meiden! hoe is het hier? Al iets van Suzy gehoord, of ging ze na het etentje testen? @ongies: jammer...duimen voor de volgende ronde! @niet testers: hou vol he!!?? @hier: ik durf echt niet te beloven dat ik het volhoud tot de 12de...ik ben daar zo slecht in... ik ben volgende week veel hier te vinden denk ik! Sorry voor de algemene reactie...
NVNT-lijstje - Chicken1975, nod 30dec (op 30dec negatief getest), ongie geworden - Groen29, nod 2jan - Gimena, nod 4 jan - suzy, nod 4 jan - Whitney, nod 5 jan - Rittjuh, nod 7 jan - Kim2610, nod 8 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Moon77, nod 9 jan (op 1jan negatieve ovutest) - Troetjuh, nod 10 jan - Manoe, nod 11 jan - Doortje79, nod 12 jan - Adora, nod 12 jan - Lottie, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Quint, nod 23 jan dames die t niet vol hebben gehouden: - Iris2009, nod 2 jan (op 31dec negatief getest), ongie geworden - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2jan licht positief getest)
Bedankt dames!! Was best moeilijk hihi, maar ik als topicstartster kan natuurlijk niet nu al zelf de fout in gaan hihi. Zat vandaag ook al de hele tijd te denken aan een ovutest doen, maar niet gedaan hihi. Moon Haha, idd kruidvat is veel beter vind ik...maar bij gebrek aan een kruidvat gaat ineens de Etos naar je schreeuwen. Ik heb alleen nog 2 kv testjes liggen. Hopelijk kan ik er af blijven!! Jah, ik voel me bijna de hele cyclus niet echt geweldig Iris Balen zeg. Wil je voor de volgende keer weer op t lijstje? Doortje Dat is niet het goede lijstje hihi. En idd veel hier komen dan...dan kom ik ook! Ik ga het ook heel moeilijk krijgen denk ik!!! Kunnen we elkaar tegen houden
NVNT-lijstje - Groen29, nod 2jan - Gimena, nod 4 jan - suzy, nod 4 jan - Whitney, nod 5 jan - Kim2610, nod 8 jan - Jolan25, nod 8 jan (met korte lf al 5 jan) - Caruli, nod 9 jan - Moon77, nod 9 jan (op 1jan negatieve ovutest) - Troetjuh, nod 10 jan - Manoe, nod 11 jan - Doortje79, nod 12 jan - Adora, nod 12 jan - Lottie, nod 13 jan - Dianana, nod 16 jan - Quint, nod 23 jan - Rittjuh, nod 31 jan dames die t niet vol hebben gehouden: - Iris2009, nod 2 jan (op 31dec negatief getest en 2jan ongi geworden) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2jan licht positief getest) dames die ongi zijn geworden: - Chicken1975, nod 30dec (op 30dec negatief getest en 2jan ongi geworden)
@lottie: pfff 2 vroegtesters die elkaar moeten helpen om niet te vroeg te testen whahahahahaha, die wordt leuk! ow, niet het goeie lijstje? wil je chicken dan nog even op ongie zetten?
