Hello Lady's! Hoe is t? Lekker geslapen allemaal? Hier wel! Heb net nog ff een test gedaan! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/43779-albums6248-picture33013.jpg Wacht nog steeds op een telefoontje van de vk... Grrr...
@ Suzy: Mooie knaltest Kan niet missen Hoop dat de vk snel belt. Zou vandaag uiterlijk gaan gebeuren toch? Anders miss morgen zelf weer bellen als je niks hoort.
Lottie; Ik ben 26 Inge; Mooie test! Ik heb ook een 9 mnd dagboek liggen nog. Bij vorige zws om eoa reden niet in begonnen.. Volgens mijn bijgeloof moet ik er dus juist zsm in beginnen omdat ik vorige x een mk kreeg en dus naar mijn idee onbewust doorhad dat ik niet in het dagboek moest schrijven.. Idioterie!! Moon; Fijn dat je het voor me opneemt hoor! Rittjuh; Hoop echt dat t genoeg geweest is! Ga weer duimen! Diene; En?en?en?en?en?en?en?en?..........???? Hier alles rustig.. Nog geen ovu's weer gedaan, maar zat er wel over te denken dat straks nog even te doen.. Droomde vannacht alweer zo lollig, hopelijk deel voorspellend.. Droomde dat ik mijn man opbelde met een zwangerschapstest, om te vragen of hij nou al over een testje had geplast en toen zag ik ineens dat de test waarmee ik belde positief was, dus hoefde hij niet meer te plassen... Whahaha! Ik hou echt van mijn dromen!!
Suzy: Goed dat je zelf gebeld hebt, nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Op naar 15 maart Marrr: Wat een leuke dromen heb jij zeg
Suzy; Yaay 15 maart!! Dat valt nog wel af te tellen!! Spannenddddddd!! Krijg je dan direct echo of alleen intake???
hmmmmm... mn ovu is nog steeds bijna positief.. Echt scheelt een milikleurlijntje.. klopt dat wel? Zou haast denken dat deze kruidvatkuren heeft.. (zijn van zwenk btw)
@ Marrr: Wat vreemd. Hoeveel dagen istie al bijna posi? Bij mij echt 1 dag knal en dag erna nog redelijk posi. En soms maar 1 dag gewoon. Heb ze ook van Z&K; de dipsticks.
ik heb 16en 17 knal gehad en tot 21e bijna posi doorgetest en vandaag dus weer.. Weet niet hoe t de afgelopen 3 dgn is geweest, maar zal ook wel zo zijn... beetje raar wel..
Diene; je bent online!! Vertel!vertel!vertel!!! Ik hoop het zooooooooooooooo..................................... duimduimduimduimduim...
Haha ja ben online ff snel de topics bij aan het lezen... Ik ben ongi, dus geen testje meer nodig gehad ben echt een beetje moedeloos. Normaal ben ik echt verdrietig als ik ongi ben geworden. Nu heb ik dat niet zo, meer een gevoel van hopeloosheid.....zou het ooit nog??? ik weet het niet, zie het ff niet meer zo zitten.
He gatver meis!! K**zooi!! Snap je gevoel wel.. Iig heb je je afspraak bij de gyn al staan, dus hopelijk kunnen ze iets voor jullie doen! Dikke knuffel meis! Ik had het jullie zóó gegund!!
Dank je Marr kan de knuffel wel gebruiken. Ja idd maandag naar de gyn. Kijk er best tegenop, denk echt dat ze iets gaan vinden waardoor het ons niet lukt Het is een beetje dubbel, van de ene kant wil je dat ze niks kunnen vinden, maar dan vraag je je af waarom het niet lukt. Aan de andere kant al ze iets vinden kunnen ze er misschien iets aan doen.... Tja we zullen zien
Hoop gewoon dat ze iets heel kleins vinden, wat niet ernstig is en makkelijk te verhelpen is, maar het wel duidelijk maakt waarom het niet lukte... En dan lukt het uiteraard alsnog héél snel!! Jullie kindje komt er wel! Daar ben ik van overtuigd!! Bovendien kunnen ze zoveel tegenwoordig... Positief blijven he!
@Suzy: Jeej, een afspraak! En idd een knaller, die knalt net iets meer dan die van mij . Ga vanmiddag de cb digi met indicator doen, dus ben benieuwd. @Marrr: Had ik deze ronde ook hè!? Heel veel dagen gelijk of knal, dus wie weet is het een goed teken. Hoop het voor je. Jij zit nu op 6dpo?? En jij hebt idd wel hele rare dromen hoor ! @Diene: Neeeuhhh ! Echt waar?? Weet je het zeker? Dan ben je toch veel te vroeg ongi geworden? Doe je ook geen testje voor de zekerheid? Heb het al vaker gemeld en doe het gewoon weer....heb een verhaal van iemand gelezen die een paar dagen te vroeg ongi was geworden en bleek achteraf toch de innesteling te zijn. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar hoop gewoon nog steeds dat je wel zwanger bent. Kan me voorstellen dat je tegen de onderzoeken op ziet. Weet je ook nog niet wat ze de 28e gaan doen?? Ik gun het jullie zo ontzettend! Er hoeft helemaal niets mis te zijn met jullie, hoor! Het is een kwestie van geluk hebben dat jouw eicel en zijn zaadcel elkaar ontmoeten. Dat gaat helemaal goed komen met jullie ! DIKKE VETTE KROEL!!!! @Rittjuh: Dan zal die pijn toch wel je eisprong geweest zijn. Spannend dus. Ik zou vandaag nog maar eens gezellig doen .
Ja iets kleins dat ze makkelijk kunnen verhelpen zou idd niet zo erg zijn als ik het daarna wel snel raak is. Wel jammer dat ik er dan zo lang op heb moeten wachten om erachter te komen. Heb het ff heel moeilijk met positief blijven......
Moon dat heb ik ook vaker gehoord dat meiden ongi zijn en toch zwanger...de afgelopen 2 maanden heb ik zelfs een testje gedaan nadat ik ongi was, voor de zekerheid. Nu niet, geloof er gewoon niet meer in..... Zoveel vroeger ben ik nou niet ongi. het is dag 27 en de agfgelopen maanden is gemiddeld 28 dgn dus kan wel. Ik weet niet precies wat er bij degyn gaat gebeuren, wel dat ik een inwendige echo krijg en mn vriend mee moet. Dus ze zullen wel een hoop vragen gaan stellen en dan kijken hoe verder.