Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    ik ben n heeeele oplettende maar ik zou de shake wel nemen;) alleen gewoon niet te vaak dan;). En in de zomer zou ik dan weer geen softijs en n shake nemen. Dan zitten er toch sneller bacteriën in

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ja, jij bent de prof dus vraag het ook aan jou :D! En hij smaakt zoooooooooo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr!! Nog maar genieten en een beetje afscheid nemen. Drink het ook niet zo vaak, maar zul je zien dat ik er nu heel vaak zin in heb ;).

@Nitaa: Graag gedaan :D! Ik dacht dat ik mss mijn vorige lijstje kon wijzigen, maar dat ging niet meer. Maar zo af en toe het lijstje updaten is wel handig voor het overzicht, toch?!

3. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge! Wauwie! Gefeliciteerd! Welkom op de roze wolk!

@ Lottie: M'n vader is ook echt een topper! Ben ook echt een papa's "kindje"!

@ Nitaa: Heel handig zo'n vriendin, m'n vorige zwangerschap waren we tegelijk zwanger maar ik heb haar toen echt als vriendin gezien en niet als vk. Misschien omdat ze zelf als zwangere ook zo haar onzekerheden had. Ik wil heb haar geloof ik ook liever als vriendin! ;)

@ Moon: Als softijs niet mag, had ik m'n vorige zwangerschap een groot probleem! Ik heb toen bijna iedere dag wel een ijsje gegeten! :D

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    als je t niet weet kan je er niks aan doen natuurlijk, maar wat ik weet probeer ik op te letten en soms hoor je ineens weer wat nieuws! En niet roken en drinken en geen rauw vlees lijkt mij t belangrijkst;). Haha ik had een week voor nod 4 blikjes redbull gekocht! Die staan me nu dus steeds aan te staren!! Zal jij idd ook vast gaan merken met dingen! Toch kan ik t wel laten omdat ik weet waar t voor is en t is "maar" 9mnd:D

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Quint: hier ook een mk gehad. Gelukkig was mijn lichaam snel weer hersteld. Heb een mk ook als mega zwaar ervaren. Ik hoop voor je dat je snel weer roze ziet!!!

@Wendy: Welkom hier! Wat een zwaar besluit zeg. Ik hoop dat het raak is!

@Flora: Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Ik zal af en toe wat extra warmte en kracht naar je proberen te sturen ;) Ik vind het super goed van je dat je voor je zelf kiest! Doe rustig aan en laat je lekker verwennen. Dikke knuffel!!!!

@Suzy: Wat heftig zeg van je vader! Hoe gaat het nu?

Bavaria rose alcohol vrij??? Niet gezien op de beurs (wel een hele leuke kinderwagen en kamer :)) Maar ga het zeker eens proberen als het straks terrasjes weer is!!

@Lottie: hoe heet die Rose??????

Pffff.....ben nu bij pagina 282....ga nu ff langs de buren en kom misschien zo weer terug!

6. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Het gaat heel goed met hem! Hij kan weer dingen die die voor de cardioversie niet kon! Maar tis gewoon even schrikken!

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Soepkip en Chicken welkom!

@Boney: Jammer dat je weg gaat. Maar ik snap het wel. Sterkte!!!! Hou je haaks meid ;)

Ik ga ook met mvm mee doen. Ik heb al een armband (met de mk, heb uiteindelijk nooit wat ingeleverd) en ik wil nu de ketting. Maar als ik die niet meer kan kiezen, neem ik m graag van je over Marr!!!

Ik ga nu ook lekker mn bed in. Ben misselijk en word gek van de spiertrekkingen in mn bovenarm :-s

Slaap lekker allemaal!!!!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    NVNT-lijstje

- Boney nod 21 feb
    - Diene, nod 27 feb
    - Chicken, nod 1 maart
    - Marrr, nod 5 maart
    - Gimena nod 5 maart
    - wendyenrichard, nod 6 maart
    - Nitaa, nod 9 maart
    - Rittjuh, nod 12 maart
    - Iris2009, nod xx maart
    - Soepkip, nod ....
    - Caruli nod 29 maart

Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben:

- Florabella aka ongeduldige truttebel, nod 22 feb (op 16 en 18 feb negatief getest)

Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben:

Dames die ongi zijn geworden:

- troetjuh nod 8 feb
    - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest)
    - Iris2009, nod 17 feb
    - Caruli nod 20 febr

Zwanger!!!

- Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest)
    - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder)
    - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest)
    - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest)
    - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest)
    - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest)
    - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest)
    - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief)
    - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan:$:p Positief getest op 18 januari)
    - Berenbotje, nod 20 jan
    - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds)
    - Suzy, nod 15 feb (17 feb positief getest!)
    - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief getest)
    - Moon77, nod 20 feb (op 18 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief)

Miskraam

- Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari mk)
    - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest)

Heb mijn eigen weer even goed op de lijst gezet ;) Op naar 29 maart :$ Dat lijkt nog zoooooo ver weg.
    Zou wel super leuk zijn als het deze maand zou lukken (mocht ik een ei nog krijgen) Dan zijn al mijn kindjes December kindjes :D

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Chicken: Spannend meid :D

Moon: Helaas wel echte ongi, ik loop zowat leeg!

Suzy: Thanks meid, ik hoop ook dat het dan deze ronde raak is, ben alleen zo bang dat ik geen ei meer ga krijgen.... Of dan maar weer een paar maanden aan de pil en dan weer stoppen voor mijn ei ;)

10. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Caruli: Hoezo zou je weer aan de pil gaan? Dat snap ik niet! Gewoon doorgaan met je eitjes! Ik blijf door duimen voor jou! Gun het je zo!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Doordat ik stop met de pil krijg ik nog ±3mnd een eisprong volgens de gyn. En daarna gaat het lichaam het normaal weer overnemen en zelf doen. Maar ik heb erge pco dus nooit een cyclus van mijn eigen en geen eisprong. Dus vandaar dat ik dacht als ik nu geen eisprong meer krijg dan weer een paar maanden aan de pil en wie weet als ik dan weer stop dat ik dan wel weer een eisprong ga krijgen. Zo vergroot ik de kans om zwanger te raken, zonder eisprong kom je niet ver helaas ;)

We hebben er toen niet voor niks steeds zo lang over gedaan ;)

Maar goed we zullen eens zien wat de gyn 18mrt gaat zeggen, al weet ik dat nu al wel....

12. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Caruli: Ow, nu snap ik het pas! Wat een gepuzzel en een gedoe zeg.. Wat denk je dat de gyn gaat zeggen?

Wil je in ieder geval even een dikke knuffel geven! Komtie:
    *KNUF* EN NOG 1 DAN! *KNUF*

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Thanks meid, lief van je :)

De gyn die wil ons dan of Clomid geven of weer doorsturen naar de IVF poli. Maar dat zien we niet meer zo zitten.. We hebben 4 ivf behandelingen en 3 cryo pogingen gehad en dat hakt er toch harder in als dat we dachten. En nu helemaal met 2 kids waarvan 1 een zh kindje is enzo.
    Dus we willen graag nog eentje, maar niet er alles voor op willen geven. Dus als het komt is het welkom, maar het MOET niet ala minute.
    Maar toch als ik dan weer ongi word dan baal ik er wel weer van...
    Maar goed, we moeten er ook met zijn 2en achter staan, en manlief wil de MMM niet meer.

Nu nog niet in ieder geval, mocht het later heel erg gaan kriebelen wie weet dan ooit nog, maar verwacht van niet.

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Heb weer gelijk een hoop gemist in die avond dat ik hier niet was ;) Ga het even teruglezen en dan reageren.

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; softijs/milkshake is groen licht hoor! Zijn honderden vrouwen verslaafd aan softijs tijdens hun zws. En bovendien, toen je moeder zwanger was van jou mocht ze gewoon filet american en kattenbakken verschonen en ook jij bent heel.. (Ik weet het; cliché) :p
    Maar ik kon me ook ongeloveloos druk maken over wat ik wel en niet mocht eten, maar dat ga je echt geen 8 mnd meer volhouden! Dus, als je je aan de standaard richtlijnen houdt (Geen rauw vlees, niet te veel vitamine A (lever/pinda's), niet teveel koffie, geen saladebar en vaccuumverpakte vis) moet het helemaal goedkomen!
    Maar ja, wat is dan weer rauwvlees he? ;) Heb heel lang staan twijfelen bij de spaanse worsten enz. En heb zelf besloten dat het rauw is; het is iig nooit verhit.. (salami/chorizo/fuet)
    Verder moet het geen probleem zijn wat je eet hoor. Heb ook wel es gelezen dat teveel kaneel slecht is. Maar vk zei dat t onzin was en dat t pas teveel werd als je een pot kaneel per dag op eet.. Nou eet smakelijk.. :p

