@ Ukkie: gefeliciteerd!~ @ Gimena: spannend! I'll keep my fingers crossed for you! We houden hier gewoon maar moed zolang ik nog niet ongi ben, anders vrijdag weer een testje doen!
Jolan.. een vroege miskraam is een miskraam wat vlak voor je nod of net na je nod misgaat.. dus dat je net positief test en dan ongesteld wordt. Gelukkig heb ik bij beide keren nog nooit zo'n duidelijke streek gehad (hij is duidelijker in het echt hoor
Gefeliciteerd Ukkie. En ik zie dat je 2 vroeg miskramen hebt gehad, hoop dat het nu wel goed mag gaan!
@Ukkie: Ook jij foei...haha. Maar je was al eerder door ons terechtgewezen ! Gefeliciteerd meid ! Wat waren jouw symptomen? Ik ben nieuwsgierig. Ik wil ook zo graag , maar ik weet gewoon dat het niet zo zal zijn. Heb nu al 2x deze week gedroomd dat ik zwanger was....hmm?
Moon dat gevoel blijft idd hangen jabrrr. Hihi ik heb ook wel ns n cyclus 2-3x gedroomd zwanger te zijn, maat was er toen net zoveel mee bezig als jij. Hoop voor jou dat t wat betekend. Ik zit nu zelf af en toe bij de tempkaartjes te kijken maar vind ze erg verschillend allemaal. Ukkie ook hier nog n keer gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Tempkaartje My Ovulation Chart gevoel grrrr op de een of andere manier haal k me nu al in m'n hoofd dat t raak zou kunnen zijn. Dan kan je misschien toch beter geen hoop hebben en dat t dan ineens raak is denk ik!?!?
@Lottie: Ik ben er nu op zich niet meer mee bezig dan de afgelopen rondes denk ik. Maar mss wel doordat ik gisteren te lang op zp geweest ben. Heb de eerste ronde ook al eens gedroomd dat ik zwanger was, maar voelde me toen ook raar en werd maar niet ongi. Dromen zijn bedrog, hè!? Was jij toen ook zwanger?? oké, bij sommigen is het ook nog eens waar, maar ik ben het dus dan zal het wel niet . Ik heb naar je tempkaartje gekeken maar snap er niet zo veel van . Wat zegt jouw gevoel over deze ronde? Ik blijf trouwens wel buikpijn houden en vanmorgen weer zo'n zenuwachtige misselijkheid. Maar ja, wat wil je na zo'n droom...hihi.
Moon hihi nee ik was dus niet zwanger toen. Spannend hoor. Voel je je heel anders dan normaal of dat niet? Quint tot nu toe mooi stabiel hè!? Maar kan er niks over vinden dus zal dan niks betekenen. Dpo pffff pas 6 dagen!! Niet testers nog iemand die t moeilijk heeft en die we kunnen steunen? Achteraf kunnen we nie meer helpen hè
@Lottie: Ik ben ook nog vergeten te vragen aan jou waarom jij op 10dpo het vermoeden had dat je zwanger was. Zie je nu hoe slecht ik het onthoud ? Wanneer heb je toen getest? Heb je mss al eens verteld.... Denk je ook aan mijn pbtje ? Hoeft niet à la minute, hoor !
@Lottie: Nee, voel me nu niet anders. Heb wel steeds zeurderige buikpijn. Nu momenteel een soort licht stekend gevoel, onder in het midden. Het lijkt erop alsof er met een naald geprikt wordt ofzo. Tja, ga echt overal op letten. Zucht.........echt slopend dit.
Moon Hihi nu je t zo zegt bedenk ik me dat ik al eerder t vermoeden had. Weet niet meer psies wanneer, maar denk net na de innesteling. Dus rond 7dpo. Ik was zooooo moe en kon niet meer wakker blijven savonds. Viel steeds in slaap tegen m'n mannetje aan hihi. Toen kreeg hij ook t vermoeden vertelde hij later!! 10dpo deed ik de test van kv en die was licht positief. Was je pb niet vergeten. Wil dr altijd ff de tijd voor nemen en achter de pc zitten ipv telefoon zoals nu
Moon hihi ik ken t gevoel. Heb nu al af en toe steekjes richting m'n liezen en soms in m'n bm. Maar voor m'n gevoel kan t pas evt raak zijn als ik weer zo moe ben als toen...dus hoop zo dag over 2 dagen bekaf ben haha
@Lottie: Hihi...het heeft ook geen haast, maar als ik nu geen herinnering stuur vergeet ik het straks zelf....haha . O, nou heb ik al helemaal geen hoop meer .
Moon hoezo niet?? Ik had btw ook jeuk op m'n buik en borsten en n raar zeurend gevoel in m'n baarmoeder en typex witte afscheiding. Maar ja, mijn hoop gaat vaak weg als ik symptomen v anderen lees. Over n dag of 4 zal ik ook wel weer druk aant googlen zijn
@Lottie: Nou ja, gewoon...ben niet moe (nu wel een moe been, maar dat komt door de slechte nacht) en heb verder dus weinig klachtjes . Weet ook wel dat er genoeg vrouwen zwanger zijn, die geen symptomen hadden maar ja hier 99% wel. Net naar de wc geweest en dan zit ik elke keer te kijken of ik wat bloed zie (ivm innesteling), maar neeuh. Weet ook dat dat meer uitzondering dan regel is, maar ja ook hier heeft 80% het ofzo. Dan vergaat mijn hoop een beetje . Ik denk ook echt dat ik er één ben, die bijv. dezelfde symptomen heeft als een ander en zij dan wel zwanger is en ik weer het nakijken heb. Begrijp je wat ik bedoel?? ARGHHH :x!
het liefste zou ik nuuuuu een test pakken, maar nee.... ik hou vol, ik hou vol, ik hou vol..... *gaat weer in een hoekje zitten afwachten*
Moon Ik snap je heel goed hoor. Ik heb nu zelfs al dat ik denk dat ik de innesteling duidelijk had moeten voelen wil t raak kunnen zijn. Terwijl het echt niet altijd op dag 6 is bij mensen (vorige keer bij mij dus wel). Enne dat broekloeren doe ik dus ook. En het papiertje bekijken waar ik me mee heb afgeveegd. En maar zoeken naar roze hihi. Deed ik de vorige keer ook weet ik nog, maar toen heb ik 100% zeker geen innestelingsbloeding gehad. Wel handig dat ik dat dus iig zeker weet. Jolan Goed van je dat je even hier komt. En goed dat je vol gaat houden. Geef ons het goede voorbeeld hihi