Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Whitney: Ik heb diep respect voor je! ;)

2. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg

Danke danke ;)

3. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    @ groen,

Las het net bij een ander forum, dat je vandaag onderzoeken krijgt.

Sterkte meid, en ik hoop toch echt dat je positief test.

Knuf

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    De kv2v5. Het is een wit doosje en kost 5 euro voor 2 testen.

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Nou, idd. Diep respect dat je nog kunt wachten. Hopelijk wordt het wachten beloond!

6. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    @ Rittjuh, ik hoop het ook zo

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Rittjuh: Heeft je ongi toch doorgezet?

@Adora: Had jij trouwens na de innesteling meteen klachtjes? Of voelde je helemaal niets??

Ik heb even gemist wat er met Groen aan de hand is :)??

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    Hihi, ik open altijd twee schermen...eentje om te lezen en een om te reageren;). Anders kan ik t ook echt niet allemaal onthouden hoor!
    Misselijkheid KAN ook eerder komen, maar meestal is het pas rond de 6 weken:).
    Hier gaat ie wel. Beetje last van mijn linker borst. Had ik voor de zwangerschap ook altijd een paar dagen na mn ei en tot aan mn nod. Bij de zwangerschap hield het ineens op een paar dagen na ei (meestal hoor je dus weer andersom;)). Maar ik heb al die tijd geen borstpijn meer gehad (gaf ook bv). Verder af en toe wat steekjes in mn bm, maar niks speciaals. Maar zit ook pas op 5dpo. Hoop stiekem op een tempdaling morgen ofzo hihi;)

Suzy
    Dat heb ik dus ook hoor dat ik het dat kleine vruchtje niet aan wil doen dan. Durfde t niet te zeggen, want wil geen discussie uitlokken hihi. Maar het is ieder voor zich...;). Kruidvat 2v5 is betrouwbaarder dan etos. Maar je hebt bij de etos wel testen van testpoint die 6 dagen voor nod kunnen. Die zou wel posi moeten zijn dan onderhand lijkt mij!

Whitney
    Goed van je dat je niet de winkel in bent gelopen!!!

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Yep :( Het was een ongi, dus een cyclus van maar 26 dagen met een korte lf. Dat laatste maakt me nog het meest onzeker. Hopelijk istie deze ronde wel gewoon rond de 14 dagen. Ga in ieder geval wel ovutesten gebruiken weer.

10. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Rittjuh: Dikke knuf voor jou!

@ Lottie: Ik hou ook niet zo van discusseren! ;)

@ all: Ik heb ze binnen hoor! Vanaaf testen! Begin steeds meer te denken dak niet zwanger ben.. Ik laat het jullie vanavond weten!

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Rittjuh: Hè, verdorie :x! "Was" is het alweer voorbij dan? Zeker een korte cyclus, ook als ik naar je andere cycli kijk...hmm. Wanneer ga je weer beginnen met de ovutesten? En welke had je ook alweer?

@Lottie: Ook ik heb wel eens 2 schermen openstaan, maar dan nog...haha. Zucht....
    Ik voel ook wel veel in mijn onderbuik, maar zoals ik ook al eerder zei: ik vind dat ik maar weinig dagen me echt "lekker" voel, dus geen buikpijntjes of wat dan ook heb.
    Was net nog een beetje raar in mijn maag, nu barst ik van de honger. Ga er maar een appeltje in stoppen, meteen wat vitamientjes en die heb ik hard nodig ;). Ben ziek aan het worden :(.
    Ik ga je trouwens eens een pbtje sturen.

12. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Moon: Dat heb ik nou ook! Wel veel gerommel in m'n buik, maar heel hoog!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lieverd, ik heb een lf van 10/11 dagen en ben al 2 keer zwanger geweest, dus maak je niet te veel zorgen. (zeg ik die dat ook deed.....)
    Veel vrouwen hebben een kortere lf dan 14 dagen hoor.

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Wat bedoel je precies? Dat je ook niet lekker in je maag bent? Heb net een appeltje op, maar dat helpt niet echt. Ik wil nog iets eten, maar ja...
    Vind het trouwens niet gek na al die kerstkransjes en lekkers...mijn maag is gewoon veel gewend nu :p.
    Rommelende darmen schijnt ook een zw.kenmerk te zijn. Heb je dat?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ETOS RIEP ME
    Pfff...ging net even boodschappen halen en ook ik kwam langs een Etos. Ik bedacht me (doordat ik t tegen iemand op t forum zei) dat ze daar testen hebben die 6 dagen voor nod kunnen en wilde er eentje halen...Oehhhh en toen dacht ik...'als ik toch tot nod moet wachten dan heb ik zo'n vroege test niet nodig. Pfff...scheelt me weer 10 euro!!! Woehoe! Nu volhouden...Etos zit 3 min lopen van mij vandaan!

Moon
    Hihi, herkenbaar dat niet lekker voelen;). Bij mij is het niet perse lichamelijk. Heb je pb net gelezen, ga zsm antwoorden. Gaan zo eerst eten. Als ik t vergeet help me dan herinneren hihi, want ik doe ook van alles en niks;)

Rommelende darmen
    Sorry, maar heb ik wel vaker voor nod. Trapte er eerst ook in, maar nu niet meer!!

Niet testers
    Volgens mij hebben we er een paar al een aantal dagen niet gezie3n toch?

16. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Ook diep respect voor jou!

@ Moon: Ja rommelende darmen.. Ze maken ook erg veel geluid!

17. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    Hey Lottie,

Ik ben zo onwijs trots op je, echt super goed.
    Laat die Etos, Kruidvat e.d. maar roepen, wij zijn sterk en kunnen dat negeren.
    WIJ KUNNEN HET!!!!!!!!

Inderdaad we hebben er een aantal een paar dagen niet meer gezien :(

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Suzy: Nou, nog steeds spannend dus!! Hoe laat ga je testen? Ben benieuwd, hoor!! Veel plezier vanavond!!

@Lottie: Goed zo, meid!! Maar ja, wie gaat er nu naar Etos?? Jij prijst zelf altijd de k2v5 aan :)! Heb je helemaal geen testen in huis? Ik wel...ik geloof nog 1 dipstick en 2 midstream testen van z&k. Ze roepen me nog niet echt, maar weet wel dat ik het lastig ga vinden. Vooral ook omdat ik hier regelmatig zie dat er dames zijn die met 9, 10 of 11dpo al posi testen. Merk dat ik dat soms toch moeilijk vind. O ja, dat berichtje komt wel goed hoor! Hoeft ook niet meteen hoor :D!
    Voel jij je ook niet lekker tijdens je cyclus, of bedoel je nu??

19. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Spannend Suzy, ik hoop voor je dat de test postief is!!
    Ik ben sinds gister echt goed ongi geworden. Helaas.

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lottie, wauw wat knap van je!!!!!

Waar is ons lijstje ergens?

Deel Deze Pagina