NVNT-lijstje - Lynnami nod 31 jan - Nitaa, nod 6 feb - Caruli, nod 20 feb - Boney nod 21 feb - Diene, nod 27 feb - Chicken, nod 1 maart - Marrr, nod 5 maart - Gimena nod 5 maart - Rittjuh, nod 12 maart - Iris2009, nod xx maart - wendyenrichard, nod 6 maart Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: - Florabella aka ongeduldige truttebel nod 22 feb (getest op 16-2 en 18-2) - Caruli nod 20/21 feb nega getest op 18 feb en 21 febr. Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief getest) - Moon77, nod 20 feb (op 18 feb licht positief) Dames die ongi zijn geworden: - troetjuh nod 8 feb - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest) - Iris2009, nod 17 feb Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest) - Berenbotje, nod 20 jan - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds) - Suzy, nod 15 feb (17 feb positief getest!) Miskraam - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari
Chicken;Normaal een cyclus van 35 dagen, dus 5 weken en sinds de miskraam is het 6 weken.. Dus even afwachten of het nu weer 6 weken is. Maar ik hoop het nu even wel, omdat ik een weekje op vakantie ga zonder man! Dan gaat zwanger worden moeilijk he. Bij jou spannend dus!! Gezien je NOD zou het idd heel goed van een innesteling kunnen zijn
NVNT-lijstje - Caruli, nod 20 feb - Boney nod 21 feb - Diene, nod 27 feb - Chicken, nod 1 maart - Marrr, nod 5 maart - Gimena nod 5 maart - wendyenrichard, nod 6 maart - Rittjuh, nod 12 maart - Iris2009, nod xx maart - Nitaa, nod xx maart - Soepkip, nod .... Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: - Florabella aka ongeduldige truttebel, nod 22 feb (op 16 en 18 feb negatief getest) - Caruli, nod 20/21 feb (op 18 en 21 feb negatief getest) Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief getest) Dames die ongi zijn geworden: - troetjuh nod 8 feb - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest) - Iris2009, nod 17 feb Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Berenbotje, nod 20 jan - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds) - Suzy, nod 15 feb (17 feb positief getest!) - Moon77, nod 20 feb (op 18 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief) Miskraam - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari mk) - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest) Chicken, je had niet het meest actuele lijstje vandaar dat ik hem nu even post .
Chicken heeee gezellig!! Spannend! Welk programma heb jij? Ik had er ook een. Van welke cycluslengte ben je uitgegaan nu dan?
@ Diene & Marr: Mijn duimen draaien weer voor jullie! @ Lottie: Ik zal het eens aan haar vragen! @ Chicken: Welkom terug! Ik duim ook voor jou! Enne 1 x kan genoeg zijn hoor! @ Caruli: Wat k*t zeg! Ik had zo gehoopt dat je bij ons op de wolk kwam zitten! Ik reserveer een volgende voor je oke? @ Rittjuh: Fietsze! Thnx voor t vragen naar m'n vader! Lief van jullie! Hij zat er gisteren bij alsof er niets gebeurd was! Nu is t ook een nuchter type! Hij had mooi 2 strijkijzer afdrukken op z'n lichaam! was ie heel stoer aan t showen! M'n vader is gewoon een schat!
SuZy lief van je!! Zou wel gaaf zijn en als ze t niet vaak wil doen houden we t stil Sorry ik had helemaal niet meer naar je pa gevraagd. Gelukkig gaat t weer, klinkt als n leuke man!
@Lottie: Ja, sorry....vergeet ook de was in de wasdroger te stoppen c.q. op te hangen dus gaat lekker haha. Heb inmiddels ook effe de site van voedingscentrum gecheckt. Maar als je een pizza met mozzarella of gorgonzola hebt mag dat toch wel, omdat ie in de oven boven 70 graden verhit wordt? Heb toch de pizza mozzarella voor de zekerheid genomen. Heb donderdag boodschappen gedaan en dingen gekocht, waarvan ik nu denk o jee mag dat?? Had echt geen idee dat het wel eens raak kon zijn. Gek hoor! Heb de cb digi online besteld, dus komt als het goed is morgen binnen. Moet die persé met ochtendurine? Wil hem morgen doen, maar vind het ook leuk om het pas te doen als mijn vriend thuis is. @Caruli: Jammer van je ongi ! Weet je zeker dat het je ongi is??
