Hoi hoi, Ben ik ook weer even. Voel me niet lekker en dan niet van de zwangerschap maar vanwege een fikse verkoudheid...keelpijn en hoofdpijn en auwwwww. Normaal neem ik de keelspray van Vogel (=wondermiddel) tegen de keelpijn maar dat mag nu niet . Ik heb geen idee wat ik mag innemen, strepsils en trachitol niet en panadol en paracetamol ook niet ...hellup. @Inge: Wow, nu al een kinderkamer gekocht....hihi. Wel leuk voor je ! Ik hoop dat ze je contract gewoon verlengen. @Rittjuh: Knuffel meis! @Nitaa: Spannend en nog maar 2 daagies. Kun je je nog bedwingen?? @Marrr: Nog getest de afgelopen dagen?? @Lottie: Nog niet veel kwaaltjes. Mijn tepels doen nu wel zeer en mijn ene boob is een beetje gevoelig. Gisteravond, vannacht en nu beetje weeïg, maar dat heb ik ook als ik verkouden ben dus denk dat het daarvan komt. Verder nog steeds regelmatig een gevoelige buik. En hoe is het met jou?? Waarom heb je het niet aan je broer verteld dan toen je er was?? En aan je andere broer volgende week als je er naar toe gaat?? Verder weet ik het niet meer .
Moon Paracetamol mag wel hoor. Gewoon in de normale dosering. Omdat ik het niet eerst aan mn broer wilde vertellen en dan de dag erop pas aan mijn vader. Vond dat we het eerst aan onze ouders moesten vertellen. idd misschien volgende week op de verjaardag van oudste broer, zat ik ook aan te dneken net...
@Lottie: Mag dat wel? Het is een huismerk 500mg, maar in de bijsluiter staat dat er te weinig bekend is over de schadelijkheid en dat het alleen op advies van arts of apotheek mag . Lastig hoor...hihi. Oké. Is je andere broer er volgende week ook? Dan heb je meteen 2 vliegen in 1 klap . Maar hoe voel jij je? Heb jij veel kwaaltjes??
Moon Ah nee joh, onzin. Bel je vk of ha en die zegt gelijk NEMEN. Zelfs pasgeboren baby's krijgen het. Denk dat ze t uit veiligheid daarin zetten. Het moet wel gewone pcm zijn, dus niet met coffeine oid. Zolang je t in de normale dosering neemt kan t echt geen kwaad. Ik neem t zelf gewoon zo min mogelijk, maar als t nodig is neem ik t echt wel. Dat is t enige middel wat ik echt vertrouw zelf...en dat terwijl ik behoorlijk bekend ben met geneesmiddelen Weet niet of mn andere broer er ook bij is. En wil het ook niet vertellen eigenlijk als er ook allemaal onbekenden bij zijn denk ik...Lastig. En aan de andere kant wil ik t NU ook gewoon op hyves zetten hihi en dat kan niet zolang zij het niet weten. Ik voel me wel goed. Erg moe nog steeds en weinig eetlust. En ik ben zoooooo benieuwd naar het geslacht! Heb jij lichte voorkeur?
@Lottie: Dank je wel ! Is toch wel handig als je er zelf wat vanaf weet, toch!? Ik begrijp dat je het niet wil zeggen waar anderen bij zijn...ook lastig dus. Mss zorgen dat je de eerste gast bent . Heb je al wel een idee hoe je het wil vertellen?? Ik wil het geslacht ook weten hoor ! Ik heb stiekem wel een voorkeur . Ik zou graag een meisje krijgen, maar ja dat mag ik natuurlijk niet zeggen hè?! En jij?
@ All: Denk dat ik hier de komende weken even wat minder te vinden ben. Ben computerloos, dus kan af en toe op werk of via de mobiel van mn vriend. Wil ook ff wat meer afstand nemen, om er wat minder mee bezig te zijn. Proberen dan Probeer wel af en toe mee te lezen, zodat ik niet hopelijk achterop raak haha. Gaat het nog goed met de zwangeren? Al meiden die bijna mogen testen?