Inge; Omdat ik vroeg opstaan nog veel vervelender vind ;)

Lottie; mss kun je regelen dat wanneer iemand de ketting van MvM wil, de armband neemt, zodat je kunt ruilen en dan krijg je weer mijn ketting.. ;)

Caruli; Balen meis! Maar is clomid ook geen optie? Of komt daar ook een hoop poespas bij kijken? (Ik gun het je zóó!!)

Rittjuh; succes, ik was ook een half uur bezig!! ;)

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé meiden, bedankt voor jullie welkom..hihi

@Lotte...jaaaaaaa, ben er weer. Ik heb op de Iphone Period Tracker. Die gaf met 28 dagen al een latere eisprong aan dan de banners op ZP. 14 dagen voor de nieuwe menstruatie. Omdat ik nu al twee maanden dus een langere cyclus heb, zou m'n ei dus nog later geweest kunnen zijn.

Heb nu nog steeds beetje lichtrood/roze slijm....zo strange!

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Iris: Dat was een lange ongi dan zo te lezen. Zal voor je duimen dat je ei nog even op zich laat wachten ;) Ga je op vakantie? Ja, lees ik net ;) Waar gaat de reis naartoe?

@ Chicken: Klinkt idd spannend :D Zou het een innesteling geweest zijn? Hoop het in ieder geval voor je!

@ Suzy: Dankje ;) Hou het deze ronde maar bij het oefenen van het randjesfietsen haha. De volgende cyclus gaan we er maar eens optimaal gebruik van maken. Wie weet werkt het.
    Volgens mij heb ik het verhaal over je vader gemist... Kan je kort vertellen wat er was gebeurd?

@ Nitaa: Als ik mijn ei gevoeld heb, dan voelt het idd als een soort 'buikpijn'. Maar niet als een ongigevoel. Bij mij niet in ieder geval, maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk.

@ Inge: Super dat je een knaltest hebt :D Ga je hem nog showen hier?

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    NVNT-lijstje

- Boney nod 21 feb
    - Diene, nod 27 feb
    - Chicken, nod 1 maart
    - Marrr, nod 5 maart
    - Gimena nod 5 maart
    - Rittjuh, nod 5 maart (testen mag pas op 8/9 maart)
    - wendyenrichard, nod 6 maart
    - Nitaa, nod 9 maart
    - Iris2009, nod xx maart
    - Soepkip, nod ....
    - Caruli nod 29 maart

Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben:

- Florabella aka ongeduldige truttebel, nod 22 feb (op 16 en 18 feb negatief getest)

Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben:

Dames die ongi zijn geworden:

- troetjuh nod 8 feb
    - Mirtjuh, nod 13 feb (11 feb negatief getest)
    - Iris2009, nod 17 feb
    - Caruli nod 20 febr

Zwanger!!!

- Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest)
    - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder)
    - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest)
    - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest)
    - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest)
    - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest)
    - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest)
    - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief)
    - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan:$:p Positief getest op 18 januari)
    - Berenbotje, nod 20 jan
    - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep savonds)
    - Suzy, nod 15 feb (17 feb positief getest!)
    - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief getest)
    - Moon77, nod 20 feb (op 18 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief)

Miskraam

- Florabella, nod 10 jan (op 7 jan positief getest en 23 januari mk)
    - Quint, nod 23 jan (op 13 jan positief getest)

===================================================

Mn NOD verzet van 12 naar 5 maart. Maar omdat mijn lf maar 10 dagen is de laatste 2 rondes, kan ik pas testen op 8 of 9 maart als er geen ongi is.

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb geen idee Rittjuh...ik hoop het zo en anders volgende maand voor het eerst eens ovu-testen proberen.

@Iris..inderdaad lastig zonder man. Waar ga je naartoe?

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Trouwens wel veel meiden die al 4 dagen of meer voor NOD posi testten zeg!

Deel Deze Pagina