Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Wauw wat een buik! Die van mij is ook al erg groot! Maar niet zo groot! ;)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sssstt had er n ballonnetje onder gedaan stiekum;)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lottie: Heb jij een skippiebal ingeslikt?
    Jee wat een buik voor 12 wk zeg ;)
    En idd je lichaam weet al wat hij moet doen dat wel. Maar dat jij het nog zolang voor je hebt kunnen houden zeg :$

Krijg je al opmerkingen van mensen enzo?

Hier groeide per zwangerschap mijn buik steeds sneller. En nu heb ik een flubber zebraprint over..

4. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    zo lottie whaha! MOOI jeetje wat ben je mooi slank zeg en dan zon mooie ronde toeter!! En dat 'nu al'.. echt leuk

Wij hebben vrijdag met 8 weken (banner klopt niet) weer een foto gemaakt.. naast de vierwekenfoto zie je best verschil.

Hihi leuk he.. al die buikjes hier! Hopen dat de laatste meiden ook snel volgen :)

5. zzje

zzje Actief lid

17 nov 2010
    158
    0
    0
    8 weken

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    haha;) ja kon t nog goed verbergen maar nu nie meer;). Op straat oid zegt niemand er iets van, maar heb n langere zwarte jas dus dan zie je echt niks. En volgens mij beseft m'n familie niet dat je buik normaal nu nog niet zo groot is;). Nou ja, beter;)

zzje
    duidelijk verschil idd! Leuk!!

7. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Lottie echt een wereld vsn verschil zeg.ben je niet benieuwd hoe je er over 20 weken uiziet???

Zzje mooie buik heb je.ook echt duidelijk.super!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nitaa
    ja best wel haha! Aan t einde vd vorige zwangerschap was ik al behoorlijk dik v buik voor mijn postuur!! Ojee;) word ik zo'n tuimelaar haha. Als ik nou aangekomen was zou k denken dat t daardoor kwam, maar ben dus juist afgevallen en m'n broek zit losser;)

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Zzje: Leuk om dat verschil zo te zien zeg! Dan is het wel duidelijk als je die foto's naast elkaar legt :)

@ Lottie: En hoe reageerden je broers? Zijn ze blij om weer oom te worden? :D

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja m'n oudste broer vind t leuk en de jongste ook, maar heeft zelf geen kids dus voor hem is t toch iets anders lijkt wel. Maar hij is heel blij voor ons hoor:)

Jij al druk aan de klus weer ondertussen;)??

11. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Even een vraagje.vindt het een beetje raar.heb tot nu toe elke ochtend nog een tsetje gedaan.maar ze worden niet donkerder.
    Ze zijn allemaal even donker.
    En ik zou zeggen het kan ook bijna niet donkerder.
    Zal ze eens strakjes even erop zetten.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nitaa
    ohw...ben nou wel benieuwd dan! Plaats ze maar even ja, kijken we met je mee! Lees nu dat ze wel heel donker zijn, dan ist vast goed:)

Chicken
    was jij er ook nog:p

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Lottie...hoiiiii..ja ik ben er nog!! Het hele weekend lekker met de grote en kleine man in de weer geweest. Veel naar buiten. En doordeweeks heb ik het heel druk op kantoor met alle aangiften, dus weinig tijd om te reageren. Ik probeer het met lezen bij te houden, maar lukt ook niet altijd. Hoest met je? Mooi buikje zag ik voorbij komen!!!

Ohhhhh en Nitaa zwanger!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Ik wil ooooohoooookkkk!!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Snap Ik hoor chicken:)!! Onze aangifte al voorbij zien komen:p kan je die ook sneller doen haha? Geld nodig!!!;)

jij al aan de klus?? Wel goed klussen hoor;)

hier gaat ie lekker:)

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Yep...we zijn al weer aan de klus!!! En aan de ovutesten, maar zie nog geen streepje...wanneer komen die?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm streep wordt donker 24-48 uur voor je ei springt. Kan ineens donker worden. Welke heb je? Sensitest wordt iets minder donker dan zwanger en kids, maar beide wel duidelijk hoor;)

18. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Goedemorggennnnn!!!

ZZje Mooie buik ook al!! Zal manlief vanavond ook even vragen wat fotoos te schieten voor de vergelijking straks.. :D

Nitaa; Als ze niet donkerder kunnen is het goed toch.. ;) Welk merk heb je?

En ojah Rittjuh; Volgens mij zag ik van jou ergens een vraag over wat voor werk ik dan deed? (was jij toch?) Was even vergeten te antwoorden Excuus.... Technisch gezien werk ik nergens. Ik ben vorig jaar weer met een opleiding begonnen en loop dus stage bij een woonvorm voor verstandelijk gehandicapten.. 10personen, de meeste met een vorm van autisme..

Ego; Zowaar was ik een beetje misselijk achtig gisteren en vandaag :D:D Gisteren hele ochtend een zware betonblok in mn buik meegedragen, maar ook ietwat niet zo lekker op de maag... Hihi, word ik best blij van... ;)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0

Deel Deze Pagina