Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Zeker en heel erg leuk :)

2. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Hahahaha, ik maak alleen gebruik van mijn hulplijn als ik me echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel zorgen maak hoor! Heb t de vorige x niet gevraagd, ze bood t aan! ;)

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Haha, ik kan wel voor anderen echo's maken ja. Alleen niet elke week en altijd. Dat gaat opvallen :p

Het leukste is als de zwangerschap wat verder is, want ik doe geen inwendige echo's....

4. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Oke Lottie, thanks voor de uitleg, had het alleen nog nooit zo gehoord :)

Inge dat is wel super handig. Alle zwangeren gewoon lekker wekelijks bij Inge langs :) hihi

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
  6. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Werk je eigenlijk nog wel? Of zit je de hele dag echo's van jezelf te maken! :D

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Haha Suzy, ik heb tot nu toe nog GEEN echo's gemaakt! Zondag ga ik naar mn ouder werkplek, waar mn vriendin nog werkt en gaan we daar een echo maken. Maar ik denk dat ik als ik wat verder ben elke week wel ff snel ga spieken Hahaha

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ga mn bedje in, slaap lekker allemaal!!!

9. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Groot gelijk wat betreft de echo's en ook wat t slapen betreft! ;) Slaap lekker!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Truste dames

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ga hier ook mn bedje maar eens opzoeken. Welk leuk hoor dat sommige van jullie zelf echo's kunnen maken of een vriendin hebben die dat kan :D

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Is er nog niemand wakker? :p

Zijn er al meiden die legaal mogen testen?

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Rittjuh: Al een duidelijk posi ovutest gehad? En uiteraard goed geklust en gefietst :D?

@Diene: Meisje, hoe is het met jou? Heb je al een testje gedaan??

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moon: We moeten het nog even doorspreken of ik weer aan de pil ga, even overleggen met de gyn. En wat manlief wil.

Inge: Nee tijdens de 20 weken echo leek alles goed, de symptomen zijn pas na 6mnd goed doorgekomen.

Hier is de ongi alweer bijna weg, maar kan dat het morgen net zo hard terug komt. Zo gaat het hier altijd ;)

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: Ik had maandag een bijna posi test. De 2 dagen erna was de streep een stuk lichter. Heb het afgelopen weekend niet getest, want dat kwam niet uit. Denk dus dat zondag de posi ovu was en dan dinsdag ofzo mijn ei gezien de redelijk donkere test van maandag nog. FF geeft aan dat ik nu op 3 DPO zit, maar denk zelf dus 2 DPO i.v.m. de ovu. Hebben genoeg geklust en maandag en dinsdag randjegefietst. Nu maar hopen dat het genoeg is geweest. Heb dit wel meer als een oefenronde gezien, dus als het niet raak is gaan we gewoon door met randjesfietsen de volgende ronde ;)
    Hoe voel jij je? Al echt zwanger?

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Rittjuh: Ben je al wel gestopt met testen?? Heb het zelf nl al een paar keer gehad dat ie richting posi ging en vervolgens weer lichter werd om uiteindelijk na dagen eindelijk posi te worden. Ik bleef ook echt een tijdje doortesten voor de zekerheid. Voel jij je eisprong? Of zie je iets aan je slijm?? Nou het klinkt wel goed hoor, dat geklus van jullie. Wij hadden ook nog nooit randjesgefietst en hebben een poging gedaan, dus wie weet is oefenen voldoende. Hoop het iig wel voor je :D! Mss toch ook nog even aan het stopcontact gaan hangen, net als ik ;)! Jeetje, wat was ik daar pissed om zeg. Was bang dat daarmee mijn kansen verkeken waren, maar integendeel :).
    Ik voel me nog niet echt zwanger. Heb buiten een gevoelige buik nog nergens last van. En die gevoelige buik komt ook pas in de loop van de dag. Gisteravond had ik wel het gevoel dat ie opgeblazen was, zonder dat er iets te zien is. Maar de test van vanmorgen zei weer genoeg....lekker knal :D.

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: Dat stopcontact sla ik even over ;) Heb het wel een x gehad en dat voelde niet fijn haha. Hopelijk lukt het ook zonder de stroom om zwanger te worden :p
    Heb niet meer doorgetest. Denk echt dat zondag mn piek was ook al heb ik niet getest. Heb de testjes van de vorige cyclus erbij genomen en de test van maandag leek op die van de vorige cyclus na de posi test. Mn temp is ook gestegen daarna en FF geeft een ei aan. Wel een dag eerder dan ik zelf denk overigens. Heb na die bijna posi test nog 2 dagen getest, maar nauwelijks nog een streepje. Denk zelf maandagavond/dinsdagochtend mn ei te hebben gehad. Had beetje 'pijn' in mn buik. We zullen het zien. Miss voor de zekerheid nog paar keer klussen deze week.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    goedemiddag dames!

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Chicken: Haai :) En heb je al testdrang? Nog maar 5 daagjes zie ik...

Deel Deze Pagina