Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Inge
    en t vruchtje? Hoe groot is die? 1.20cm ofzo hè?

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    pffffffffffffff... Heb alweer zin in een pizza....

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja hallooo moeten we daar nou ook weer n woord voor verzinnen dan??:p weet er gelijk eentje maar niet gepast na t nieuws van vandaag;)

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    whahaha! Denk niet dat ik er door een codewoord niet aan ga denken... Mijn maag wil dat nou eenmaal.. ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik zag net n pot augurken en toen had ik er ineens zin in!!! Dat telt zeker niet;) heb ze al in geen mndn gegeten. Sterkte met je pizzazin

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Heb me beheerst hoor! Ben nu keurig netjes aan het koken! :D

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Inge: Fijn dat je even hebt kunnen kijken :)

@ Moon: Snap wel dat je twijfelt ja. Iedereen kan foutjes maken, maar je moet je er zelf wel prettig bij voelen denk ik. En ja 5 tegen 2 heeft wel een voordeel, maar dat is natuurlijk niet het enige waar het om gaat. Succes met beslissen :)

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #3768 Moon77, 11 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
    @Rittjuh: Ja lastig hè?! Maar ik voelde me er dus van tevoren al niet helemaal prettig bij, dus dubio.

@Marrr: En wat ga je nu eten dan?

@Inge: Tja, lekker hoor! Jij hebt al 3x keer gekeken en wij moeten maar wachten....pfff. Wel fijn dat het hartje klopt :). Mss kun je aan je ha of apotheek iets vragen voor de misselijkheid. Ik geloof dat er ook iets is van Weleda.

@Lottie: Hmmm augurken...ook lekker en lang geleden. Is wel een beetje volgens het plaatje hihi.

Ik wil LASAGNE en zure matten van de Aldi NU NU NU NU NU. Moet alleen nog effe wachten op vriend ;)...zucht. Ik heb overigens net effe 2 uur liggen slapen :$.

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    hihi daarom:p was best lekker! Van de halve augurken, lekker zoetzuur:)
    Zijn die zure matten vd Aldi zo lekker? Zijn ze nog open;)?? Hij zit hier 3min lopen (30sec fietsen:p) vandaan!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    whahaha ik lig ff dubbel! Zeg ik tegen manlief "is de Aldi nog open?" ik heb namelijk nog melk nodig voor
    de kleine en dacht dan gelijk ff stiekem zure matten mee te nemen. Zegt ie "ja hoezo". Dus ik zeg " dan ga ik zo als M slaapt ff ZURE MATTEN halen;)" zegt hij "wat zeg je?" ik weer " ehh melk bedoel ik" ik kwam nie meer bij!!!

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Bij ons tot 20 u, maar weet niet of dat overal zo is. Je kunt op hun website kijken natuurlijk. Dat is snoep hè ;)!? Verpakking met 3 verschillende kleuren en o ja ik vind ze lekker. Heb er nu ook al dagen zin in vanwege het zure...hihi.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heb al gekeken:) tot acht uur! Ja haha weet wat t zijn, maar kijk nooit bij t snoep daar eigenlijk, dus wist niet dat ze die daar hadden.

Ps heb nog berichtje gepost pagina terug:p

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Die had ik effe gemist. Maar hahaha wat een bak zeg :D. Euh, dat is zwangerschapsdementie hihi :). Ik hoop dat ze ze daar ook hebben en ben uiteraard benieuwd wat jij ervan vindt. En natuurlijk hoop ik dat vriendlief er ook mee thuiskomt ;).

14. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hahahaha, oeps. Manlief is weer aan de beterende hand, dus vanavond nog wel ff aan de klus dacht ik :D

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    dacht ik al omdat t het laatste bericht op de pagina was;) is vaak zo:). Ik haat onze Aldi! GEEN zure matten:( sowieso bijna geen snoep. Grrr nu maar paaseitjes meegenomen;) maar had ook zin in zuur! Maar vond t wel lachen dat ik dus wat anders zei dan ik wilde zeggen:p hopelijk krijg jij je matten wel

Iris
    ik hoop dat je m zover krijgt!! Doe je best;)

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Hè shit. Paaseitjes zijn ook lekker, maar niet als je zin in zuur hebt. Vriend belde net ook al om te zeggen dat ie ze niet kan vinden....grrr :x. Gelukkig zit AH er naast dus nu moet ie daar maar die matten van LookOLook halen....zijn ook wel lekker.
    Dit is nu al de 3e keer dat ik snoep lekker vind en ze het opeens niet meer verkopen ;). Daar kan ik dan weer niet tegen.

@Iris: Mooi, aan de slag dan maar en fietsen met die beentjes :D.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hahaha das een teken!!! Ik wilde ook door naar de c1000
    maar had al wat spullen cd Aldi in m'n fietsmandje. Boehoeeee:(

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ik snap niet helemaal wat je met cd bedoelt, maar je gaat niet bij de C1000 naar binnen omdat je boodschappen van de Aldi had?? Had je geen tas bij je dan? Ik ga dan wel gewoon met die boodschappen naar binnen hoor...je hebt toch altijd de bon die kunt laten zien.
    Vriend kwam net binnen met matten van LookOLook (heb er inmiddels ook al wat op ;))....JEEJ...eindelijk mijn behoefte kunnen bevredigen :D.
    Nu nog wachten op de lasagne :p.

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: cd = vd. Ik heb hem...hihi.

20. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Hey,wordt dit het: waar heb ik zin in om te eten?????topic.
    Het gaat snel zeg.het was nog pas het fietstopic.
    Vandaag nog een testje gedaan.had er 4 gekocht bij het kv.
    Hij was nog steeds super positief.
    En eten???heb vandaag even geen zin om te eten.waarom weet ik niet.
    oke heb macaroni gemaakt en stiekum weer twee theelepeltjes tomatenpuree gehad.
    Mmmmmm

Moon,maak je niet gek he??bel naar de vk als je het niet vertrouwd.

Iris zet hem op vanvond!!

Deel Deze Pagina