Suzy feesten??? Hihi dat bericht was denk ik niet voor mij moon ga morgen verder met reageren op je lange stuk
Zzje zou je banner dan gewoon op die 7w5d laten, zal dan vast beter kloppen! Super dat je n echo kreeg! Moon toch reageren. Met eten...ehm die m'n best wat te eten, verder kan k weinig doen. Gelukkig heb je geen bruinverlies meer
Pfff...stelletje kletskouzen!!!! @Moon: Niet schrikken hoor van bruinverlies, is niet erg! Ik had idd een inwendige echo, er zat geen bloed aan het aparaat, maar ze zag in m`n baarmoeder een onregelmatig gebied, dat is een oude bloeding geweest. 29 maart heb ik de volgende echo, termijn bepaling. Nitaa: Spannend!!!!! TESTEN!!!! Verder alles gelezen, niet veel blijven hangen. Wat betreft eten: ik begin smorgens met een broodje op bed, dat eet ik liggend op, dan blijf ik 5 min liggen, dan ga ik op de rand zitten en blijf ik 5 min zitten en dan pas sta ik op. Doe ik dat anders, dan ben ik de hele (ja, de HELE) dag misselijk! Ik leef verder op soep, krijg bijna niets anders weg. Alleen savonds laat, dan krijg ik trek in frikadellen speciaal haha
Haha, bedenk er maar 1! Ik ben er ineens verslaafd aan LOL Lust ook ineens aanmaak limo, terwijl ik dat altijd super goor vond
@ Inge: Ik ben (en was m'n vorige zwangerschap ook) helemaal verslaafd aan chocola en vooral zoet, en (heel apart) frikadellen speciaal! Whahahaha, zal t weer een meisje worden dan? Ik heb nog niets gevonden wat ik nu heerlijk vind en eerder niet lustte (of andersom). Maar eigenlijk vind ik alles lekker!
Dames hahaha ik lees net jullie huis tuin en keuken testjes gebeuren. Moet niet gekker worden. Goed nieuws: Nog geen ongi. Ga onder mijn pauze ff die test halen.en dan doe ik hem vanavond.
Inge mooie echo nitaa spannend!! Eten hmm hier eerder weer zout dan zoet geloof ik, maar eigenlijk beide niet echt. Vorige keer echt zout!!!
Thnx meiden! Pfff, heb vamorgen eerst weer netjes gegeten voordat ik op stond, maar voel me toch zooooo brak. Bleg... @Nitaa: Niet te veel drinken he in de uren voor de test!!! Spannend hoor, ben zoo benieuwd. Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?
Haha ik moest ook zoeken hoor http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/247165-ga-proberen-niet-voor-nod-testen-clubje-345.html#post9379562