Moon Nee hoor niet stom. Ik ben vooral nog errug moe en de eetlust is ook nog niet super. Verder helaas nu al pijn in mn schaambeen als ik bijv heb gefietst oid. Had ik bij de vorige zwangerschap pas na de 25 weken....oepss En jij, verder kwaaltjes? En heb je je matten al op? Ik heb nu maar een glas jus d orange naast me staan opv matjes
Rittjuh; Na dit school jaar nog 1,5 of 1 jaar.. (mss 1/2 jaar langer ivm met een baby die er tussendoor nog even uitgepoept moet worden.. ) Dus valt wel mee.. Moon; Yaaayyy!!
moon, ik heb die foto's met mijn telefoon gemaakt. batterijen zijn op van de gewone. En eerlijk gezegd ja ik heb net nog tomatenpuree gehad. had weer macaroni gemaakt.(smaakt nu ook erg lekker.) en jij???nog rare dingen gesnoept? half blikje in de saus en een half blikje in mijn mond hihihi
Nitaa Doe jij normaal ook van die rare dingen als tomatenpuree los eten?? Of is dat echt van nu? Wel grappig zeg
@ Marrr: Haha, ja dan zal het idd wel iets langer gaan duren. Maar het is wel voor iets leuks gelukkig
@Lottie: Haha, ja heb ze gisteren opgemaakt. Waren in totaal 40 matten, maar vriendje heeft er ook een paar op. Dus van vrijdagavond t/m gisteren valt het wel mee, toch?? Ik heb nu een glas rode druivensap voor me staan. Ik merk wel dat ik meer behoefte aan zure dranken heb. Had ook milk&fruit (sinaasappel) gekocht van het weekend, toch zuivel maar met een zure smaak...hihi. Heb alleen nog maar zere boobs en met regelmaat een gevoelige buik. Nog steeds voornamelijk rechts ...vind dat toch een beetje raar. @Nitaa: Hahaha...jij bent echt wel raar, hoor ! Hoe kom je daar dan zo bij? Sterker nog, hoe kom je erachter dat je dat lekker vindt?? Ik heb nog geen rare dingen ontdekt. Komt mss nog...hihi.
Ik zit nu (dankzij jullie) de hele dag met moddersloten in mijn hoofd.. Wilde net de frituur al even weer aanzetten.. Moet wel even kwijt dat ik het allerliefste mannetje heb van de hele wereld. Vanaf dag1 riep ik al dat ik ontzettende zin had in een kipschnitzel en later kwamen daar die moddersloten dus ook bij. Zaterdagavond moest ik werken en toen ik thuiskwam had manlief boodschapjes gedaan en 4 kipschnitzels en 16 sloten meegenomen!! Lief he! Heb ik dus zaterdagavond ook de hele avond gegeten..
@Marrr: Heb jij zaterdagavond 4 kipschnitzels en 16 moddersloten op ?? Da's wel lief ja. Ik gaf al sinds woensdag ofzo aan dat ik zin in zure matten had, dus heeft hij ze voor mij vrijdag gehaald (2 winkels in geweest, de ene had ze niet :x) na een hele lange dag werken. Ook wel lief! Stomme vraag hoor! Maarre, zijn jullie dames nog intiem geweest sinds dat jullie zwanger zijn?? Ikke niet . Geen behoefte aan, maar ook als ik wat buikpijn heb enzo voel ik me er niet naar en ben bang voor de gevolgen...haha .
Moon; Whahaha.. Neeeeeeeeeee... Zo'n vreetzak ben ik ook weer niet! Had 1 broodje kipschnit. en 2modderslootjes Heel beschaafd toch?! IK heb ook geen zin meer hoor.. Manlief gelukkig ook niet op eoa manier (had hij vorige x ook al) Dat was 1 van de voortekenen dat ik hoop had dat t raak was (dat man niet wilde) Nu 1x weer "actief" geweest.. Dwz Ik als een etalagepop en hij zsm zijn ding doen in de angst iets te beschadigen.. WHahahaha Is nergens voor nodig, maar ongemerkt doe je t toch...
@Marrr: . Moest wel ff om je etalagepop lachen...zie het ook een beetje voor me . Tja, visueel ingesteld . Vriendje wil wel, maar ik niet. Vind het wel zielig voor hem, maar ik voel me gewoon raar....zou dat het zwanger zijn zijn?
Moon; denk t wel.. Manlief zei na mk dat hij voorlopig niet meer wilde dat ik zwanger zou zijn (voor de gein hoor ) Omdat ik voor die tijd hééééél vaak wilde en na die tijd héélemaal niet meer... Hihi.. arme jongen.. Maar gelukkig wordt hij er onbewust ook rustiger van.. Af en toe geef ik m zijn zin, soms ook op een andere manier if you know what i'm saying.. Rittjuh; Frituur staat alweer warm te worden.. hihihi
@Marrr: I know what you mean....maar zelfs dat niet . Wil ik wel hoor zo ipv, maar nog niet van gekomen en hij slaapt al zowat als hij het bed ziet . Wordt dan toch vrij lastig...hihihi. Euh, moet er nu even niet aan denken hoor! Maar hoe eet jij die moddersloot dan?? Nou, ik zou zeggen: smakelijk ! @Rittjuh: Ja, erg hè?! Maar ik vind het bij mij dan nog wel meevallen hoor...hihi. Ga straks ook maar weer 2 kiwi's naar binnen werken, maar eerst wat Nibbit chips ...nee, een beschaafd klein bakje niet de hele zak .
WHAHAHA! ben benieuwd of t bij 1 bakje blijft... mmmm moddersloot is heeeeeeeerlijk lekker veel curry mayo en uitjes YUMMIEEEE
Moon oh haha...was een reactie op jullie moddersloten en seks gesprek...zo van...dusssssssssss...niet met een vraagteken erachter....hihi...hmm vraag me af of je t snapt zo via de pc...lastig... Effe anders uitleggen. Bedoelde het op de manier van "en toen was ik stil..."
@Lottie: En waarom ben je stil dan? Ik wist niet precies waar het een reactie op was....ik noem namelijk dat mijn slechte eten wel meevalt en Nibbit chips zowat in 1 zin, dus ja da's dan ook niet echt geloofwaardig meer . Maar vertel!
Oh nee haha, gewoon...had ff niks te zeggen op jullie geklets en vond het wel leuk om te lezen.. Het gesprek ging namelijk van eten over op seks en weer terug hahaha
@Marrr: Mijn bakje is leeg en daar blijft het bij hoor ! Is jouw moddersloot al op? Was ie lekker?? Ik vind het altijd jammer, dat een moddersloot (speciaal) van de snackbar altijd anders smaakt (lekkerder) dan wanneer ik hem thuis zelf maak . @Suzy: Morgen intake hè? Hoe laat moet je er zijn? Ben benieuwd of je een echo krijgt. Hoop het wel voor je, je wilt toch weten hoe of wat??