Ik heb me er voor nu bij neergelegd en we hebben afgesproken er in principe tot mei niet meer over te praten. Rond die tijd wil ik echt wel graag voor een 2de gaan, want dan is de oudste al 3 mocht de 2de worden geboren. Dus mocht ik nu al zwanger zijn, dan heb ik vette mazzel haha. Hij weet trouwens niet zeker of hij überhaubt nog een 2de wil, maar in mei hebben we het er weer over .
@ HannaMom: Ik ben nooit een subtropisch figuurtje geweest maar zo koud als nu (deze zwangerschap) heb ik t niet vaak gehad!
Nog niet ongi geworden vanmorgen.dus heb nog een beetje hoop.vannacht wel echt buikkrampen gehad.ik dacht als ik nu naar de wc ga ben ik ongi. Maar nee hoor. Mischien later op de dag dan ....of niet!!!! Ga nu werken.tot laters.
@ Nitaa: Ow, spannend!! Die pijntjes kunnen ook bij een zwangerschap horen natuurlijk. Hopelijk blijven de duivels weg
Goedemorgen Moon lees dat je al veel reacties hbt gehad. Bruinbloed is normaal, 1 op de 4-8 vrouwen verliest wel eens bruin of roodroze bloed tijdens de zwangerschap! Snap dat je schrikt hoor, maar zolang je geen kramp hebt en t niet minstens zo erg is als bij n menstruatie dan is t goed Nitaa jij mag al testen!!!!
Whoohooo Nitaa; ben trots op je dat je t hebt volgehouden!!! Maar nu moet je testen hoor!!! Ik ben veel te nieuwsgierig!!
Mijn temp is gezakt... Van 36,62 naar 36,43... (ik temp altijd laag, temp onder mijn tong). Ook van bruine afscheiding en wat krampjes, nog niet in alle hevigheid, maar ik denk dat het helaas over en uit is.... @Nitaa. Niet getest? Je wilt vandaag nog ff afwachten? Knap hoor! @Bruin verlies. Dat heb ik dus vandaag ook en wel iets van krampjes, maar nog niet heel veel, maar dat kan vanmiddag nog best komen, dus ik wacht het af...
Moon, mijn zus heeft ook met 7 a 8 weken bloedverlied gehad... in paniek natuurlijk dus bij de vk langs geweest. Omdat ze zo ongerust was kreeg ze een echo en er bleek niets aan de hand. Paar weken later heeft ze nog een keer oud bloed verloren en haar dochtertje is nu 20 maanden en kerngezond. Het zegt NIETS maar ik begrijp je onrust hoor daar niet van.. maar echt meid het zegt niets
Moon: Hoe is het nu met het bruin verlies? Hoop dat het niks is meid, heb het ook vaker gehad maar je schrikt wel behoorlijk. Hannamom: Balen meid dat je ongi gaat worden..
Hey dames, Even in het kort:heb nog steeds geen testen in huis. En nog steeds niet ongi!!!!! Heb wel al zo veel zenuwen. Ik durf nog niet eens meer te testen hihi. Toch hopen dat de duivels wegblijven.en dat ik vrijdag een testje mag doen.