Ik ga (proberen) NIET voor nod (te) testen clubje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lemi, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Jij bedoelt Parkeerwachter Zwartjes! Daar ben ik ook verslaafd aan geweest! Je brengt me op verkeerde ideën! ;)

@ Riitjuh: Verstandig hoor! Hoe gaat t verder met jou?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    Haha mijn zoontje is ook ruim 14 maanden:D. Is van december 2009:p.
    Moet eerlijk zeggen dat ik het voor het luisteren van het hartje niet zou weten. Ik kon het zelf al horen met 8 weken en 5 dagen, maar had een lege blaas. Maar meestal luisteren ze niet voor de 12 weken.

Moon
    Jawel hoor kan ze best eten:D. Zit alleen snel vol! Denk dat ik de volgende keer wel een moddersloot neem:D. Haha, ik probeer je geen schuldgevoel aan te praten hoor, dacht echt alleen aan mn eigen gewicht eerlijk gezegd:). Maar misschien ook een idee voor jou om aan de augurkies te gaan:p
    Die autodrop is echt een aanrader! Echt mjummie! ik ga eens even zoeken...

Autodrop salmiak, product en prijs van doos à 250 gram

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suzy
    Oh toch die? Ik weet het zelf dus niet eens meer haha...Zag een linkje met salmiak haha. Ehm.........dat zijn die vierkantjes met salmiak erop?

4. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Lottie: Ja die zijn t! Parkeerwachter Zwartjes! Mjammie! ;)
    Mijn dochtertje is van 1 januari 2010!
    Bij mijn vorige zwangerschap hebben ze wel geluisterd voor 12 weken, en toen hoorden we t ook! Maar ik weet dat de kans heel klein is! Ze gaan het vast proberen! Hoop ik! ;)

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lottie: Jawel maar ben benieuwd of we goed zaten, ik dacht dat ik mijn ei zou krijgen... Maar doe nu geen testen dus zeker weten doe ik het niet.

Moon: Ik zit nu op cd 21.
    Maar weet dus niet zeker of ik vorige week mijn ei heb gehad of nu krijg.. heb nu weer last van mijn buik alleen geen bloed verlies en vorige week wel.
    Dus of ik een cyclus van 30 dagen heb of 35/36dagen geen idee..

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Lottie: Oké (handig hè internet :)), die ken ik niet. Nog niet, mss toch eens meenemen de volgende keer ;). Te veel zoet, word ik weer een beetje blegh van.

@Suzy: Jij hebt ook lekkere dingen gekocht. Ik weet alleen dat ik voor mijn eerste echo (met 8 weken) met een volle blaas moet komen, maar of dat ook voor het luisteren moet geen idee. Kun je dat niet op internet vinden?? Of anders de praktijk even bellen??

@Rittjuh: Verstandig hoor :D! Ik ga ook wel proberen op te letten hoor! Het is nu deze week alleen even een uitbarsting geweest ;).

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @All: Stelletje kletskouzen! ;)

Ik heb net medicijnen gehaald tegen de misselijkheid. 3 kg afgevallen in een week tijd vond ik toch wel te. Moet er 2 per dag nemen. Ik ga er vanavond mee beginnen. Vanmorgen hing ik voor het eerst echt bovend e wc. Het kwam omhoog en vervolgens zakte het weer weg....dus gelukkig nog steeds niet overgegeven.

De volle blaas voor de echo is nodig als ze een uitwendige echo doen. Dan gebruiken ze de blaas als venster, zodat je dan minder last hebt van de darmen. Heb geen idee of dat ook zo werkt met luisteren. In principe is het wel dezelfde techniek (doppler)...en ultrasound reist beter door vocht dan door gas. Dus in dat opzicht zou het wel beter moeten zijn, denk ik.

Hier ook geen activiteit meer gehad tussen de lakens...kan me er echt niet toe zetten. Vriendlief wil wel graag, wel zielig voor hem...

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Inge: Wat vervelend dat je zo misselijk bent :( Hopelijk helpen die tabletjes snel.

