Moest even wat bijlezen, dus zal ws toch wel het eea vergeten . @Flora en Boney: Jammer van jullie ongi ! En ook jammer dat jullie ons gaan verlaten, maar begrijp het heel goed. Ik hoop jullie snel weer te zien met heel goed nieuws!! Neem de tijd en rust. @Marrr: Ik vond ook 16 en 17 feb de meest posi ovutesten. Als jij 18 feb die pijn hebt gehad en plots verdween zal dat toch ws je eisprong geweest zijn . Hoop dat het raak is. Nog geklust of stinkt je vriend nog steeds ?? Voelsprieten ????? Hoop het niet voor je . @Rittjuh: Goed klusschema hoor! Hoop dat je ovu vandaag knalt ! En idd lekker fietsen maar! Hoe bedoel je duwen tegen je heupen?? Wij hebben gewoon na het klaarkomen van vriend elke keer naar "mijn hoogtepunt" toegewerkt, gestopt en weer opnieuw....een paar keer dus en vervolgens (op rug liggend dus nog steeds) met een kussen onder mijn kont (of denkbeeldig -> goed voor de buikspieren hihi) zo'n 10 à 15 min blijven liggen. @Nitaa: Ja, jij hebt vandaag je meest vruchtbare dag, dus hup aan de klus!! En fietsen natuurlijk ! Spannend! @Diene: Op mijn dipstick zw.test zag je ook bijna niets....ik uiteindelijk wel iets maar niet overduidelijk en mijn vriend helemaal niets (doet zijn best ook niet hoor) en nog geen 3 uur later een kv gedaan en die was toch wel duidelijk hoor!! Ik hoop het zo ontzettend hard voor je meis!! Zou zo fijn zijn...na zo lang wachten mag je wel beloond worden vind ik ! @Lottie: Jaja, ik gaf toestemming voor die ovu, maar ik heb je deze keer niet gepusht tot de zw.test volgens mij . Hoe gaat het met jou? Nog veel klachtjes?? En je buikje?? @Quint: Jeetje meis da's wel een heftig verhaal ! Een mk is al niet leuk en erg vedrietig en dan ook 3 weken lang bloedverlies en onzekerheid hebben...bah. Hoop dat je snel weer zwanger mag raken en dat het een plakkertje is. @Inge: Hoe is het met jou? Al een paar daagjes niet meer "gezien" hier?? @Iris: Zit je al richting je eitje? Hoop voor je dat ie of nog voor je vakantie komt of erna?? Wanneer ging je ook alweer weg? @Suzy: De vk inmiddels al kunnen bereiken? Hoe voel jij je nu? Ik heb nog steeds een gevoelige onderbuik. Verder nog niet echt veel. Vanmorgen na het opstaan eerst de poes voorzien van eten en na een half uurtje ofzo dacht ik whaaa dadelijk ga ik van mijn stokje. Alsof je te snel opgestaan bent....mss voortaan toch zelf maar eerst eten?? Tja, ben natuurlijk nog steeds niet zo heel ver maar wanneer bel je naar de ha of vk?? @Wendyenrichard en Soepkip: Welkom ! Zo dat was het wel weer even, denk ik.
Haha altijd grappig als mensen al berichtjes plaatsen voordat de mijne eindelijk klaar is . @Lottie: Haha, ja ben nog steeds een beetje van slag. Het is zo'n raar gevoel. Ik vind het ook moeilijk (geeft een beetje een naar gevoel) dat je niets kan/mag zeggen, wil liever nu mijn ouders enzo vermijden. Ben bang dat ze het aan me zien of ruiken . Gingen dus zondag en gisteren onverwachts uit eten en bij iemand eten...nou ik meteen in paniek: wat mag ik wel/niet eten/drinken....whaaaa . @Suzy: Hoe gaat dat in zijn werk, mvm? Komen ze discreet langs, of zijn ze herkenbaar (bestelbusje met grote reclame erop)?? Weet jij zo hoe duur ongeveer de CB digi met indicator is?? Wil hem eigenlijk ook wel doen. Foto is genomen nadat de test al lang droog was. Heb hem vanmorgen om 7.30 uur gedaan maar lekker nog even in bedje gekropen.