Moon Graag gedaan. Ik snap heel erg goed hoe eng het allemaal is. Ik had eerst ook angst met pcm, terwijl ik weet dat het echt niet nodig is. Zolang je maar niet elke dag de max dosering neemt. Maar bijv. een paar dagen pcm is echt goed. In andere bijsluiters staat dat ook, dus die bijsluiter is een beetje maf. Ik denk dat ik het tegen mn broers gewoon vertel, niks speciaals. Maar weet t nog niet zeker. Zie ze niet super vaak eigenlijk, dus ook niet een hele bijzondere band ofzo. Schelen ook aardig wat jaartjes vind ik zelf. Ow mag je best zeggen hoor, ik heb ook lichte voorkeur voor een meisje en zal zeker wel moeten wennen als t een jongen is! Waarschijnlijk blijven wij bij twee kindjes, dus dan zou ik nooit een dochter krijgen en das wel ff slikken dan... Denk dat bijna iedereen wel lichte voorkeur heeft hoor! Nitaa Nog rare kwaaltjes
@ Caruli: Fijn dat je ei eraan komt @ Inge: Hoop idd dat ze je contract gewoon verlengen. Maak jezelf onmisbaar hihi @ Nitaa: Hoop echt dat je posi gaat testen! Zal voor je duimen.
Dankje rittjuh. Lottie,soms wat ongipijn.beetje gevoelige(.)(.) Maar dat heb ik ook altijd als ik mijn ongi verwacht.
Zoooo net even middagsnurkje gedaan... pffff was bekaf.. Hihi Rittjuh; ik zit ook op telefoon nu ivm kapotte laptop... Grrrr irri!! Hoop wel dat je bij ons blijft hoor! Moon; Beterschap!!! Lottie; wrs gaan wij vanavond ook schoonouders al vertellen.. Zou in jouw geval idd proberen er als 1e te zijn (of laatste uiteraard) Oooh zie net dat je de 12 wk bijna voorbij bent Nitaa; IIIIIEEEEHHHH Ik vind t zoooo spannend!!!!!!!!
Hannamom haha we proberen t! Daar is dit topic voor marrr ik ga dat misschien wel doen ja! Als eerste dan, want iedereen mag blijven eten haha. Jaaa officieel ben ik al 12w2d vandaag (volgens echo). Maar ik laat t zo staan oeh jij al vertellen, leuk!! Op n bijzondere manier of niet?
Hanna mom ik ga wachten.jijtoch ook zeker??? Ik ga mijn test pas op mijn nod kopen.als ik da nog niet ongi ben. Marrr spannenddddd he??je maakt me zenuwachtig hihi
Lottie; nee deze x niks speciaals... Voorige x alles uit de kast getrokken, maar nu is de verrassing eraf.. Dus vertellen we t maar gewoon Nitaa; ben ik goed in he
Hallo lieve dametjes! Daar ben ik weer! Druk weekendje gehad! Had zaterdagavond die verjaardag met al onze vrienden.. En guess what, ik viel na hooguit een half uur al keihard door de mand... Vervolgens heb ik me dood geïrriteerd aan een vriendin die de hele avond stom zat te grinniken waardoor andere vrienden ook achterdochtig werden. Kreeg uiteindelijk toen ik thuis was een sms met de vraag of ik zwanger ben.. Daarom hebben we het gisteren ook tegen onze zwager en schoonzus verteld! Ze reageerden echt superblij, maar ze hadden zaterdagnacht in bed al gediscusseerd over hoelang ik zwanger was ( dus niet eens over of ik wel of niet zwanger ben! ) Heb wel gevraagd of degene die het weten het even stil willen houden aangezien onze ouders en andere broers het nog niet weten! Hoest met jullie allemaal? Nog gecarnavalt?
Haha, Suzy.. Dat had ik dit weekend met de buren ook hoor.. die kwamen eten en hadden t direct door.. Geen carnaval hier.. Woon helemaal in t noorden, daar zijn ze te nuchter en saai
@ Suzy: Wat balen dat ze het nu al door hebben! Hopelijk houden ze hun mond. @ Marrr: Ik blijf hier wel hoor Maar ben er miss niet dagelijks te vinden.