Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Het gaat hier goed met het aantal zwangeren :D Gaan de komende ronde ook randjesfietsen, de vorige ronde hebben we kunnen oefenen ;)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja het gaat idd hard, er zijn er nog maar een paar niet zwanger hier zo..

3. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Ja het gaat idd goed hier met zwanger worden in dit clubjr.
    Misschien brengt dit clubje geluk voor iedereen.
    Ook voor jullie carulli en rittjuh

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Fietsen rules fietsen rules hihi

5. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Balen mannetje is ziek :(, dus niet kunnen klussen en randjefietsen. Vandaag ei pijn, dus mijn eisprong zal vandaag wel zijn. Hopen dat woensdagavond genoeg was...

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat is echt balen:(! Hopelijk was t genoeg, het moet kunnen:)

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Nitaa; Dat is het codewoord voor "hetgeen hier niet genoemd zal worden" ;) Gatver tomaten purree....

Chicken;Balen! Maar woensdag moet genoeg zijn hoor...

@Fietsen; WHOOHOOOO!!!

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Iris: Balen zeg :(! Heb je gisteravond niet meer geklust dan? Mss vanavond nog proberen? Wat heeft je vriend??

@Marrr: Was pizza nog lekker??

Hier gisteravond toen ik naar bed ging nog effe naar de wc en had nu een heel klein beetje bloed :$. Had wel een 15/30 min daarvoor een behoorlijke nies gehad en die trok echt aan mijn buik, maar ja wederom geschrokken natuurlijk. Daarna en nu niets maar ja ik bereid me maar op van alles voor :(. Probeer wel rustig aan te doen en vandaag maar eens niet zoveel en hard te snuiten, want dat heb ik gisteren wel gedaan. En als ik hard snuit dan pers ik tegelijkertijd ook een beetje dus hoop dat het met dat te maken heeft.
    Vanmorgen overigens wel een beetje weeïg (en diarree :)) en dat zal nu ws niet van de verkoudheid zijn, want die is al een stuk minder.

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    hè bah. Je bm is heeel goed doorbloed dus er hoeft maar n adertje te springen en je hebt bloed. Als t meer wordt en je maakt je zorgen dan kan je best je vk even bellen hoor:) ga je nog naar n andere nu trouwens? Of hou je deze?

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Het was op zich niet veel, maar toch. En ik houd me in principe ook aan jouw theorie vast, maar bereid me toch ook een beetje voor ;). Tja, dat vind ik een lastige...had er gisteravond nog met vriend over. Hij zegt dat ik moet bepalen welke vk we nemen en als we overstappen ik vandaag die andere af moet bellen...ja lekker. Heb eigenlijk voor die ene gekozen mede voor mijn vriend, maar het voelt nog steeds niet lekker. En ja, dat is dus ook deels gebaseerd op het verhaal van mijn vriendin en mss vind ik het daar wel prima. Zit dus een beetje met een dilemma :(. Zou graag ervaringen van andere dames horen, maar ja hoe dan??

Hoe gaat ie met jou? Buikje weer lekker gegroeid?? Fotootje??

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    als jij je zorgen maakt dan gewoon bellen;).
    Ik zat nog even te denkn wat ik zou doen wbt de vk..ik zou gewoon gaan de eerste keer, mocht t echt niet klikken dan kan je heus nog wel overstappen;). Jouw baby jouw zwangerschap! Misschien valt t wel mee!

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Moon: Wat is er dan met de vk waar je nu bij zit? Heb het verhaal denk ik gemist...
    Als je je er niet prettig bij voelt, zou ik wel een ander zoeken denk ik.

13. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; pizza was erg lekker! :D
    Wat vervelend van dat bloed... Maar echt niet te druk om gaan maken hoor! Wat Lottie zegt; als je het niet vertrouwt gewoon even bellen.. Maar je hebt verder toch ook geen krampen oid?
    En ik zou idd ook, wat Lottie zegt (Goh wat is die Lottie toch wijs he ;)) gewoon de eerste keer heengaan en dan naar je gevoel luisteren...

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haha word ik nou in de zeik genomen;):p

15. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ah balen Moon bloed is niet leuk, maakt je alleen maar onzeker. Maar het komt echt zoveel voor, dat je zo lang het niet veel is en kramp je er geen zorgen om hoeft te maken. TOen ik een miskraam kreeg verloor ik 2 weken lang steeds wat bloed, maar wel zoveel dat ik het voelde stromen zeg maar...

Mijn vriend heeft buikgriep, dus ja klussen wordt hem echt niet.. VOlgens mij vandaag mn ei, dus dan zou woensdagavond net genoeg moeten zijn.. en anders maar weer naar de volgende ronde. Ik ben allang blij dat mn cyclus weer wat op orde lijkt. Maar 3 dagen later dan normaal mn ei nu, dus dat is wel heel fijn :)

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0

Nee hoor!!! Je bent nog steeds mijn heldin!! :D

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hahaha jammer dat ik je niet kan knuffelen:p

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Nee hoor, je wordt door ons gewoon op een voetstuk gezet :D!

@Marrr: Ja, als ik het niet vertrouw ga ik wel bellen. Nu lijkt er niets meer te zijn, maar ja dat was dinsdagavond ook maar een keer en daarna niets meer tot gisteravond weer. Ik kijk het wel aan.

@Iris: O, da's wel vervelend. Maar hij hoeft toch niet zo veel te doen, laat hem liggen en jij euh bovenop...kan hij gewoon blijven liggen ;):p. Heb je wel gefietst?? Nee, ik heb geen krampen. Had gisteravond daarna wel een hele gevoelige buik, dus was wel een beetje bang dat dat ging komen.

@Rittjuh: We hebben 2 vk-praktijken, 1 met 5 vk's en 1 met 2 vk's. Ik heb de sites zitten vergelijken etc. Bij de eerste voelde het voor mij (ook obv de site) wat minder, maar vriend had zoiets van 5 vk's dus als jij moet bevallen en je bent niet de enige heb je altijd een vk tot je beschikking ;). Nog een aatal puntjes, dus ik dacht oké. Heb ik 1 maart gebeld en afspraak gemaakt (voelde toch niet fijn ;)) en komt de dag erna mijn vriendin onverwachts langs. Had haar al lang niet gezien en gesproken, komt toevallig het gesprek op bevallen en gaf ze dus aan dat haar 2 eerste kindjes via "mijn" praktijk zijn gegaan en ze voor de derde naar praktijk 2 is gegaan, omdat ze niet tevreden was over de eerste. Foutjes gemaakt en onaardig. Tja, daar werd ik dus niet blij van en kreeg meteen een k*tgevoel daardoor. Heb ik dus nog steeds....zucht.

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: het is wat he die moddersloot. Ik heb er gisteravond nog 1 gebakken, kreeg er meteen 2 van mijn vriend :)

@Iris: Je kan altijd nu nog een keer randjesfietsen zonder te klussen...mss zitten er nog een paar zwemmers op afstand, dan help je die weer de goede weg op :)

Vanmorgen was ik heeeeeel misselijk, nu gaat het wel weer. Net weer ff met echo gekeken :D Me so happy, hartje klopt nog steeds! De vruchtzak is al bijna 3 cm...zat alleen nog een beetje vocht naast de vruchtzak, geen idee wat dat kan zijn. Zelf echo's maken is echt zo niet handig...terwijl ik de knoppen moet bedienen span ik mn buikspieren aan en heb ik echt slecht beeld. Maar belangrijkste heb ik weer ff gezien.

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oh, wat lijkt me dat heerlijk als je zelf even kunt kijken.. :)

Deel Deze Pagina