Suzy Hier gaat ie wel hoor. Ben zo blij dat ik een Angelsound heb, kan ik gelijk ff luisteren als ik me druk maak. Hoe voel jij je? Wat goed dat je ook mee gaat doen aan MVM TIP VOOR MVM-ERS als je misselijk of onpasselijk wordt van de geur uit de flessen, dan mag je ze even buiten laten luchten! Scheelt echt! Moon Hahaha, volgens mij was jij dat niet in je eentje van de zwangerschapstest nee. Waren er meer Ach, ik deed t uiteindelijk zelf toch. Wbt klachtjes valt het wel mee eigenlijk. Wel erg moe en volgens mij af en toe wat chagie haha. Mn buik is wel aardig bol al vind ik. En ik ben nu al 3kg kwijt, dus had t niet verwacht. Zal nog eens een foto maken morgen ochtend ofzo. Dat met eten snap ik wel! Had ik ook heel erg. Let altijd goed op. Op voedingscentrum kan je goed zien wat wel en niet mag en volgens mij ook wat een beetje kwaad kan en wat heel veel kwaad kan. Zo niet, dan heb ik dat lijstje vast nog wel ergens! Prachtige test!
Hey meiden, Even snel tussen door, moet zo weer werken.... Ben bang dat het hier game over is, vanmorgen wat bruin slijm gehad dus denk dat de ongi morgen wel zal komen Al blijf ik wel hopen dat het niet zo is en het van een innesteling is, maar ja morgen zal ik het weten...... Morgen zal ik even alles bijlezen en reageren, nu helaas niet veel tijd meer. Tot morgen
@ Lottie: Je verhaal is te volgen hoor Maar is een kussen hoog genoeg? Heb nooit echt het idee dat het werkt haha @ Nitaa: Nee, het zal niet aan het klussen zelf liggen. Eerder aan of de zaadjes slim genoeg zijn om mn ei te vinden deze keer. Jij ook nog succes met klussen Wat een leuke tijden zijn het toch he? @ Moon: Tuurlijk hoor jij nu bij zwanger Heb je de duidelijke test hier nog gepost? Ik kan m gemist hebben hoor Zie hem net in de link. Mooie knaller Ik las op www.randjesfietsen.info dat je op je heupen moet duwen om de spanning vast te houden ofzo. Geen idee of dat werkt. Eerst maar eens meerdere randjes halen Had jij het ook gedaan afgelopen ronde dat randjesfietsen? @ Suzy: Wat goed dat je je hebt aangemeld voor MvM. Hoop maar dat het klussen effectief is geweest. Wordt weer duimendraaien de komende weken. @ Diene: Weg met dat bruin! Op hoeveel DPO zit je nu?
@ Moon: Ik heb me gisteren via de website aangemeld voor een intake, toen t bericht verzond kwam er in beeld te staan dat ik binnen 3 werkdagen teruggebeld zou worden! Even afwachten dus! Met Moeders voor Moeders heb ik de vorige x ook meegedaan! Vind het wel een uitdaging om elke dag zo'n pot vol te plassen! Ze komen heel discreet langs, gewoon in prive auto. Vervolgens kun je aangeven waar je die potten wekelijks neerzet voor de "melkboer" . Je hoeft ze dus niet aan de weg neer te zetten gelukkig! Ook ik ben druk bezig om niet zwanger te lijken! Gister toen ik ff bij m'n paps op "ziekenbezoek" was werd ik dus gebeld door moeders voor moeders maar ze voelde al aan dat t niet zo'n gelegen moment was! Ik kreeg vervolgens een rooie boei en heb maar tegen m'n ouders gezegd dat t de bloedbank was over wanneer ik bloed kwam geven! Verder voel ik me super! Wel een beetje moe af en toe! En ook momentjes van duizeligheid! Ik heb 's avonds ook echt een opgezetten buik en af en toe een beetje buikkrampjes! @ Lottie: Volgens mij is dat niets voor mij zo'n Angelsound.. Ga ik veel te vaak bevestiging zoeken! Als ik echt wanhopig ben kan ik altijd nog naar mijn vriendinnetje die zelf vk is! Ze heeft zelf zo'n doppler en ze heeft me tijdens mijn vorige zwangerschap een paar keer uitgenodigd voor een "pretecho"in het ziekenhuis na haar werktijd!
Mooi testje Moon!! Ben zwaar jaloers!! Oja, voor de nieuw zwangeren nog maar eens.. Heb nog steeds een MvM ketting, als 1 van jullie zetje compleet wil hebben, kies dat zelf de armband, dan kan ik de ketting zo naar je opsturen (als je m wilt hebben uiteraard) Diene; Shit hé!! Ik ga KEIHARD duimen dat t een innestelling is!!!! Werkse!