Moon geen idee of verhitten t goed maakt, misschien googlen? Mozzarella mag wel toch?? Das toch niet "au lait cru"?? Als je iets wilt weten over n voedingsmiddel of drinken mag je t vragen hoor, veel weet ik nog wel. Van caffeine en voorverpakte sla weet je t wel denk ik?? Ik ben zelf iemand die zo goed mogelijk op wil letten, maar snap als anderen t anders doen hoor maar dan weet je iig dat je t altijd mag vragen mocht je dat fijn vinden ja die test kan na je nod prima savonds. Voor je eigen rust kan je evt twee uur ervoor niet drinken en plassen
Even een stomme vraag: een milkshake van de McDonalds mag dat?? Vriend belt net op met de vraag of ik er 1 wil....jawel, maar mag dat wel? Zegt hij: hoezo? Ik zeg: denk eens na.....hij: ooooooooo ja! Maar mag dat?
Hey dames, Moon mijn nod is als het goed is 9maart. Jou testje ziet er super uit!!! Suzy,wat handig zo'n vriendin.daar zou ik vaak op bezoek gaan.als dat mijn vriendin was. Carulli,jammer voor je. Weer op naar een nieuwe ronde.hopelijk hoeven we dat de volgende keer niet meer te zeggen. Chicken,nog 7 daagjes.spannend.duim duim duim Ritjuh,die zaadjes zijn vast slim deze maand. Diene,nee hoop het niet meid!!!!! en de rest die ik vergeten ben ook hallo. @all,hoe voelt bij jullie de eisprong aan??ik voel het volgens mij nooit.maar vandaag had ik een beetje last van mijn buik.soort ongiachtige gevoel.zal dat iets kunnen zijn??? Ga masr gauw een rondje fietsen,voordat het te laat is hihi
Ja mag!! Edit: heuh softijs niet en milkshake niet?? Die kende ik nog niet Waarom zou dat niet mogen??
Heb gehoord dat er een of andere bacterie in kan zitten.teminste dat zei mijn zusje toen ze zwanger was.
Meiden, ik ben er weer!!! Vanmorgen had ik een knaltest!!!! Ik heb al een beetje teruggelezen, nog 20 pagina's te gaan. @Moon: Gefeliciteerd!!!! Geweldig!!! Ik zag het streepje ook hoor op die eerste test! @Marr: Als je die onduidelijkheid over je ei zo vervelend vindt, waarom ga je dan niet tempen?
Ik heb t opgezocht. Dat geldt alleen wanneer de machines amper gebruikt worden. Die van de mac draaien overuren en zijn ook nog ns heeeeel koud hihi. Verder is de hoeveelheid bacteriën onderzocht bij de mac in de milkshake apparatuur onderzocht en kwam er goed vanaf. Ik vertrouw t wel
Oooo moon dan mag je!!!! Ik had er eerst ook nog nooit van gehoord.maar die van de mac.worden idd volop gebruikt. Inge,wat super voor je .een knaltest.
@Nitaa: Ja, dat heb ik ook gelezen maar ergens anders ook weer dat het wel mag (van Mac dan). Ik ga zometeen jouw nod invullen. @Lottie: Dank je wel voor je gegoogle. Heb hem nu voor me staan, jij zou het wel opdrinken? Is een kleintje hoor! @Inge: Dank je wel ! Jeej een knaller!! Fotootje??
NVNT-lijstje - Caruli, nod 20 feb - Boney nod 21 feb - Diene, nod 27 feb - Chicken, nod 1 maart - Marrr, nod 5 maart - Gimena nod 5 maart - wendyenrichard, nod 6 maart - Nitaa, nod 9 maart - Rittjuh, nod 12 maart - Iris2009, nod xx maart - Soepkip, nod .... Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: - Florabella aka ongeduldige truttebel, nod 22 feb (op 16 en 18 feb negatief getest) - Caruli, nod 20/21 feb (op 18 en 21 feb negatief getest) Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: - troetjuh nod 8 feb - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest) - Iris2009, nod 17 feb Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan Positief getest op 18 januari) - Berenbotje, nod 20 jan - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds) - Suzy, nod 15 feb (17 feb positief getest!) - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief getest) - Moon77, nod 20 feb (op 18 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief) Miskraam - Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari mk) - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest)