bij ieder ander. De innestelling is tussen 5 en 10 dagen en testen is na 14 dagen. Niet stiekem smoesjes bedenken Oja je temp stijgt 1-2 dagen na de eisprong
Whahaha Lottie! Had niet eens door dat het gewoon een smoes van Rittjuh was..!! Goedgelovige ik.. Foei foei Rittjuh..
Marrr hahaha was t vast ook niet meeste denken dat t met testen dan ook zo werkt dat je eerder kan testen maar is niet zo. Opzich ook logisch toch, want lf heeft alleen n betekenis als je ongi wordt
Lottie, ik was ook maar aan het pesten hoor.. Maar idd, zo had ik t ook nog niet bekeken.. Best l*llig, dat je eerst 4 dgn overtijd moet zijn voor je kunt testen.... Ik hou gewoon mijn NOD op 3 mrt, omdat ik geen flauw idee heb hoe ik werk.. Nog een weekje en 2 daagjes..
@ Marrr: Ja, we lopen dan idd redelijk gelijk Soms dan mokt hij wel even, maar uiteindelijk gaat hij - tot nu toe - nog altijd overstag Gelukkig maar haha... Heeft ook geen last van prestatiedrang. Dus dat komt wel goed. Hij zei gisteravond dat hij zo graag een ukkiej wil. Echt lief. Nu maar hopen dat het ook snel gaat lukken. @ Lottie: Wilde gister randjefietsen, maar was te lang doorgegaan haha. Vanavond nog maar even een nieuwe poging doen Wat kan ik dan het beste als mn NOD aanhouden? Wel 10 dagen toch, maar dan pas testen na 14 dagen? Vond het wel gerechtvaardigd om eerder te testen eigenlijk
Rittjuh, das wel heel lief.. Mijne wil eigenlijk wel dat ik het bijhoud, maar wil absoluut niet weten wanneer hij móét, want dan heeft ie er geen zin in... (zucht.. mannen....)
Meiden, ik mag ook op rood. En ik doe net als florabella, ik neem afstand van dit toipc Word er te onrustig van. Deze keer een cyclus van 38 dagen. Het duurt allemaal zo lang en ik word te ongeduldig. Komende maand gaan we dus weer gewoon blanco in. Als er nieuws is kom ik het vertellen. Het ga jullie goed, en veel roze gewenst.
@ Boney: Balen van je ongi Ik snap je dat even wat afstand neemt. Heb ik ook wel eens gedaan. Heel veel succes! @ Marrr: Haha, soms zijn het vreemde wezens ja De mijne heeft ook wel eens gezegd dat hij niks wil weten. Maar puntje bij paaltje wil hij toch wel weten hoe het ervoor staat.
Rittjuh Ik zou je nod zo houden als ie is. Het is dus alleen zo dat iedereen van het zelfde uit moet gaan wbt testen omdat bij iedereen de innesteling tussen de 5-10 dagen is. Bij mij was ie waarschijnlijk meer richting de 5 dagen omdat ik dus op dag 10 al posi testte. Maar dat moet ik eigenlijk niet zeggen hihi...sssssssst Boney Wat jammer dat je ons nu alweer gaat verlaten. Ga je helemaal van zp af? Want dit topic probeert juist te zorgen dat je NIET voor nod gaat testen en dus ook niet zoveel drang hebt enz. Maar ik snap je wel hoor, veel geluk en hopelijk zien we je snel weer met goed nieuws
@ Lottie: Haha, ja jij was te vroeg met testen Ok, ik hou gewoon een lf van 10 dagen aan en test pas 14 DPO op zn vroegst. Eerst maar eens zorgen dat ik dat haal 'Moet' je met randjesfietsen nou met je handen op je heupen duwen als je bijna bij het randje bent?
Rittjuh Ja, maar ik ben wel gepusht hoor. Drie keer raden door wie. Hahaha, nee was niet 1 iemand. Ik mocht een ovutestje doen van iemand en dat deed ik en toen bleek deze positief te zijn! Had dat nog nooit gehad voor nod en toen zeiden ze hier van nou ga dan maar testen hahaha. Maar oke okee...ik ben ook stout geweest ja Oh sorry vergeten te reageren!! Komt doordat ik in een ander topic een lijst bij hou en van iedereen dus pb's krijg. Sorry! Ik heb dat duwen niet gedaan. Ik bleef wel 10-15min met mn kont gekanteld liggen, dat moet voldoende zijn
@ Lottie: Een ovu is idd wel een veiligere test Gelukkig dat de zwtest ook posi was! Geeft niet dat je niet meer gereageerd hebt hoor. Hoe bedoel je dat kantelen? Gewoon een beetje op je zij draaien? En dan gaat het over na het randjesfietsen toch?
Rittjuh Hihi, na de seks dus op je rug blijven liggen en op de randfietsen. evt. gelijk dus al je kont omhoog met een kussen eronder bijv. Je kan ook je kont na het randje fietsen omhoog doen. Maar het randjefietsen zelf is het belangrijkste, of je je kont nou hoog hebt of niet Is het te volgen
boney wat rot voor je.hopelijk heb je toch snel goed nieuws voor ons. marr meisje in een paars pakje en voelsprieten mmmm dat is wel erg raar. meisje in een paars pakje natuurlijk niet.maar die voelsprieten... wie weet hahaha rittjuh aan het klussen zal het niet liggen bij jou toch???tjonge beter te vaak dan te weinig... Ik moet er vandaag nog ff tegenaan.volgens mijn banner.hihihi
NVNT-lijstje - Caruli, nod 20 feb - Boney nod 21 feb - Diene, nod 27 feb - Marrr, nod 5 maart - Gimena nod 5 maart - wendyenrichard, nod 6 maart - Rittjuh, nod 12 maart - Iris2009, nod xx maart - Nitaa, nod xx maart - Soepkip, nod .... Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: - Florabella aka ongeduldige truttebel, nod 22 feb (op 16 en 18 feb negatief getest) - Caruli, nod 20/21 feb (op 18 en 21 feb negatief getest) Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief getest) Dames die ongi zijn geworden: - troetjuh nod 8 feb - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest) - Iris2009, nod 17 feb Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Berenbotje, nod 20 jan - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds) - Suzy, nod 15 feb (17 feb positief getest!) - Moon77, nod 20 feb (op 18 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief) Miskraam - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari mk) - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest) Heb Lynnami eraf gehaald ivm niet meer hier gemeld. Mezelf verplaatst naar zwanger (mag nu wel, hè, zit na mijn nod??). En Quint (hoop dat je het niet erg vindt) verplaatst van zwanger naar miskraam . Soepkip wil jij je nod nog even doorgeven? Nitaa wanneer is jouw nieuwe nod?
Moon Maakte me al een beetje zorgen om je, je was ineens zo stil. Maar dat zijn de meeste ineens als ze posi hebben getest hahaha. Wel blijven he gezellie hier?? Hoe is het met je? LEUKKKKKKKK een zwangerschapsbanner!! Nog getest? Foto? hihi
@ Moon: Jeuj! Je bent nu officeel zwanger! Wat gaaf dat je jezelf op t zwangerenlijstje hebt gezet! @ Boney: Begrijpelijk! Ik hoop ook dat je je gauw met goed nieuws komt melden! @ Rittjuh: T kan bijna niet missen met jou zou je zeggen! @ Lottie, Marr & Diene: Hoest met jullie? Ik heb net een afspraak met Moeders voor Moeders gemaakt! Ze komen volgende week!