@Lottie: Dank je wel ! Ben toch elke keer bang dat er geen streepje komt . De t-streep verschijnt nl niet meteen (wat ik steeds hoop) en dan denk ik ook dat ie niet donkerder is dan de dag ervoor, maar als ie (bijna) opgedroogd is zie je wel verschil . Weet jij hoe duur de cb digi met indicator is?? En werkt MvM discreet? Woon nl aan een drukke straat met bekenden, dus tja dan wil ik niet dat ze het zien aan het bestelbusje ofzo . Ben benieuwd naar je foto !! Ik zal jouw link straks eens bekijken. Maar mag je bijv. een 4 kazen pizza waar gorgonzola op zit?? Gorgonzola in principe niet, toch, maar als ie in de oven is geweest wel?? Of ook niet? Word er zo onzeker van . @Diene: Neeeuhhhhhh, het mag alleen als het de innesteling is. Heb je altijd bruinverlies voor je ongi?? En zo lang van tevoren?? @Rittjuh: Ja, heb deze ronde aan het fietsen gedaan. Dinsdag begin van de middag vertelde Lottie ervan en terwijl ik op internet zat te lezen wat het was, komt mijn vriend effe snel thuis dus ja meteen geprobeerd. Diezelfde dag ('s avonds) kreeg ik ook mijn ovulatiepijn en de ochtend erna ook nog geklust en gefietst (althans geprobeerd) en tja, het is wel raak. Dus wie weet komt het toch daardoor?!?! Heb niet op mijn heupen geduwd hoor ! Wel mijn vriend bijna elke keer een pak slaag gegeven ivm dattie steeds stopte...haha .
@Suzy: Ah, dank je voor je info ! Zie je wel dat ik weer wat vergeten ben ....hoe is het met je vader?? Is ie alweer wat beter? Ja, dat bedoel ik dus. Als het over zwangerschap of bevallen gaat, ben ik ook bang dat ik ga blozen of raar ga kijken zodat ze het weten. Ik wil het pas aan (schoon)ouders en broers/zussen vertellen na de eerste echo. Is toch vroeg genoeg vind ik en dan heb je zelf al wat bevestiging gehad. @Marrr: O, ik hoop het zo voor jullie allemaal. Heb gisteravond ook een kaarsje gebrand. Realiseerde me vanmorgen dat ik hem niet uitgedaan had voordat ik naar bed ben gegaan . Vriend is na mij naar boven gekomen, dus hij zal het wel gedaan hebben. Het huis is iig niet afgefikt .
Whaha Moon; Zou ook wat zijn, dat jouw huis afbrandt omdat ik zwanger wil worden!! Whaha! Maar lief en dank je wel voor je kaarsje!! (Blij dat t goed afgelopen is..) Suzy; Oja, sorry, Hoe is het met je vader? Ik ga nu aan het werk! Niet te lange verhalen typen allemaal, anders ben ik morgen weer een uur aan het bijlezen!!
Hoi meiden, Niets terug gelezen, drukke dag gehad en Mitch ligt nu net even in bed. Hier vanmorgen ongi geworden, zoals verwacht Ben benieuwd of komende maand er nog een eisprong komt...
Diene ohjee, hoop dat het niet doorzet! DUIM Rittjuh Ik deed zelf geen kussen eronder, maar kantelde gewoon mn heupen omhoog en deed mn handen onder mn kont. Gelijk goed voor je buikspieren haha. MVM Je kan het vaak ook ergens wegbrengen als je dat handiger vindt. Mijn tip over de stinkende flessen nog gelezen??? Oja, als 1 van jullie de ketting en armband NIET mooi vinden...kies dan de armband dan neem ik m graag over als het mag Suzy Doet die lieve vriendin dat ook voor onzekere kennissen van jou??? Moon Suzy heeft net een stukje over mvm getypt. Die met indicator was dat ik 13 euro. Je mag alleen geen kazen waar "au lait cru" op staat, de rest wel voor zover ik weet. En bijna alle kazen staat dat NIET op Caruli Balen!
@ Caruli: Jammer, nu is het zo difinitief @ Marrr: Werkze! @ Moon: Ok, dan doen we het maar zonder dat duwen. Ga straks uit werk nog even randjesfietsen En miss morgen nog als vriendlief nog wil
Hey dames ben ik weer, was druk met werken. Balen Caruli van je ongi... helaas op naar de volgende ronde. Neeeeeeee DIene hoop niet dat het je ongi is.. Hoop heeel hard dat het van een innesteling is! Begint je ongi normaal met bruin bloed? MvM wilde ik ook aan mee gaan doen, maar vlak voordat die vrouw langs zou komen kreeg ik een miskraam... als ik weer zwanger mag worden, ga ik het wel weer doen denk ik. Hier nog lang geen ei, mijn ongi is eindelijk klaar sinds vandaag.. hoop ook dat het nog even duurt, ben pas 9 maart weer thuis! Ga volgende week woensdag (2 maart) weg.
Hallllooooooooooooooo, ik kom me hier ook maar weer melden. Ik dacht dat deze ronde verloren was omdat man en ik allebei griep hadden, maar volgens een programmaatje op m'n iphone heb ik later m'n ei gehad en ook nog op die dag geklust! Nu had ik afgelopen zondag en maandag beetje bruin bloed. Daarna niet meer....dusssssssssss....toch nog spannend deze maand!