@Caruli: Ja, nu is het lijstje klein omdat ook de zwangeren geëlimineerd zijn . Kan die buikpijn deze week mss met de innesteling te maken hebben en dat je toch vorige week (met dat bloed) je eisprong hebt gehad?? Hoop het wel hoor, zou wel heel gaaf zijn. En ook fietsen hè?! Hier heb ik zojuist toch besloten om van praktijk te wisselen. Heb inmiddels ook al gebeld en ik moet zeggen dat ik me zo veel beter voel nu. Ze waren ook heel aardig aan de telefoon en bij de eerste praktijk niet. En ik mag as donderdag al komen voor mijn intake en echo . Ze proberen wel eerst uitwendig, maar bij slecht zicht wordt het een inwendige echo . Ja en daar zie ik dan weer tegenop hè....pfff.
@ Moon: Wat fijn dat ze zo aardig reageren. Hoop voor je dat ze uitwendig genoeg zijn. Maar goed, het is wel voor een leuk doel he inwendig anders Zou ook liever uitwendig hebben hoor haha.
NVNT-lijstje - Caruli, nod 22 maart, 28 jaar - Chicken, nod 31 maart, 35 jaar - Rittjuh, nod 10 april, 25 jaar Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden:
Zijn we echt nog de enige 3 die niet zwanger zijn? We hebben nieuwe leden nodig voor dit clubje Hopelijk kunnen we ons alle 3 voegen bij de zwangeren hoor.
Ziet er wel zielig uit zo met z'n drieën..maar wel leuk alledrie tegelijk zwangerrrrrrrttttt! Ik hoop het ook Rittjuh...voor het eerst dat ik ovutesten gebruik..even om te kijken of ik altijd goed zit met m'n slijm enzo..volgens mij gaat m'n ei gewoon op de springplank morgen!
Moon: SUper dat je nu al een echo gaat krijgen, bij dit termijn is het wel het beste inwendig een echo te doen. Maar wie weet lukt het uitwendig ook wel. Ik heb altijd tot 10 weken inwendige echo's gekregen. Mocht ik zwanger raken dan krijg ik ook heel vroeg een echo, dat kan leuk zijn maar ook minder leuk Moon: Ja het bloed had ik de vorige maanden ook 1 dag voor de eisprong, vandaar dat ik denk dat vorige week mijn ei is geweest. Chicken: Nee deze maand doe ik geen testen, vorige maand wel en opgelet wat de klachten waren en nu deze maand zonder en probeer ik op mijn lichaam te letten
@Caruli: O ik hoop zo dat uitwendig lukt. Vind het altijd zo gênant . Wil de boel altijd effe checken vooraf, maar ja dat gaat nooit . @Chicken: Die gaat de goede kant op hoor! Ik testte 2x op een dag als de t-streep duidelijker werd. Jij kan nu best testen als je niet teveel gedronken hebt dan hè?! Hoop voor je dat je eitje snel komt, maar mss idd de 17e. En ook fietsen hè!?
Lijstje Vind t lijstje zo ook wel heel erg kort De zwangeren moeten er wel op blijven hoor...dat is juist leuk om te zien, hoeveel er hier al zwanger zijn geworden! Moon Goed dat je hebt gebeld! Wat heb je tegen ze gezegd? Ben wel benieuwd. Wow donderdag al! Dan kan je iig al een kloppend hartje zien als alles goed is. Spannend zeg! Uitwendig moet prima kunnen als je een volle blaas hebt. Hier altijd uitwendig geweest, ook zo vroeg en was super duidelijk. Chicken Gaat de goede kant op!
