@ all:Thnx voor het meehopen! Ik ga idd uitkijken, laat m'n bieftukje (hoe zonde) sowieso doorbakken! En ik neem wel een tomatensoepje ipv carpaccio Maar tis ook zo zonde dat ik iets anders heb genomen en achteraf niet zwanger blijk te zijn! Hahaha.. @ Adora: Ik voel echt een heleboel, maar dat kan natuurlijk ook tussen m'n oortjes zitten.. T zijn niet echt uitgesproken zwangerschapskwaaltjes maar dat heb ik de vorige x ook niet gehad! Heb geen idee.. @ Caruli: Mijn duimpjes draaien voor een innesteling!
Suzy: Geniet van je soeppie, en hopelijk een positieve test. Moon: Nee mijn ongi komt meestal ineens doorzetten, maar door de pil kan natuurlijk alles door de war zijn....
@Suzy: Mss dat het nu ook nog geen kwaad kan?? Het komt natuurlijk toch ook wel vaker voor dat vrouwen niet weten dat ze zwanger zijn en dus ook van alles eten en drinken. Ik geloof dat de eerste paar weken er nog geen "band" is met het kindje?? Maar goed, je moet natuurlijk zelf doen waar jij je lekker bij voelt. Als jij dat wel wilt eten, dan doe je dat toch gewoon!? Ik was gewoon aan het wijsneuzen .
@ Moon: Ja klopt, de vorige x wist ik t pas na 5 weken en heb ik de eerste weken van alles gegeten, gedronken en ik rookte toen nog! Aan foliumzuur was ik toen ook nog niet begonnen. Beetje ongepland!
Carpaccio e.d volgens mij had t ook te maken met bepaalde bacteriën die kwaad kunnen. Als m'n ei is geweest neem k niks meer, wat zijn die 9mnd nou op de rest v je leven denk ik dan hè. Ibuprofen mag je bijv eigenlijk al niet eens nemen als je zwanger wil worden, niet alles heeft n direct nadelig effect, soms ook doordat je zelf ziek kunt worden. Moon weet nie of je t gelezen had, maar waar voelde je die steken precies? Ik had n stuk voor je getypt wat ik voelde tijdens de innesteling enz
@ Suzy: Anders doe je toch een testje voordat je uit eten gaat? Van mij mag het hoor Die paar uur gaat het verschil vast niet maken
Suzy ik zit naar je banner te kijken en je nod is vandaag toch?? Dan vind ik ook dat je mag testen, want t ging om niet VOOR nod testen.
hi meiden ik doe ook mee hoor! - Iris2009, nod 2 jan - Groen29, nod 2jan - Gimena, nod 4 jan - suzy, nod 4 jan - Whitney, nod 5 jan - Ukkie2009, nod 6 jan - Rittjuh, nod 7 jan - Kim2610, nod 8 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Moon77, nod 9 jan - troetjuh nod 10 jan - Manoe, nod 11 jan - Lottie, nod 12 jan - Doortje79, nod 12 jan - Adora, nod 12 jan - Dianana nod 16 jan - Quint, nod 23 jan
NVNT-lijstje - Chicken1975, nod 30dec (op 30dec negatief getest) - Groen29, nod 2jan - Gimena, nod 4 jan - suzy, nod 4 jan - Whitney, nod 5 jan - Rittjuh, nod 7 jan - Kim2610, nod 8 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Moon77, nod 9 jan (op 1jan negatieve ovutest) - Troetjuh, nod 10 jan - Manoe, nod 11 jan - Doortje79, nod 12 jan - Adora, nod 12 jan - Lottie, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Quint, nod 23 jan dames die t niet vol hebben gehouden: - Iris2009, nod 2 jan (op 31dec negatief getest) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2jan licht positief getest)
Ukkie: heb je al een keer getest? Hopelijk is het streepje nu duidelijker Jee moon ik zie nu pas dat je al vroeg getest hebt zeg, wanneer is de volgende test? Ik ga proberen als ik deze week naar de stad ga om kruidvat testen te kopen, of hebben jullie tips voor een betere test? Ik hoor geregeld dat de kruidvat ook vals positief kan geven hier op de site...
Caruli kv 2v5 is bij kassa als beste getest. Ik denk persoonlijk dat die valse testen lang niet altijd vals zijn. Vaak zeggen mensen dat omdat ze dan toch ongi worden, maar in werkelijkheid hadden ze n vmk. Als ze niet hadden getest wisten ze dat niet en waren ze "gewoon" ongi geworden. Snappie? Ik heb altijd spierwitte testen met kv en bij m'n zwangerschap alleen n streepje
Ja das waar, als je niet te vroeg test weet je het ook niet. Ik had bij Mitchell blijkbaar 5 dagen voor nod getest, wist het toen niet omdat ik blijkbaar een lange cyclus had hihi. Zat de volgende dag bij de gyn voor een echo maar niks te zien, 3 weken later pas een vruchtje met hartslag. Wel mooi om te zien hoe de zwangerschap zich opbouwd, had elke week een echo Dan denk ik dat ik toch maar kv testen ga halen, niet te duur en toch handig Pfff vind het wel spannend hoor, en nu nog 1 week wachten en maar hopen dat ik niet ongi word. 8 jan feest van Casey en de 9e is ze echt jarig, weet niet of ik op die dagen wel wil testen. Als het negatief is heb ik geen zin in een feestje denk ik.
