Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    whahaha.. stelletje mutsen.. ;) Ik heb uiteindelijk wraps gegeten. Maar heeeeel stom, ik viel bijna om van de honger, at 1 wrap op, zat prop(!)vol.. En een uurtje later val ik weer bijna om van de honger.... zucht.........

Zure matten lust ik niet, en ik denk niet dat een zwangerschap daar iets aan kan veranderen... :p

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Cd moest vd zijn (van de), dacht dat je er wel uit kwam door de zin dus liet t staan. Mijn foon doet soms niet wat ik wil;).
    Ik had idd geen tas bij me, zou alleen melk halen weet je nog:p. Uiteindelijk ook brood en 2 pakken sap en nog wat gehaald. Dus loopt dn moeilijk in de winkel hihi. Als t in een tas zat zou ik t wel doen:)
    oh je had t al ontdekt zie ik nu:D
    als jou Aldi ze weer heeft mag je ze opsturen naar me:p:D dat zijn dan zeker die met 3 kleuren per matje? Of gewoon 3 verschillende?
    Ik wil ook! Die lasagna heb ik dan weer wel in de koelkast haha, nu alleen geen zin in;)

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Nitaa: Whaahaa...jij spoort niet hoor ;):D!!

@Lottie: Da's 1 verpakking met 3 aparte zakjes...1 met rode, 1 met groene en 1 met regenboogmatten. Heb de lasagne inmiddels al op :D. Heb jij ook die grote verpakking?? Nu moet ik eigenlijk nog groenten gaan eten, mss zo maar wat appelmoes naar binnen werken.

@Marrr: Ik merkte gisteravond en nu ook weer dat ik ook iets sneller vol lijk te zijn. Had het eerder nog niet zo gemerkt eigenlijk.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    ja wij hebben ook n grote;) alleen eet ik misschien 1 twintigste deel haha;). Normaal 1 derde ofzo.
    Appelmoes zit niks gezonds in hihi, appels zijn voornamelijk water. Misschien n idee om kiwi's te halen?? Lust je die? Daar zitten heel veel verschillende vitamientjes in:D eet er regelmatig eentje:).
    En v groente is broccoli erg gezond maar krijg ik zelf niet echt weg nu

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ik eet ook ongeveer een derde en nu ook gewoon hoor :D! Nee, maar voor mijn gevoel doe ik dan nog wat gezonds hahaha. Heb ook nog tomaten en een broccoli die ligt weg te rotten ;). Had van de week idd ook kiwi's maar zijn al dagen op en ben vergeten aan vriend te vragen of ie ze mee wilde nemen. Moet morgen toch echt weer boodschappen gaan doen...blegh. Eet jij wel elke dag groenten en/of fruit??

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whahaha heb toevallig vanavond de broccoli in de container moeten gooien;) was na 3 dagen al bruin..
    Oja tomaten zijn ook super gezond! Lust je die cherrytomaatjes? Ga ik ook maar eens halen! Mjummie!
    Nee hoor ik eet t meer niet dan wel;) fruit wel maar groente amper:$ vanavond bijv wel de sperziebonen uit t gerecht gevist omdat ik wel wat wil binnen krijgen, maar krijg niet veel weg. Zelfs m'n saté snitzel weggegeven:$;). voel me wel rot dat ik weinig groentes eet maar gelukkig blijf ik iig m'n vitamines slikken;). Heb jij nog multivitamine gekocht? En eet jij veel fruit en groente?

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Bedoel je die snoeptomaatjes of echt cherrytomaatjes?? Zijn allebei lekker hoor. Ik heb week 4 en 5 (zeg maar) ervoor gezorgd dat ik toch wel elke dag wat fruit ((sinaas)appels en peren) at en meestal ook groenten. Deze week mede door carnaval is het met de groenten er een beetje bij in geschoten. Wel nog wat kiwi's op tijdens die dagen. Gisteren nog wel doperwten op hoor...hihi. Maar nu dus al een paar dagen fruitloos. Ik slik sinds ik iets meer dan 4 wk ben de davitamon mama plus visolie (dankzij jou :D) dus hoop dat dat iig voldoende is. Maar dat vind ik dus ook lastig, aangezien ik alleen maar slechte dingen wil eten waar geen groenten bij zitten. Ik probeer ook wel elke dag een glaasje melk te drinken.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    ik had altijd cherrytomaatjes maar die Snoeptomaatjes zijn dezelfde geloof ik:).Ow je doet t best goed als ik t zo hoor! Ik maak wel vaak groente klaar dus maar krijg zo weinig weg. Met alles wel hoor, zelfs patat gaat moeilijk! Brood lukt gelukkig wel:).
    Melk drink ik idd ook, zit er nog helemaal in vd vorige zwangerschap en de borstvoedingsperiode;). En ik had aan t einde cd zwangerschap heeel veel behoefte aan melk:). Ach volgens mij doe jij t super hoor:D een weekje minder geeft echt niet:). Op inet kun je trouwens n kortingsbon uitdraaien voor de Davitamon. Op hun site. Ik heb geen inkt meer dus kan niet:(

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Wat n last he, die groente en fruit.. Heb wel heel veel fruit gegeten afgelopen week, maar nu is het weer op, dus hoop dat manlief vandaag wel even nieuwe meeneemt.. :) Ik ben ook meer een lekkerbek dan een gezondheidsfreak hoor.. :p

Heb vanmorgen mn laatste testje gedaan.. T streep kwam direct met doorlopen van de urine al :D En was uiteindelijk stukken donkerder dan de c streep :D:D Daar wordt een mens blij van!

10. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik hoop dat ik snel mee kan praten over eten tijdens de zwangerschap ;). Waar is davitamon visolie voor??
    Gister helaas niet meer geklust.. mannetje was echt nog niet fit, dus geen zin en zo makkelijk gaat dat niet bij mannen zegt ie pfff ;). Was wel een beetje boos, krijgt elke 5 weken maar 1 kans :p.
    Testje was net negatief, dus mijn eisprong moet dan toch gister geweest zijn?? Heb ik dan nog enige kans (woensdagavond laat voor het laatste geklust). Eisprong vindt toch eind van de dag plaats? Weet ik tenministe of ik nog ergens op kan hopen deze ronde:D

11. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Iris; Jahoor, kans heb je nog steeds...! Volgens mij kunnen de goede zwemmers ruim 3 dagen overleven.. :) Ik begin weer met duimen... :)

Moet zo werken, maar heb heeeeeeeeeelemaal geen zin... :(

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Werkze! Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Dankje Marr voor het duimen! Las net op wikipedia De vruchtbaarste dag is 2 dagen voor de eisprong, dat klinkt goed hihi. Wie weet kan het dan toch nog :).
    Heb nog wel wat vruchtbaar slijm, maar als de ovu test weer negatief is, moet mn eisprong geweest zijn toch??

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Iris: Je eisprong is 24 tot 48 uur na de posi test.

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Marr: dat is het zeker!

@Lottie: Het is erg moeilijk meten...komt omdat ik alleen was en knoppen bedienen en echo maken met maar handen is lastig. Zodra ik mn ene arm bewoog spande in mn buikspieren aan, met als resultaat dat het plaatje niet goed was om te meten. Maar ik gok nu rond de 1cm.
    Haha...Ik had het gezicht van je man wel willen zien toen je over de zure matten begon!
    Heb nu eigenlijk best wel trek in een augurk...LOL

@Iris: 2dgn voor je ei geklust, dan maak je zeker wel kans!

Ik eet momenteel ook heel erg slecht. Qua lunch op mn werk dagelijks 2 koppen soep (wel uit het restaurant, dus geen cup a soup :p) en dan vaak een Vietnamese loempia of een loempia speciaal (zo'n grote). Gister had ik en een Vietnamese en een loempia speciaal en 2 koppen groentensoep. Savonds krijg ik vaak 2 happen weg en zit ik later op de avond weer aan een frikadel en patat :-s Niet goed bezig. Ik probeer wel vaak fruit te eten, maar lukt ook niet altijd. Gelukkig slik ik wel zwangerschapsvitamine en visolie capsules....

Vandaag ben ik weer zo brak, lig de hele dag alleen maar te liggen. Ziek, zwak, misselijk en zwanger. Vanmiddag met veel pijn en moeite 3 boterhammen gegeten.

Maar ja, ik moest er vanmorgen uit omdat ik super nodig moest plassen...dus ik stond op zonder iets gegeten te hebben. Dan is het voor de rest van de dag verkloot :(

16. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hallo dames!

Hoe is t? Heb weer een druk programma gehad de laatste dagen, heb net ff bijgelezen maar er is weinig blijven hangen! Dat zal wel een oorzaak hebben! :)

Nitaa: Gefeliciteerd! Welkom bij de club! Super joh! Hoe voel je je? (Das wel blijven hangen! ;))

17. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Ha lady's,vandaag gaan buurten. Was wel 2uurtjes rijden.moet zeggen het had niet langer moeten duren pffff.was me de laaste 15min een potje misselijk.
    Maar ja nu gaat het weer.

Suzy bedankt.gaat goed hier.eigenlijk heb ik nog nergens last van.alleen net in de auto wat misselijk.en jij??

Iris je maakt nog zeker kans.en ik duim natuurlijk ook mee.

Ik ga morgen eens wat fruit inslaan.heb eerlijk gezegd nog geen fruit gehad deze week.
    Ben niet zo'n fruitmens.maar nu voel ik me verplicht om fruit te eten.heb ik bij de vorige zwangerschappen ook gedaan.
    En ik slik compleet mama van davitamon.

18. Keeley

Keeley Niet meer actief

Tussen 11 maart en 15 maart is mijn NOD. Ergens wil ik nu al testen maar ik ben te bang dat het negatief is. Ik heb sinds 2 à 3 dagen afscheiding en moe. Wat is dit? Help?! Zal ik al testen of is het nog te vroeg???

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Keeley: Op hoeveel DPO zit je nu? Zou minimaal wachten tot 10 DPO, maar beter nog tot 14 DPO. Als je een late nesteling hebt, zal je ook later posi kunnen testen.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Keeley: Je zou evt kunnen testen met de testen van kruidvat 2v5.
    Die geven al vroeger positief aan.
    Veel succes meid.

Meiden: Het is nu meer een zwangerschapsclubje dan een NOD clubje.
    Leuk :D

Maar ik hou het niet zo bij hier, jullie kletsen ook zoveel haha. hopelijk mag ik je snel bij het zwanger clubje aansluiten.
    Wie weet is het een leuk idee om een vervolgtopic te maken, zwanger na Niet voor nod testen clubje ;)

Deel Deze Pagina