Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Moon...mooie test zeg! Ik weet echt niet of het raak is. Voelde met m'n eerste zwangerschap ook niks, dus ik zal echt moeten afwachten..

@nitaa..yep, zit al bijna aan de verkeerde kant van de 35..hahaha. En jij?

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Chicken; ga je het niet testen volhouden?? ;)

Moon; sorry, was even ego.. ;) Maar gave test zeg!! Nu is het wel duidelijk toch?! :p Nu lekker genieten!! :D

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Marr, ik ga echt m'n best doen...ik wil echt wachten tot ik een paar dagen overtijd ben, ik haat witte testen!

4. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Chicken,ik 32.
    Hoop voor je dat je het volhoud met testen.
    Vorige maand heb ik zelf ook niet getest.was al 1 dag over mijn nod.
    Op een of ander manier.wist ik ook gewoon echt dat het niet raak was.
    Daardoor wad mijn drang echt weg om te testen.
    Maar duim voor jou!!!!!!

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Chicken: Nog 4 dagen. Het wordt steeds spannender. Hoop dat je nog even kunt wachten met testen om een teleurstelling te voorkomen. Ik word liever ongi dan dat ik een witte test heb. Dan zit je er zo op te wachten namelijk. Gelukkig - tis maar hoe je het bekijkt - is mijn lf 10 dagen, dus ik weet al vrij snel na mn ei of het eventueel raak kan zijn. Niet dat ik eerder zou gaan testen dan 14 DPO hoor ;)

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Whahaha Rittjuh; Je bent wel goed geschrokken van Lottie he.. :p

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Whaha ja ;) Lottie is de expert hier, dus daar luisteren we dan maar braaf naar he :p

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    LOL Verstandig! ;)

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Sowieso eerst maar eens 4 maart halen zonder tempdaling. Daarna zien we wel weer verder...
    Hoe is het met jou op het wachtbankje?

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Rittjuh; Wiebelig.. ;) Had net al bijna de eerste test uit de kast gescheurd... Compleet nutteloos, ik weet het... Heb iig niet meer zulke overduidelijk symptomen als de vorige 2x... Dus mss dat die mk me eindelijk met rust gaat laten.. :) Heb alleen nog gisteren een hele tijd pijn gehad rechts onderin mijn buik/lies.. Maar gezien vorige 2 maanden zegt dat dus niks..
    Ben alleen nog steeds niet uit het ovutest mysterie.. ;) Denk dat die testen gewoon niet goed zijn, net als die testen van kv mss..?

Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt om niet te testen.. (en ik..;)) Voel je al iets?

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Nee, voel nog niks. Zou ook wel erg vroeg zijn al (pas 3 DPO als het goed is). Zal volgende week wel komen haha. Denk wel dat ik kan wachten met testen. Miss dat als 5 maart mn temp nog hoog is ik er een ovu tegenaan gooi. Dan is mn vriend ook jarig, dus zou fantastisch nieuws zijn! Maar een zw test doe ik echt pas 8 of 9 maart haha. Eerst dat maar eens zien te halen!
    Wanneer wil jij gaan testen?

12. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Jeetje wat is er weer een hoop geschreven zeg! Moest gisteren werken dus had een boel bij te lezen!

@ Caruli: Ben blij dat ik zelf gebeld heb, heb ik iig een datum om naartoe te leven! Ben nogal een ongeduldig typetje! ;) Hoe is het met jou?

@ Rittjuh: Thnx! JA het aftellen is begonnen! Bij jou ook he, maar dan naar je NOD? Wat denk je?

@ Marr: Ik weet niet of ik gelijk een echo krijg. Volgens mij kreeg ik de vorige keer vlak nadat ik me had aangemeld bij de vk een infobrief waarin stond dat ik bij t echocentrum een afspraak moest maken in dezelfde week. Ik wacht die brief dus ff af. Bij de vk praktijk hebben ze geen echo-apparaat nl. Jij hebt idd leuke dromen! Hahahahaha ;) Jij zal er wat aflachen in je slaap! ;) Ik heb geen verstand van ovutesten maar ik denk dat t maarzo eens raak kan zijn bij jou! :D Zou gezellig zijn!

@ Diene: Een dikke vette megaknuffel voor jou! Ik weet ook zeker dat t goed komt met jullie! Idd positief proberen te blijven hoe makkelijk dat ook gezegd is natuurlijk!

@ Nitaa: Ik duim voor je terwijl je op t wachtbankje zit!

@ Chicken: Ff volhouden nog! Heb je er een goed gevoel over?

@ Iris: Hoe is het met jou? Ben je al aan het fietsen? Of doe je daar niet aan?

@ Moon: Wauw, fijn he zo’n indicator die echt letterlijk zegt dat je “zwanger” bent! En plas ophouden is nooit leuk! (Zeker niet als je zwakke bekkenbodemspriertjes hebt, whahaha)

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Suzy: Zit nu op 3 of 4 DPO. Hoop echt dat het raak is deze keer! Qua klussen heb ik er echt een goed gevoel over deze keer. Maar goed, nog ruim een week wachten helaas :p

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oooooo Ik kan niet meer wachten!! En helemaal niet als je zulke dingen gaat zeggen Suzy!!! ;)

Het is dat het geen zin heeft als ik nu test, anders zou ik allang gezwicht zijn hoor.. :p

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: Whahaha, die droom van jou! Geweldig. Levendige dromen horen bij een zwangerschap he ;)
    Verder, je ovu testen...sja, ovu's blijven posi bij zwangerschap. Een ztest kijkt naar hcg en een ovu naar lh. hcg en lh zijn zusjes van elkaar. Zie de hormonen als balletjes; lh = groen balletje en hcg=rood balletje. De ovutest zoekt gewoon naar balletjes in de urine, maar de ztest is strenger, die zoekt naar een rood balletje. Dus als je zwanger bent en je doet een ovu test ziet die de rode balletjes en geeft ie gewoon positief aan...

@Moon: Mooie test hoor!!!

@Diene: Ik vind het zo naar voor je :( Ik hoop echt dat ze gewoon iets kleins vinden wat makkelijk te verhelpen is!!! Klaag maar lekker van je af hoor. Daar zijn we hier toch ook voor? Om elkaar te helpen en te steunen als het ff niet zo lekker gaat!

Vanmorgen heb ik weer een test gedaan. De teststreep kwam bijna tegelijk met de controlestreep en werd ook net zo donker :D:D:D
    Mn gezicht bloost de hele tijd en mn buik is giga opgeblazen, I'm loving it :) Ben zo blij dat ik deze zwangerschap wel merk aan mn lijf! Ik ga weer ff werken.

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Inge; ja, maar dan zou die toch wel even negatief geweest moeten zijn???

Wat fijn dat je je zo zwanger voelt!! :D Geniet ervan!!

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Inge: Geniet er lekker van :D

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Sja, ik weet t niet...je houdt natuurlijk nog wel ff wat lh in je urine na je ovu, ookal is je piek geweest en als er dan ook al ietsjes hcg bij komt....dan is het LH + HCG = misschien wel een bijn posi ovu test....kan je me volgen???

Het gekke is, ik voel me niet zo zeer 'zwanger', maar wel echt anders! En ik zie er ook gezond (wel moe) uit...normaal heb ik niet zo'n blozend koppie haha

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Inge...wat heeeeeeeeeerlijk dat je je zo voelt!! Ik wil ook weeeeeeerrrrrrr!!!

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hmmm...saai hier....

Deel Deze Pagina