Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    whahaah Nitaa; Zie je nou wel!! :D

2. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    dan zullen die testen idd niet donkerder worden hihi.
    zet ze we ff in mijn album.

marr heerlijk he? als je voelt dat je zwanger bent.
    heb dat ook als ik iets merk ben ik meteen blij.

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hihi, ja, al kan ik ook wel heel onzeker worden van al die pijntjes hoor...

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Nou Nitaa, die kv's werden wel duidelijk donkerder hoor! Vergelijk die eerste maar es met die laatste...

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oeh marrr nu al misselijk;) dat wordt nog wat:p

6. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Nou Lottie, mag ook wel, want vorige keer had ik helemaal niks, alleen zere (.)(.) en die heb ik nu ook al niet... Wil er wel iets van merken hoor.. ;)

7. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    marrr,ik zie het verschil zo niet.ze zijn ook al opgedroogd.daarom is de laatste zo donker.die is nog vers van de pers.
    maar ja die clearblue test heeft me ook al gerustgesteld.
    ga vanmiddag een afspraak maken bij de vk.spannend!!!

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Leuk leuk leuk!! Heb trouwens een nieuwe nov. mama topic geopend.. Vond de eerst zoooo onoverzichtelijk en druk.. Als je een halve dag niet meeleest loop je 20 pagina's achter...

9. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    ohh ik ga eens zoeken

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Lottie: Je, we hebben wel 2x geklust maar meer voor de fun nog. Denk pas eind van deze week of volgende week mn ei. Kan tussen dag 16 en 26 zijn denk ik gezien mn wisselende cyclus. Ga niet tempen of ovu's doen, dus echt op de gok deze keer. Gewoon lekker vaak klussen :D:D

@ Marrr: Dat was ik indd. Klink interessant moet ik zeggen :) Hoelang loop je daar nog stage?

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zzje: Mooie buik zeg ;)

Nitaa: Is mooi om te zien he zo'n clearbleu test.

Chicken. veel succes met "klussen". Hopelijk is het deze keer raak.

Marr: Jij ook al kwaaltjes?

Ben ook wel benieuwd naar jullie buikjes over een aantal weken :p

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Dit schooljaar.. En mss dat ik het wel verleng met volgend jaar ook nog.. Das wel makkelijker aangezien ik in november moet bevallen hoef ik niet halverwege het schooljaar nog op zoek naar iets nieuws..

13. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    marrr ik kan het niet vinden

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    Nog gelukt met klussen trouwens? Of wilde je man niet?

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Jeetje dames, wat kunnen jullie toch veel kletsen :).

Een goed weekend gehad allemaal?? Ik ben nog steeds verkouden...grrrr :x. Daardoor ruik ik alles niet zo best en wat ik wel ruik, ruikt meestal niet fijn. Ook mijn smaak is lichtelijk aangetast. Ben nog steeds af en toe weeïg, heb zelfs gisteren met tandenpoetsen overgegeven :$. Wel meteen van mijn weeïge gevoel af, dat dan weer wel. Heb al de hele week met tandenpoetsen dat ik moet kokhalzen (wel vaker last van en zeker als ik verkouden ben ;)) dus baalde wel een beetje.

@Marrr: Jeej misselijk :$. Ik hoop dat het bij mij toch echt wel wegblijft hoor! Ik ben al genoeg misselijk met overgeven geweest in mijn leven, dus wil nu echt niet :cool:. Heb je verder al kwaaltjes? Had jij de vk al gebeld?

@Lottie: Wowie, wat een buik al :D! En idd een heel groot verschil met de vorige keer. Fijn dat je broers leuk gereageerd hebben :)!

@Inge: Fijn dat je goed gegeten hebt. Mss kun je de ha of apotheek vragen om iets tegen de misselijkheid??

@zzje: Jeej, ook al een mooi buikje :D! Je ziet idd al een groot verschil. Ik moet ook eens foto's laten maken, vraag het elke keer aan vriend maar tot nu toe nog steeds niets :(.

@Rittjuh: FIETSEN!! Hoop dat je deze ronde ook volgt, meis!!

@Caruli: Jij ook fietsen hè!? Hoe ver zit jij in je cyclus??

@Chicken: Ik heb altijd een streepje gehad op ovu. En op het moment dat ie duidelijker was (ongeveer gelijk aan) dan ging ik 2x per dag testen.

@Iris: Nog geklust?? Is vriend al beter??

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moon
    He bah nog steeds verkouden! Wat grappig dat jij hoopt niet misselijk te worden! Ik wilde het juist wel (tot ik het was natuurlijk), want dat voelt zo lekker zwanger:D

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Verder niet zoveel kwaaltjes.. Laatste 2 dagen wat onderliggende pijn onder in mn buik af en toe.. Niet echt pijn, maar er is wat bezig zeg maar.. Verder nog niks.. Behalve moe en rare darmen dan..

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Marrr: Hoeveel jaar duurt je studie nog? Wel makkelijk als je daar zou kunnen blijven tot die tijd.

@ Moon: Ja, ben al druk bezig ;) Eind deze week en volgende week voor het echie :D

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Ja stom hè, maar ik zie daar zo enorm tegenop ;). 's Ochtends als ik wakker word, doe ik wel rustig aan voor de zekerheid. Eerst een beetje zitliggen en dan pas eruit. Hoe is het met jouw kwalen...hihi?

@Nitaa: Jouw testjes zien er toch goed uit, lijkt me. Heb je geen bloemetje op je camera, dan worden je foto's net iets duidelijker?! Nog tomatenpuree gesnoept?? Bah, de gedachte alleen al...eet die je dan onverwarmd??

@Marrr: Ik doe mee met je topic hoor :D!

Deel Deze Pagina