@ Suzy: Hier gaat het prima hoor. Vanaf eind van de week weer serieus klussen voor 1,5 week. Weet namelijk niet wanneer mn ei is en ga niet tempen of ovutesten gebruiken de komende rondes. Kan het wel meer loslaten nu, dus hopelijk werkt dat positief!

9. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Thnx voor de info! Ik hou morgenvroeg m'n plas gewoon op en als t beter is met lege blaas, dan plas ik t er daar wel uit!
    Wat vervelend dat je zo bent afgevallen doordat je zo misselijk bent! Ik hoop dat t snel over is!

@ Rittjuh: Denk dat t loslaten wel goed is! Ik blijf voor je duimen! ;)

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik ben zo trots op mij!!! :D Ben net bij de supermarkt geweest en het ENIGE dat ik gekocht heb zijn kiwi's en sinaasappels! :D:D:D Kostte wel een beetje moeite, maar mijn verstand heeft t weer eens een keertje gewonnen van mijn maag! :D

@Salmiak, daar heb ik nou echt niks mee he.. Denk ook niet dat een partij hormonen daar iets aan kan veranderen.. Er zijn wel dingen die ik ineens niet meer lust, maar ik heb nog geen dingen gevonden die ik ineens wel lust...

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Goed zo :D! En nu ook wel eten hè?! Wat lust jij dan nu niet meer??

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Heb al 2 kiwi's op, straks nog even een sinaasappeltje :D Ik lust geen koffie en cola meer, en ook mijn favo drankje niet meer :( Taksi tropical.. Zit op eoa manier zo'n chemische plastic smaak aan.. Was al voor nod, dus dacht dat t aan t pak lag, maar van de week weer een nieuw pak geprobeerd en precies dezelfde misselijkmakende plasticsmaak.. :(

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Rittjuh: loslaten werkt zeker. Ik loop bij een psychosomatisch fysiotherapeut omdat ik overspannen was vorig jaar (2010 was echt een rotjaar voor ons, heel erg veel gebeurd) en ik ga daar nu nog 1x/mndn naar toe. Daar oefeningen gedaan om o.a. het hele zwanger gebeuren ff los te laten en de maand daarop: Zwanger!

@Suzy: Laat je me weten of het nou beter is met volle of lege blaas? Ik heb nl donderdag m`n intake ;) dan weet ik het meteen hoe ik erheen moet gaan :)

14. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Inge: Dat zal ik doen! ;)

15. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Ik mag 6 april naar de vk voor een echo!!! Jippie.

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Suzy: Alvast bedankt voor het duimen :)

@ Marrr: Goed bezig hoor met al dat fruit. Ben trots op je :D

@ Inge: Hoop dat het idd werkt om het los te laten. Er helemaal niet aan denken dat lukt niet, maar ben er wel minder mee bezig. Geen stress of er al een 2e streepje komt of wat mn temp zal zijn 's ochtends. Heerlijk haha :D

@ Nitaa: JEEH! Nog een klein maandje geduld dus.

17. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Rittjuh dat klinkt nog zo ver weg.
    Ik mocht eigenlijk al twee dagen eerder.maar dan moeten m ij jn zoontjes mee.en dat wil ik liever de eerste keer niet.de 6 de zitten ze op school.en kan ik rustig samen met mijn vriend gaan.
    Maar even in dagen: nog 23 dagen .

18. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Jeuj Nitaa! Wat fijn dat jij ook een date met de vk hebt! ;)

@ Rittjuh: Ik ken ook een paar voorbeelden van mensen die er teveel mee bexig waren en toen ze er wat minder mee bezig waren lukte t opeens.. Maar das zo makkelijk gezegd he?

19. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Ik heb me ook een maandje er niet zo mee bezig gehouden.dat was vorig jaar.toevallig was ik toen die maand ook zwanger.kwam ineens onverwachts.
    Jammer genoeg ishet toen misgegaan.

Deel Deze Pagina