Oehhh Nitaa; Spannend!! Maar vanavond moet ik werken... Nah ja, dan kijk ik af en toe wel sneaky op mijn telefoon.. Inge; Mooie echo! Codewoord; moddersloot? Heb ik over het algemeen niet zo'n zin in..
Hello ladies, Ja lekker een frikandel speciaal...hmmmmm. Oké, nu even niet . Maar da's ook weer zoiets...lekker en zin in maar o zo ongezond. Pfff, moet groenten en fruit eten...laatste paar dagen wat minder gedaan maar dat moet toch wel kunnen?? @Marrr: Haha...moddersloot. Tja, klinkt wel goed denk ik. Heb jij een voorkeur voor zoet of hartig?? Voor en tijdens zwangerschap?? @Suzy: Dank je dank je, maar ben natuurlijk niet hele middagen en avonden weggeweest . Voornamelijk de avonden, maar toch wel knap van mezelf . Heb jij van nature al een voorkeur voor zoet?? Ik ben van mezelf een echte zoetekauw. Merk wel dat ik nu als ik wat weeïg ben (door verkoudheid) dat ik behoefte heb aan zuur, dus zure jus d'orange ofzo . @Nitaa: O, ben zo benieuwd! Hoop het voor je hoor! Dat lange wachten (deze maand al een jaar en deze cyclus) mag wel beloond worden vind ik . @Inge: Waarom heb jij dan een inwendige echo gehad? Met 7 weken kun je dat toch ook al gewoon zien? Wel mooie echo's hoor. Vind het toch knap dat iemand daar iets van weet te maken echt een vak apart . Goed, ik ga maar eens snel aan het werk....blegh....kan me al dagen niet concentreren. Niet leuk, want het moet echt weg .
Moon Over het algemeen heb ik weinig trek en als ik trek heb zijn het idd ook lekkere dingen. Niet handig.
Hoi dames, Daar ben ik weer! Terug van een weekje Portugal, helaas is de halve vakantie in het water gevallen omdat Iris toch zieker bleek dan ik dacht. Niks aan te doen... wel even lekker bij mn familie geweest. Oh en geen idee of mn ei nog moet komen, ben er totaal niet mee bezig geweest. Zal vandaag eens een ovu testje wagen. Ik lees dat Marr zwanger is?! Gefeliciteerd!!!! Wat leuk! Verder nog nieuwtjes?? Een hele week terug lezen wordt wel aardig veel.. maar ga in elk geval laatste pagina's ff bekijken
Balen dat je meisje toch nog ziek was. Gelukkig was het verder wel gezellig en je bent er toch even uit geweest Nitaa is al 3 dagen overtijd dacht ik, dus die zou vandaag misschien gaan testen. Ze maakt ons helemaal gek door zo lang te wachten Verder weet ik t even niet zo...
OK Lottie bedankt, ik las het al idd van Nitaa. Je mag nu testen hoor Nitaa het is NIET meer voor je NOD haha. Ben benieuwd, spannend
Moon; Ik heb niet echt een voorkeur.. Als het maar eetbaar is... Maar ben altijd al een vreetdoos geweest hoor.. Probeer heeeeeeel erg mn best te doen zoveel mogelijk gezonde dingen naar binnen te werken, maar oooo wat is dat moeilijk! Doe mij die moddersloten ook maar idd.. En softijsjes... mmmmmmmmmmmmm........... (Kwijl loopt alweer uit mn mondhoeken, bedankt he.... ) Iris; Welkom terug! En dank je wel! Wel een beetje lekker weer gehad?
@ Marr: Moddersloten! Geweldig! Hahahaha, modderslootje speciaal! Moeten we voor softijs ook iets anders bedenken? Die lust ik ook wel! @ Moon: Ik heb normaal geen voorkeur, eet alles in wilekeurige volgorde! Whahahaha... @ Lottie: Ooooooooooooooooooooooh, Big Mac, ook zoiets! Heb je die reclame gezien! Hij springt echt letterlijk in m'n oog! Maargoed dat er hier geen Mac in de buurt is!
LOTTIE HOU JE STIL!!! Moet om kwart over 3 werken, zit eigenlijk te twijfelen of ik vooraf nog wat lekkers moet halen
Haha zwangere vrouwen . Heb net een ovu testje gedaan... en hij lijkt aardig positief!! Dus hopelijk komt mn eitje eraan, ben ik toch nog op tijd terug. ZOu wel een heeel leuk kadootje zijn hihi.
@Iris: Hoi hoi...toch wel een beetje kunnen genieten?? Lijkt positief....die is gewoon posi. Aan de klus jij en wel fietsen hè !? Ik zou er vanavond nog 1 doen als ik jou was. @Lottie: En bedankt...zat net mijn bammetje met jam weg te werken . Pizza, broodje shoarma, frietje stoof, grieks, italiaans, vanille milkshake van de Mac, puddingbroodje......kwijl kwijl kwijl. @Marrr: Dat zou ik maar doen als ik jou was . Bij mij blijft de behoefte altijd bestaan totdat ie bevredigd is. Heb trouwens nog geen gekke dingen waar ik opeens zin in heb, heb gewoon zin in alles wat slecht is .
@Marrr: Haha . Ik heb al sinds gisteren zin in zure matten (snoep), maar heb nog steeds geen boodschappen gedaan dus dat wordt lastig. Ik wil ze ik wil ze ik wil ze. Ik had zondag 27 feb t/m 1 maart een opgeblazen buik (ter hoogte van navel) en maag. Broek zat daardoor erg strak en vanaf woensdag 2 maart niets meer . Heb ook nog niet echt veel meer honger dan normaal (wel iets meer gehad volgens mij), vind het allemaal maar raar hoor! @zzje: Was jou helemaal vergeten . Maar wat goed en leuk dat je nog een extra echo hebt gehad !
Hebben gisteravond al geklust hoor! Dus komt helemaal goed . Misschien vanavond nog maar een keer voor de zekerheid hihi. Toen ik zwanger was en iemand begon bv over een moorkop dan moest en zou ik een moorkop eten! Haha, errrug herkenbaar dus. Ik had alleen veel meer trek in zoet dan patat ed..
Suzy haha hier gelukkig ook geen mac in de buurt! Wel vlakbij de vk, dus gelukkig kom ik er niet vaak langs
@Iris: Wel fietsen hè?! Hahaha, ja alles wat hier voorbij gekomen is gaat er wel in hoor! Maar dat zou ik ook hebben als ik niet zwanger zou zijn. Ben jij van nature ook een zoetekauw of was je dat alleen tijdens de zwangerschap? @Marrr: Ja, mijn boobs doen nu allebei (sinds deze week) wel wat meer zeer. Voornamelijk ook tepels....auwww . Echt bizar, zeker als je ziet bij het nov topic dat iemand met 4 weken al een zw.broek gekocht had?? Nou, heb ik nog niet nodig hoor .