@Lottie: Ja, ik had jouw innestelinfo ook gelezen en wilde daar nu nog op reageren. Ik vergeet zo vaak naar dames terug te reageren op het moment dat ik zelf een berichtje stuur . Vaak moet ik ook zoveel blz teruglezen dat ik het allemaal niet meer weet...mijn geheugen begint echt af te takelen . Allereerst wilde ik zeggen dat alle info welkom is en natuurlijk kun je er niet teveel op baseren omdat iedere vrouw en zwangerschap anders is. Maar toch leuk en interessant om te zien hoe het bij jullie gegaan is. Die steken voelde ik rechtsonder, maar volgens mij niet ter hoogte van mijn eierstok/eileider. Hoop ik dan maar. Het was echt maar een paar keer achter elkaar en wel even heftig. Ik heb weer gelezen dat misselijkheid kan komen op het moment van de verwachte menstruatie . Lekker duidelijk allemaal. Niet dat ik denk dat het bij mij met een evt. zwangerschap te maken heeft, want de afgelopen dagen echt weer (te) veel en (te) vet gegeten enzo. Het is weer afwachten. Hoe gaat ie bij jou? @Caruli: Nee, ik heb niet getest joh. Dat was een ovutest en die mocht wel . Ik was benieuwd, omdat ik meerdere dagen posi testen had, hoe ie na een paar dagen was. Gelukkig bijna geen streepje te zien. Ik wil voorlopig niet testen, maar wil het eigenlijk wel al een keertje voor nod doen . Mss de 7e ofzo. Maar ja, deze praatgroep is bedoeld om niet te eerder te testen...hmmm. Hoe is het met je bruinverlies? @Suzy: Kriebelt het niet om voor je etentje te testen??
@ Lottie: Je hebt helemaal gelijk, 9 maanden op een leven is niets, maar buiten dat wil je dat je vruchtje ook niet aandoen... Met carpaccio loop je idd het risico de listeriabacterie op te lopen volgens mij.. Dus ik ga vanavond gewoon lekker een soeppie eten! En ik wil wel graag voor die tijd testen maar dat wil die kerel van mij niet! Hihi.. En morgen is mijn NOD, nog niet vandaag, maar ben blij dat ik jullie toestemming heb! Is de test al wel betrouwbaar nu? En, ik ga er zo een paar bij de Etos scoren, welke is t meest betrouwbaar? Lfs suzy!
Ik zou naar de Kruidvat gaan.. 2 testen voor 5 euro... Die meten al bij 20 HCG. De meeste testen pas bij 25.
NVNT-lijstje - Chicken1975, nod 30dec (op 30dec negatief getest) - Groen29, nod 2jan - Gimena, nod 4 jan - suzy, nod 4 jan - Whitney, nod 5 jan - Kim2610, nod 8 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Moon77, nod 9 jan (op 1jan negatieve ovutest) - Troetjuh, nod 10 jan - Manoe, nod 11 jan - Doortje79, nod 12 jan - Adora, nod 12 jan - Lottie, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Quint, nod 23 jan - Rittjuh, nod 31 jan dames die t niet vol hebben gehouden: - Iris2009, nod 2 jan (op 31dec negatief getest) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2jan licht positief getest) Dat was ook niet de meest actuele lijst. Heb mezelf weer aangepast
@ Rittjuh: Weet je wat t probleem is hier bij de kruidvat, er lopen altijd zoveel bekenden in die winkel... Hahahaha.. Maar ik neem zo m'n bivakmuts wel mee! Welke moet ik dan hebben? Lfs
@ Suzy, wat spannend.... mijn toestemming heb je ook, voor of na het etentje Ik wordt een beetje gek van mijn lichaam en heb nu pas de eerste keer de drang dat ik nu toch ook wel erg nieuwsgierig ben en het liefste wil testen, dit heb ik al die maanden helemaal niet gehad. Maar we zitten in het clubje en ik heb net het kruidvat met een grote bocht ontweken, dus geen vroegtestjes in huis en gewoon afwachten tot woensdag. Ik moet die dag werken van 14 tot 22 uur en ben nu alweer aan het denken moet ik het ervoor of erna doen, voor is manlief niet thuis erna wel. Maar had vorige week gezegd dat ik zo'n pijn in mijn buik heb, dus manlief gaat ervan uit dat ik gewoon ongi word. Voel me af en toe raar, mijn buik lijkt wat opgezwollen, maar kan ook allemaal verbeelding zijn, we blijven maar wachten...... (zucht)