@ Moon: Bedankt voor je lieve woorden. Wel fijn dat je nog niet misselijk bent enzo. De ongi is er nog niet, maar mn temp is nog steeds heel laag. Dus verwacht het morgenochtend. @ Suzy: Heb wel vaker gelezen dat zo'n foto weinig schade kan aanrichten. Wel een stom antwoord op je vraag zeg. Bezorgd je alleen maar stress. Probeer je er niet te druk om te maken hoor! @ Marrr: Gefeliciteerd! Wat een mooi testrijtje zeg
Rittjuh; Ik heb zojuist unaniem besloten dat je morgen niet ongi wordt, maar gewoon zwanger bent en het net zo spannend maakt als ik deed.. Nitaa; dank voor t besparen.. Vind je t jammer dat je niet op de "natuurlijke manier" mag?
Ja marr het is zeker jammer. Maar heb me er bij neergelegd. En na die eerste keer..heb ik genoeg gehad
@Suzy: Ik werk dagelijks met rontgenstraling en het verhaal wat Moon heeft gepost klopt! Niet ongerust over zijn! @Rittjuh: ik hoop dat het gewoon een innestelingsdipje is! Verder alles gelezen, niets blijven hangen. Ik voel me nog beroerder als gister :-s
@ Inge en Marrr: Stiekem hoop ik het ook, maar als ik realistisch ben kan het niet. Het is dezelfde temp als voor mn ei en heb ook ongipijn. Soms is het er wel en dan weer niet. Nog geen bloed tot nu toe, maar kan ineens komen natuurlijk. En mn temp is nog steeds laag. Een dipje kan toch hooguit 1 dag zijn?
En rittjuh ???hopelijk nog geen ongi te bekennen. Ik heb al zo'n zenuwen echt erg. Dacht ga me eens tempraturen vanochtend. Weet ongeveer mijn normale tempratuur en dat js 36.3. Moet eerlijk bekennen heb niet in bed getemp.maar 2 min later.beneden. Maar mijn temp wad 36.9. Vind het best hoog ondanks dat ik niet in bed getemp heb. Zal wel niet meetellen he?? Maak me echt gek elke maand. Nog 4 dagen hihi
Haha, nitaa; helaas geen verstand van tempen, maar is vast goed nieuws Rittjuh; en? Hoop zooooo geen ongi!!!
@ Nitaa en Marrr: Vanochtend toch soort van oranje (?) met afvegen. Mn temp was wel weer 36,8 maar wel wat later getempt dan normaal. Was ook later gaan slapen, dus heb wel ongeveer even veel uren geslapen. Miss iets meer. Heb wel behoorlijk wat ongipijn, dus het zal wel echt doorbreken straks. @ Nitaa: Hoop dat die hoge temp zo blijft
Jeetje meiden jullie houden het wel heel spannend zo! Hier vanmorgen de laatste midstream test gedaan. het teststreepje verscheen direct toen de urine door de test liep Uiteindelijk is het streepje donkerder geworden dan de controlestreep.Nu op naar een kloppend hartje dinsdag. Heb nog 3 cassette testen liggen van z&k, maar denk eigenlijk dat ik die niet meer ga gebruiken haha
Inge zeker voor jou een mooi kloppend hartje dinsdag. Rittjuh spannend hoor.en die ongi pijn kan ook een goed teken zijn toch??maar oranje???nog nooit gehad. Had ik maar alvast een beetje ongiachtige buikpijn.ik merk nog niks.maar is ook nog vroeg voor mij.
Goedemorgen meiden! Oeh ik zie dat het spannend wordt voor Nitaa en Rittjuh......ik duim voor jullie meiden!!
Ik heb nu nog 4 testen liggen en die MOETEN op!! Heb geen zin meer in testen, maar wil ze niet laten liggen.. Dus over paar dagen nog maar een, om verschil te zien en dan gelijk drie achter elkaar ofzo.. Rittjuh; Oranje betekent een voetballertje.. Hopelijk blijft t daarbij! Duimduimduimduimduim!!
@ Inge: Ik hoop op een prachtige echo voor je dinsdag @ Nitaa: Heb het ook nog nooit gehad nee. Misschien was het wel een soort van bruin. Was zo teleurgesteld dat ik er niet langer naar gekeken heb haha. Zal zo maar eens kijken of het is doorgebroken. Heb wel een tampon in gedaan na dat verlies op het papiertje. @ Marrr: Succes met testen nog Zou super zijn een voetballertje haha, maar ben toch bang dat het mn ongi is Nogmaal daalt mn temp ook op dag 10 en dan dag erna ongi. Dus dat zal nu niet anders zijn. Je slijmvlies breekt toch alleen niet af als er al een nesteling is geweest? Die was er bij mij nog niet.
Rittjuh; Mss is dit juist van je innestelling.. Je bent toch 11 DPO dus kan prima.. Ik blijf hopen hoor!!
Hai dames, ja het is echt doorgebroken. Maar mn temp is wel hoog, dus snap er echt helemaal niks van. Heb wel later getempt dan normaal, dus doe het morgen even om 07.00u, zoals normaal. Dan zaldie wel weer gewoon laag zijn. Of kan je temp echt zo sterk wisselen per cyclus? Het is wel echt een ongi, het is echt veel te veel voor een nesteling namelijk.
Meid tempen kan heel wisselend zijn. Bij mij werkt het ook niet, al doe ik het elke dag op de zelfde tijd enzo. Volgens de gyn lukt het ook niet bij iedereen... Balen dat je ongi bent geworden meid, hopelijk volgende maand meer geluk.
Balen Rittjuh!! dikke knuffel!!! Deze maand gaan we voor de tour de france!! Nitaa; jij al kwaaltjes of testneigingen?