Doortje hihi het is lullig voor jou als ik test vind ik en andersom, dus we moeten wel ons best doen. Was ze gisteren ongi geworden? Weet ff niet hoe ik t in het lijstje t beste kan zetten allemaal hihi. Rittjuh is nl ook ongi geworden maar doet wel weer mee in januari
@ Suzy: Thnx meid! Hoop op een mooie posi test voor jou! @ Moon: Heb de testen van Z&K. Had idd niet zo'n korte cyclus verwacht. Vind dat op zich niet erg, maar had liever een langere lf. We zullen zien wat deze cyclus brengt. Ga vanaf dag 7 proberen te klussen om de dag en rond ei 3 dagen achter elkaar en dan nog 1x om de dag. Vanaf dag 11 wil ik ovu's gaan gebruiken en dan mogelijk dag 13 weer en dan elke dag tot mn ei is geweest. Ff zien wat de test van dag 11 gaat brengen. @ Jolan: Dat stelt me idd wel wat gerust! Mn vriend vindt ook dat ik me nu nog niet zoveel zorgen moet maken. Dat mn lichaam nog moet ontpillen enzo. @ Lottie: Goed dat je die test niet gehaald hebt meid! Ben trots op je @ Iris: Knuffel meid! Samen op naar de volgende ronde
Moon: ah oke ik snapte het al niet, zo vroeg. Hier is geen bruinverlies meer en de krampen zijn nu ook ineens weer weg. snap er niks meer van... Suzy: hoe is het meid,ben wel nieuwsgierig hoor
Hallo, daar ben ik dan... Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven.. Net getest, maar helaas.... Helemaal niets, alleen een wit schermpje.. Maar m'n soepje en m'n doorgebakken biefstuk waren heerlijk! Dikke knuf voor jullie Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen!
@Caruli: Klinkt goed. Mss toch innestelingsbloeding?! Duim, duim, duim. @Suzy: Hè jammer. Maar het zegt nog niets, hoor! Dames, ik ga een keer vroeg naar bed. Trusten en tot morgen!!
@ Moon, nou denk niet dat er nog verandering in komt.. Ik wacht wel af wanneer ik weer ongesteld word..
@suzy: wat jammer voor je! toch wel een teleurstelling, kan ik me zo voorstellen! Was je etentje gezellig?
@ Doortje: ja dat is t ook wel meer dan dat ik had verwacht.. Etentje was erg gezellig & lekker, maar voornamelijk lekker zitten fantaseren over babynaampjes en over hoe we de komende feestjes net doen alsof ik niet zwanger ben! Maar das dus (nog) niet nodig!
Suzy: Jee balen meid, maar fijn dat het etentje gezellig was. Hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt. Jee wat een meiden die overtijd of nod hebben en negatief testen. Balen zeg. Zo zie je maar dat je lichaam raar kan zijn... Hier begint de kriebel al hoor, heb vanmiddag stiekem bij de kruidvat testen gehaald... Pff ze roepen nu al vanuit de kast. Maar goed het is nog veel te vroeg, en nu ga ik zelfs twijfelen of het bruinverlies en de krampen niet mijn hele late eisprong geweest kan zijn.... Balen joh dat ik geen ovu testen heb gedaan. Anders had ik nu in ieder geval zicht gehad op mijn cyclus. Moon: Truste!
@ Caruli: Ja dat was zeker gezellig! Ik heb een heleboel dingen gevoeld die ik normaal niet voel, en dacht ook m'n ei te voelen.. Gek is dat he?! Maargoed we blijven positief! Zolang ik nog niet ongesteld ben is er nog niets aan de hand, misschien ben ik wel te vroeg.. En anders gaan we er de volgende ronde weer voor! (Volgens jouw pendel moet t dan raak zijn! )Hoelang moet jij nog wachten?
Ik heb ook geen idee hoe mijn cyclus is, 13 dec ongi geworden dus een cyclus van 28 dagen zou 9 januari nod zijn. Maar vorig jaar na het stoppen van de pil had ik blijkbaar achteraf gezien een cyclus van 40 dagen, dus met een hele late eisprong... Maar idd geen bloed geeft moed. Hoop dat je te vroeg was en gewoon een wat langere cyclus of innesteling hebt gehad en dat je over een paar dagen wel positief test. Had je kv testen? Altijd handig dat er 2 in zitten he
@ Caruli: Nee ik had die van de Etos. Ik (held dat ik ben) durfde t Kruidvat niet in, ik kom daar altijd bekenden tegen en ik weet niet waar de zwangerschapstesten liggen daar. Bij de Etos wel! Daar hoop ik op, op een langere innesteling.. Als t een angere cyclus is weet ik niet of we "goed geklust"hebben...