NVNT-lijstje - Caruli, nod 22 maart, 28 jaar - Chicken, nod 31 maart, 35 jaar - Rittjuh, nod 10 april, 25 jaar Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan positief getest op 18 januari) - Berenbotje, nod 20 jan - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep 's avonds) - Suzy, nod 15 feb (17 feb positief getest!), 27 jaar - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief getest), 28 jaar - Moon77, nod 20 feb (op 18 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief), 33 jaar - Marrr, nod 3 maart, 26 jaar (28/2 nega, 1/3 schaduw, 2/3 licht posi, 3/3 duidelijk posi )
@Lottie: Ja, het lijstje is weer compleet...jeej . Oké, hoop maar dat het bij mij ook werkt...hihi. Zou toch eigenlijk nog een testje willen doen voor de zekerheid . Heb 5 maart voor het laatst getest, maar omdat ik toch zo weinig voel maakt me dat onzeker. Had gisteravond wel het idee dat mijn baarmoeder al te voelen is . Mijn vriend voelde het ook...alleen hij noemde het een tennisbal . Ik heb eerst naar die nieuwe praktijk gebeld en wat vraagjes gesteld en ook of ze nog nieuwe cliënten aannemen (geen oude schoenen weggooien, voordat je nieuwe hebt ) en dat ik het eea op een rijtje ging zetten. Vervolgens de oude praktijk opgebeld en gezegd dat ik van mijn afspraken afzie. Uiteraard wilde ze de reden weten...heb gezegd dat ik inmiddels wat ervaringen heb gehoord en daarop mijn beslissing heb gebaseerd en dat het niet ten nadele van hun was. Toen weer die nieuwe praktijk gebeld en me aangemeld...hihi. Moet wel effe wennen dat het donderdag al is, hoor! Da's in ene wel heul snel .
Moon Het is vast helemaal goed, je hoeft ook echt niet van alles te voelen. Zat mensen voelen niks! Komt goed. Testen zou ik echt niet meer doen nu...hij kan lichter zijn ivm het hcg gehalte wat de test niet meer aan kan. Dan schrik je terwijl het nergens voor nodig is! En het is al bijna donderdag. Snap dat t ff wennen is ineens, maar je hebt wat je wilde hihi...je hoeft nietmeer lang te wachten Ja he...vond t lijstje echt niet leuk zo kaal
NVNT-lijstje - Caruli, nod 22 maart, 28 jaar - Iris2009, nod 25 maart, 31 jaar - Chicken, nod 31 maart, 35 jaar - Rittjuh, nod 10 april, 25 jaar Dames die nog niet ongi zijn, maar negatief getest hebben: Dames die te vroeg getest en/of een twijfeltest/lichte streep hebben: Dames die ongi zijn geworden: Zwanger!!! - Kim2610, nod 8 jan (op 3+4 jan positief getest) - Whitney, nod 5 jan (op 7 jan positief, op 8 jan donkerder) - Ukkie2009, nod 6 jan (op 2 jan positief getest) - Adora, nod 12 jan (op 7 jan positief getest) - Manoe, nod 11 jan (op 8 jan positief getest) - Lottie, nod 12 jan (op 8 jan positief getest) - Jolan, nod 5 jan (op 5 jan positief getest) - Doortje, nod 12 jan (op 8 jan negatief getest en op 10 jan positief) - Friesland90, nod 21 jan (getest op 13 jan positief getest op 18 januari) - Berenbotje, nod 20 jan - Zzje, nod 11 feb (op 9 feb duidelijk positief getest, 7 feb al hele lichte streep 's avonds) - Suzy, nod 15 feb (17 feb positief getest!), 27 jaar - IngeG, nod 16 feb (op 11 feb negatief, op 16 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief getest), 28 jaar - Moon77, nod 20 feb (op 18 feb licht positief en 22 feb duidelijk positief), 33 jaar - Marrr, nod 3 maart, 26 jaar (28/2 nega, 1/3 schaduw, 2/3 licht posi, 3/3 duidelijk posi ) Ik ben er ook nog hoor!!! En ook nog steeds niet zwanger, dus er zijn er minstens nog 4
Moon wat goed dat je van praktijk gewisseld bent, als je dat een beter gevoel geeft! En wel heel fijn dat je nu al snel een echo hebt he. Kan je tenministe snel zien hoe het met de kleine gaat, spannend en leuk
Oh ik had het laatste hele korte lijstje gebruikt die neer was gezet en daar stonden er zelfs maar drie op. Misschien missen we er dan wel meer
Hallo dames! Net de intake gehad! Was gezellig! Alles was oke! Heb een lage bloeddruk (net zoals de vorige x). En moet morgen een afspraak bij het echocentrum maken! Bij mijn vk-praktijk luisteren ze voor 12 weken sowieso geen hartje, maar toen ik vroeg of ik de volgende keer dan met volle of lege blaas moet komen ging ze het toch proberen! Maar er was nog niets te horen.. Inge: Voor het hartje maakt het niet uit of je met een volle of lege blaas komt is mij net verteld! @ Moon: Wat goed dat je van praktijk gewisseld bent! Ben trots op je! @ Rittjuh, Caruli, Iris & Chicken: Duim voor jullie dat jullie snel bij het onderste kolommetje staan!