Fijn dat iig alles goed is! Lage bloeddruk had ik ook de vorige zwangerschap en nu weet ik het niet. Eerste keer niet iig. Ben benieuwd wanneer je een echo krijgt
@ Lottie: Ik ook! Kan t echocentrum maar tot 12 uur bereiken, en dat ging ik vandaag niet meer redden! Morgen gauw bellen! Moet trouwens 12 april terug voor "hartluistercontrole"! Dan ben ik 12 weken!
Lijstje; Nitaa staat er ook nog niet op! Wel bijzonder dat jullie alle 4 aan het eind van de maand ook bij zwangeren staan! Dan moeten we zeker verhuizen!
Oja, Suzy; Jammer dat ze niks kon horen, mijne wil dat nog niet doen als ik 8 wk ben.. Zo jammer dat ik hier de baby zo karig te zien en te horen krijg....
@ Marr: Voor mij wordt t ook afkicken dit x hoor! Vorige zwangerschap heb ik 5 echo's gehad! 2 om de termijn vast te stellen, 1 nekplooimeting 1 20 weken echo en 1 van mijn vriendinnetje die vk is! Nu krijg ik er ook maar 2! Ik ga nu trouwens naar haar toe om te vertellen dat ik zwanger ben! Neem ik blauwe en roze paaseitjes mee en dan zeg ik erbij dat m'n eigenste eitje ook weer gevuld is!
@ Marr: Whahahahahahaha, jij hebt zulke culinaire uitspattingen! Hoe kom je daar nou bij? Wel lekker hoor! Jij maakt hele volkstammen gek op dit forum, nu wil ik dat vanavond ook eten! Hahahah..
Leuk idee Suzy, kan ze niet weer een extra echo voor je maken dan? Marr gaan we weer haha. Vanavond nasi eten dus . Best gezond toch
Marrr GADVERDEGADVER hahaha! Hier 2 april hebben wij de geslachtsbepaling al Wie van jullie wil ook weten wat het IS?
Als er nog meer missen op het lijstje merken we dat vast snel genoeg! Wel leuk idd als de zwangeren er ook op staan, dan kunnen we zien dat het hier veel geluk brengt
@nasi; Whahaha sorry Had dit vorige keer ook niet zo extreem hoor.. Kan er gewoon echt van watertanden, terwijl ik helemaal niet van garnalen hou... Lottie; Ik wil niet weten wat het wordt/is.. Hou van verrassingen Mannetje wilde het wel weten maar heeft zich neergelegd bij mijn wens.. (al twijfel ik af en toe wel hoor..)
@ Lottie: Ik wil t dit x wel graag weten, maar hubby niet, die noemt dat :"De magie van de zwangerschap" (Heeft ie teveel k3 gekeken?)
Marrr Haha, wat iedereen toch heeft met "verrassing". Het is geen verrassingsei hoor. Hoe dan ook is het een verrassing als t geboren wordt vind ik! Iris Heb lichte voorkeur ja. Suzy Ah jammer hihi
@Suzy: Leuk idee idd ! Dat ik as donderdag een echo krijg betekent ook dat ik eindelijk mijn ei bij mijn ouders kwijt kan . Mss wil je vriendin dan een echo doen...gewoon beetje zielig doen dat je nog niets weet..hihi. Ohhh, da's echt errug van mij . Ben ook trots op mezelf dat ik gebeld heb en dat zonder enig zweetdruppeltje...hihi. @Lottie: Ja, ik wil wel weten wat het is. Zo, 2 april is ook al snel . Huh, dan ben je toch nog maar een week of 15/16?? Kunnen ze dat dan al zien? Was de chinees lekker? @Marrr: Mijn maag draaide even om toen ik je nasi voorbij zag komen...hihi. Nog aan de moddersloten gezeten?? Goed, ik weet nog niet wat we moeten eten . Op dit moment ben ik een beetje weeïg aan het worden, dus ga maar eens een bammetje eten. Een witte boterham met pindakaas....oké ook niet helemaal gezond .
Geloof dat ik het ook niet zou willen weten, bij Iris wisten we ook niet of het een jongen/meisje werd. En dat bleef tot het einde toch wel erg spannend. Maar het zou me echt niks uit maken en ik denk dat mijn man wel graag een jongen zou willen en als je dan ziet bij de 20 weken echo dat het weer een meisje wordt is hij misschien wat teleurgesteld.. terwiijl als het geboren is maakt het allemaal niks meer uit, want dan ben je toch gelijk helemaal verliefd . En natuurlijk is het sowieso een hele grote verrassing!!!
Moon leuk!! Ben dan 15.4 weken. Normaal doet hij t vanaf 16 weken. Ik loop qua echo voor. Vroeg of t wel kon al dan en hij zei van wel
@ Lottie: Mn vriend en ik willen het allebei weten ja. Maar goed, eerst nog zwanger worden natuurlijk
Lottie; Zo blijft t niet alleen een verrassing voor ons, maar ook voor alle bekenden, aangezien ik mijn mond nooit kan houden.. Nee hoor, komt omdat ik van kinds af aan al niet begreep dat mensen dat wilden weten, want toen was t in mijn ogen echt nog een "verrassing" en dat heb ik bij me gehouden. Dus naar mijn idee, tja, vind ik het toch echt een verrassing en zou ik t jammer vinden als ik het al eerder weet....
Tja Rittjuh wij moeten idd eerst maar eens zwanger worden! Hoop hoop hoop dat we snel zwanger mogen zijn met jullie