Jij!!! Hihi is maar grapje hoor wij moeten leren geduld te hebben, maar ja we zitten niet voor niks in dit topic
Ja jullie moeten geduld hebben. Moet zeggen dat ik nu weer de hele tijd ongipijn heb.normaal als ik mijn menstruatie moet krijgen,heb ik dat nooit zovaak.dan heb ik dat alleen vlak van te voren. Krijg er echt kriebels van.dus denk dat het morgen toch maar snel naar de apotheek scheuren wordt.
Nou idd!! Of misschien kunnen we googlen naar huis-tuin-en-keuken-zelfmaak-testjes??? Azijn kleurt toch ook blauw als je zwanger bent??
Nou bij mij is de ongi doorgebroken. Dus voorlopig over en uit... Ik moet hier maar weggaan denk ik, want ik maak mezelf gek... Succes met wachten en hopen allemaal! Hopelijk tot snel.
@ Nitaa: Je maakt het wel spannend. Test maar lekker wanneer het jou uitkomt haha. Als je ons de uitslag maar laat weten Zal nog ff voor je duimen!
Ojaaaaaaaaaaa... Helemaal vergeten te vertellen.. Kwam vanmiddag onderweg 4 ooievaars tegen.. Heb ze direct jullie kant op gestuurd! Dus nu moet t goedkomen!
Homemade Pregnancy Test with Dandelion Leaves : Remove the dandelion leaves off the stem and keep them on a piece of plastic wrap on the ground. Laat ze op de grond en zorg ervoor dat ze niet in direct zonlicht. Leave them on the ground and make sure they are not under direct sunlight. Nu urineren op de paardebloem bladeren en ervoor te zorgen dat je ze goed te verzadigen. Now urinate on the dandelion leaves and ensure that you saturate them thoroughly. Laat de bladeren zoals het is en controleren ze na elke tien minuten. Let the leaves as it is and check on them after every ten minutes. Als rode blaasjes verschijnen op de bladeren, het is een teken dat je zwanger bent. If red blisters appear on the leaves, it is a sign that you may be pregnant. Zelfgemaakte zwangerschapstest met Pine Sol: Pine Sol is een essentiële olie verkregen door de stoom destillatie van naalden, takjes en kegels uit een verscheidenheid van soorten van den, in het bijzonder Pinus sylvestris. Homemade Pregnancy Test with Pine Sol : Pine sol is an essential oil derived by the steam distillation of needles, twigs and cones from a variety of species of pine, especially Pinus sylvestris . Gewoonlijk gebruikt als een schoonmaakmiddel en een smeermiddel, maar kan ook gebruikt worden voor zelfgemaakte zwangerschapstest. Commonly used as a cleaning product and a lubricant, it can also be used for homemade pregnancy test. Het enige wat u hoeft te doen is mix je urine met de pijnboom sol en wacht enige tijd om te zien of er sprake is van kleur te veranderen. All you need to do is mix your urine with the pine sol and wait for some time to see whether there is any color change. Als dat zo is, kunt u zwanger zijn. If so, you may be pregnant. Zelfgemaakte zwangerschapstest met Bleach: Bleach, een chemische stof die bleekt verwijdert kleuren of door middel van oxidatie, kan ook worden gebruikt voor zelfgemaakte zwangerschapstest. Homemade Pregnancy Test with Bleach : Bleach, a chemical that removes colors or whitens through oxidation, can also be used for homemade pregnancy test. Voeg uw urine van een kopje bleekwater en als het bruist of wordt schuimige, het is een mogelijkheid dat u zwanger bent. Just add your urine to a cup of bleach and if it fizzes or becomes frothy, it is a possibility that you are pregnant. Okee, het staat er een beetje vaag.. Google doet automatisch vertalen... Maar Nitaa, je snapt het idee...!! Ik verwacht je uitslag over 10 minuten........... tijd loopt......
Heeft ze vast wel in huis! Ik lees net dat t met tandpasta ook kan! Dus nu geen smoes meer om het uit te stellen..
Dames bedankt voor het (willen) geruststellen . Ik heb gisteravond nog 1x een speldeprikje bruin gehad en vandaag nog niets gezien, dus hoop dat het over is. Het was ook maar heel minimaal maar toch effe schrikken. Ik bedacht me later ook dat ik al een paar dagen verkouden ben en dus veel mijn neus heb gesnoten (met veel power ) en als ik nies of hoest dan voel ik het aan mijn onderbuik. En uiteraard veel gelopen de afgelopen dagen. @Hanna Mom: balen van je ongi . Nu hopelijk toch snel zwanger. @Marrr: Jaja, weer uitgefeest...gelukkig wel ! Hoe voel je je? Heb je 4 levende ooievaars gezien?? Da's wel heel bijzonder. Shit, dat ik daar niet aan gedacht heb...ik heb de afgelopen dagen een nepooievaar gezien en heb er niet bij stil gestaan om die door te sturen. Ga ik alsnog doen hoor! @Nitaa: TESTENNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Lottie: Ja, alles wel oké maar heb het eigenlijk heel druk met werk. Kan me alleen niet concentreren, dus da's erg lastig en schiet niet op. Is ook lastig dat je geen eetlust hebt, hoe doe je dat dan? @Suzy: Hoest met jou? @Inge: Hoest met jou? @Rittjuh: Hoe is het met jou meid?? Hoe doen jullie dat qua eten?? Ik merk dat ik veel zin heb in slechte dingen en dus geen groenten enzo. Ik had altijd wel een paar makkelijke dagen, maar nu is dat natuurlijk toch een ander verhaal. Bij pizza of frites eet ik meestal geen groenten . Ik heb dus lekkere trek en geen zin in gezond .
@ Moon: Met mij gaat t goed hoor! Ben erg moe, maar das voor een goed doel he?! Hoest verder met jou? Heb diep respect voor je dat je al het feesten hebt doorstaan! @ Nitaa: test test test test!!!!!! @ Marr: testen met bleek en tandpasta? Hoe werkt dat?
Suzy; geen idee.. maar Nitaa gaat t zo testen.. Volgens mij moet je erop of erin plassen en als het schuimt of verkleurd ben je zwanger
tandpasta? Haha als ik dat had geweten had het me een hoop centen bespaard! Vanavond intake gehad bij de vk met 8 weken.. kreeg ik een echo! Dat zouden ze pas doen bij 12 weken maar de echovrouw was in huis dus ik mocht gaan liggen woehoee! (vorige week natuurlijk particulier al een gehad..) dus dit was echt boffen! Ben toch weer 2 dagen terug gezet die ik vorige week vooruit was gezet , vrijdag 8 weken dus Fijn moon, dat het bloedverlies is gestopt!